Επιβάτης αεροσκάφους εξοργισμένος καθώς η αεροσυνοδός δεν τον εξυπηρέτησε στην Γαλλική γλώσσα

Hoteltraining παράπονα

Ένας επιβάτης της αεροπορικής εταιρείας Air Canada υπέβαλε γραπτή καταγγελία καθώς μια αεροσυνοδός δεν μπόρεσε να τον εξυπηρετήσει στην Γαλλική γλώσσα.

Ο Jean-Pierre Beaudoin είπε στο καναδικό γαλλόφωνο κανάλι TVA Nouvelles ότι πετούσε σε business class τον Μάρτιο από το Quebec στο Fort Lauderdale της Φλόριντα και τον εξυπηρέτηαε μια αεροσυνοδός που μιλούσε μόνο αγγλικά.

., Επιβάτης αεροσκάφους εξοργισμένος καθώς η αεροσυνοδός δεν τον εξυπηρέτησε στην Γαλλική γλώσσα

Ο επιβάτης απαίτησε να τον εξυπηρετήσει δίγλωσση αεροσυνοδός για να επικοινωνήσει στην Γαλλική γλώσσα.

Ο Beaudoin είπε στο κανάλι ότι η αεροσυνοδός μετά το αίτημα του να εξυπηρετηθεί στην γαλλική γλώσσα μίλησε σε έναν συνάδελφο και στη συνέχεια κατευθύνθηκε σε αυτόν και και του είπε “στα αγγλικά, “Κύριε, αυτό είναι το τμήμα μου. Έχετε το δικαίωμα να φύγετε από το αεροπλάνο ή αλλιώς θα πρέπει να σας εξυπηρετήσω εγω”.

Ο Beaudoin είπε: “Έκανε το αίμα μου να βράσει. Σκεφτόμουν, “Είμαστε στο Κεμπέκ. Η πτήση προέρχεται από το Κεμπέκ”. Δεν ήταν επιλογή για μένα να φύγω από το αεροπλάνο».

Η επίσημη γλώσσα αυτής του Καναδά είναι η γαλλική, η οποία θεωρείται η μητρική γλώσσα του 80% του πληθυσμού της περιοχής.

Ο Beaudoin, ο οποίος μιλά και γαλλικά και αγγλικά, είπε στο TVA ότι αποφάσισε να μείνει στο αεροπλάνο και να απαντήσει μόνο στα γαλλικά όταν το πλήρωμα του μίλησε στα αγγλικά. Περιέγραψε την πράξη της εξέγερσης ως «θέμα αρχής».

Ανέφερε επίσης στο κανάλι ότι έχει υποβάλει γραπτή καταγγελία παραπόνων στην αρμόδια αρχή του Κεμπέκ επίσης είπε ότι δεν παραπονέθηκε στην Air Canada επειδή δεν εμπιστευόταν τη διαδικασία τους, αντ’ αυτού κλιμάκωσε το θέμα σε αρμόδιες αρχές.

Eκπρόσωπος της Air Canada δήλωσε ότι δύο από τα τρία μέλη του πληρώματος καμπίνας στην πτήση μπορούσαν να μιλούν γαλλικά.

., Επιβάτης αεροσκάφους εξοργισμένος καθώς η αεροσυνοδός δεν τον εξυπηρέτησε στην Γαλλική γλώσσα

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top