Να εκπαιδεύει κανείς το προσωπικό του ή όχι

χωρίς τίτλο 12

Εάν μια επιχείρηση θέλει να πετύχει, θα χρειαστεί σίγουρα καλά εκπαιδευμένους υπάλληλους. Οι πιο μικρές επιχειρήσεις συχνά δεν περιλαμβάνουν την κατάρτιση των εργαζομένων στον προϋπολογισμό τους όταν πρέπει ειδικά να μειώσουν το κόστος. Πρέπει όμως να αντιληφθούν οτι η εκπαίδευση θα τους κάνει απόσβεση.

Γιατί είναι χρήσιμη η εκπαίδευση;
Κανείς δεν θέλει να εργάζεται σε μια δουλειά χωρίς όραμα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Οι εργαζόμενοι πρέπει να αισθάνονται ότι κάνουν πολύτιμο έργο το οποίο κάνει τη διαφορά για την εταιρεία τους. Αισθάνονται υπέροχα όταν η εταιρεία ξοδεύει χρόνο και προσπάθεια για να τους δώσει κάποια επιπλέον γνώση.
Όταν εφοδιάζετε την ομάδα σας με κατάρτιση, τους βοηθά να κάνουν καλύτερη δουλειά στην τρέχουσα θέση τους και τους προετοιμάζει για μελλοντικές ευθύνες.

., Να εκπαιδεύει κανείς το προσωπικό του ή όχι

Οι μικρές επιχειρήσεις συχνά φοβούνται ότι οι εργαζόμενοι θα τις εγκαταλείψουν μετά από ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα και θα αναζητήσουν ευκαιρίες ανάπτυξης σε άλλες εταιρείες, γι ‘αυτό διστάζουν να κάνουν κάτι για να προγραμματίσουν την εκπαίδευση του προσωπικού. Οι εργαζόμενοι που εκπαιδεύονται περιοδικά, έχει παρατηρηθεί οτι συνήθως μένουν περισσότερο με τον εργοδότη τους γιατί έχουν ένα αίσθημα αφοσίωσης που τους κρατάει δεσμευμένους.

Όταν παρακινείτε τους υπαλλήλους σας με ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα, τους κάνετε να αισθάνονται σημαντικοί. Τα χρήματα που ξοδεύετε για την εκπαίδευση των εργαζομένων μπορεί να σας φαίνονται πολλά, αλλά γρήγορα θα ανακτήσετε το κόστος μέσα από την καλύτερη ποιότητα και ταχύτερη εργασία τους.

Πώς να κάνετε μια αποτελεσματική εκπαίδευση;
Εξηγήστε στους εργαζομένους σας ποιες ευκαιρίες κατάρτισης και ανάπτυξης θα τους δώσετε.
Βεβαιωθείτε ότι παρουσιάζετε την εκπαίδευσή σας ως κάτι που πρωτίστως ωφελεί τους ίδιους. Βεβαιωθείτε ότι όλοι στον οργανισμό σας έχουν έναν καθορισμένο ρόλο, ώστε να κατανοήσετε τις δεξιότητες που απαιτούνται για κάθε θέση. Με αυτόν τον τρόπο, θα βοηθηθείτε να διαιρέσετε τα εκπαιδευτικά σας προγράμματα και να παρέχετε στοχευμένη εκπαίδευση σε όλους τους υπαλλήλους σας και να κάνετε το εκπαιδευτικό σας πρόγραμμα ενδιαφέρον και αποτελεσματικό.

Δώστε τους την ευκαιρία να επιλέξουν το είδος της κατάρτισης που τους αρέσει, μέσα από ένα σύστημα πολλαπλής επιλογής κι όχι μόνο εκείνο που η εταιρεία επέλεξε γι ‘αυτούς. Θα εκτιμήσουν την επιλογή περισσότερο από ό,τι νομίζετε.

Για να ολοκληρώσετε τους εκπαιδευτικούς και αναπτυξιακούς στόχους σας, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε διαφορετικές μεθόδους. Χρησιμοποιήστε τα μέσα του διαδικτύου, καθώς και παρουσίαση μέσα σε τάξη για να τραβήξετε την προσοχή και να αποτρέψετε την πλήξη τους. Θα πρέπει επίσης να αναζητήσετε μη συμβατικούς τρόπους για την παροχή εκπαίδευσης, αν μπορείτε γιατί η ποικιλία μετράει.

Επωφεληθείτε από τις διαθέσιμες εκπαιδευτικές τεχνολογίες που καθιστούν δυνατές τις πρακτικές ευέλικτης κατάρτισης ακόμη και για μικρούς οργανισμούς. Για παράδειγμα, εκπαιδευτικοί ιστότοποι και εφαρμογές της εταιρείας μπορούν να προσελκύσουν τους εργαζόμενους κατά τη διάρκεια του ελεύθερου χρόνου τους. Μιλάμε για ένα εσωτερικό σύστημα τύπου intranet στο οποίο να μπορούν να ανατρέξουν για οτιδήποτε.

Οι εργαζόμενοι μπορούν επίσης να έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από μαζικά ανοικτά ηλεκτρονικά μαθήματα και πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης. Η βασισμένη στην τεχνολογία εκπαίδευση είναι αποτελεσματική, φθηνή και βολική, οπότε γιατί να μην το δοκιμάσετε.

Θα πρέπει επίσης να χρησιμοποιήσετε μεθόδους ενδοεπιχειρησιακής κατάρτισης που μεταφέρουν τη γνώση από έμπειρους εργαζομένους στους λιγότερο έμπειρους. Τέτοιες ευκαιρίες μπορούν να χρησιμοποιούν διάφορους βαθμούς δομής και τυπικότητας για να κάνουν τη δουλειά που πρέπει

Δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά το να μην έχετε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους υπαλλήλους σας. Όταν οι εργαζόμενοι σας έχουν ανάγκη για κατάρτιση με την οποία θα παίρνουν τα εφόδια που χρειάζονται για τις εργασίες τους, καθώς επίσης θα αισθάνονται πολύτιμοι και θα παραμένουν αφοσιωμένοι στην αποστολή και το όραμα της εταιρείας σας.

Ενα άρθρο του Vassilios Canellos στο εξαιρετικό fnb-pro.gr

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι στέλεχος στον κλάδο του F&B με ισχυρό γνωσιακό υπόβαθρο στον τομέα των τροφίμων και ποτών. Έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO). Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του F&B Management Diploma του IST College. Εργάζεται στο La Marquise Luxury Resort Complex στη Ρόδο ως Food & Beverage Director.

., Να εκπαιδεύει κανείς το προσωπικό του ή όχι

AA rosette vs michelin
Uncategorized
papadakispaul

AA Rosettes vs Michelin Stars. H Σημασία τους στην Επιτυχία Εστιατορίων

Τα AA Rosette Awards αποτελούν ένα από τα πιο σημαντικά βραβεία γαστρονομίας στο Ηνωμένο Βασίλειο. Απονέμονται από την οργάνωση The AA (Automobile Association) και στοχεύουν στην αναγνώριση των εξαιρετικών εστιατορίων και της υψηλής ποιότητας κουζίνας που προσφέρουν. Το σύστημα των

Διάβασε το άρθρο
hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top