Το Artificial Intelligence (AI) που θα αγαπήσουν οι ταξιδιώτες και τους βοηθάει να προγραμματίσουν τις διακοπές τους

σχέδιο

Για μερικούς η προετοιμασία ενός ταξίδιαύ είναι μια πραγματική στιγμή χαράς και πάθους, για άλλους αυτή η δραστηριότητα είναι ένας πραγματικός πονοκέφαλος . Όταν προγραμματίζετε ένα ταξίδι, είναι εύκολο να αισθανθείτε υπερβολικά φορτωμένοι από τον όγκο των πληροφοριών που πρέπει να απομνημονεύσετε. Πτήσεις, καταλύματα, δραστηριότητες, εστιατόρια, τουριστικά αξιοθέατα και πολλά άλλα πράγματα πρέπει να ληφθούν υπόψη και να συνδυαστούν.

Είναι γεγονός ότι η τεχνητή νοημοσύνη εισέρχεται ολοένα και περισσότερο στη ζωή μας.Επομένως, είτε είσαι ενθουσιασμένος για αυτό, είτε το φοβάσαι, τα ΑΙ έχουν αρχίσει να διεισδύουν σχεδόν σε κάθε κλάδο ανάμεσα τους και στον τουρισμό και πρέπει να μάθουμε να τις χρησιμοποιούμε.

Τι καινούργιο υπάρχει;

Η τεχνητή νοημοσύνη του Tripnotes είναι για αυτόν τον τύπο ταξιδιώτη. Σας βοηθά να προγραμματίσετε και να οργανώσετε τις διακοπές σας χωρίς πολύ κόπο. Χάρη σε αυτό, δεν θα ξεχάσετε τίποτα. Αυτή η εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης είναι μια δωρεάν και εύχρηστη εφαρμογή στην οποία εισαγάγετε τις πληροφορίες ταξιδιού σας και σας δίνει ένα προτεινόμενο πρόγραμμα

Με αυτή την εφαρμογή, μπορείτε να εισαγάγετε πληροφορίες για το ταξίδι σας και να λάβετε μια προτεινόμενη λίστα δραστηριοτήτων και ξενοδοχείων που μπορεί να σας ενδιαφέρουν. Το πρόγραμμα οργανώνεται ανά ημέρα, έτσι ώστε ο ταξιδιώτης να γνωρίζει ακριβώς την ώρα, τι πρέπει να κάνει και πού πρέπει να πάει κάθε μέρα.

Επιπλέον, η εφαρμογή TripNotes σας επιτρέπει να μοιράζεστε τις περιπέτειες σας στα social με τους φίλους και την οικογένειά σας.

., Το Artificial Intelligence (AI) που θα αγαπήσουν οι ταξιδιώτες και τους βοηθάει να προγραμματίσουν  τις διακοπές τους

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top