Επιβάτης αεροσκάφους εξοργισμένος καθώς η αεροσυνοδός δεν τον εξυπηρέτησε στην Γαλλική γλώσσα

Hoteltraining παράπονα

Ένας επιβάτης της αεροπορικής εταιρείας Air Canada υπέβαλε γραπτή καταγγελία καθώς μια αεροσυνοδός δεν μπόρεσε να τον εξυπηρετήσει στην Γαλλική γλώσσα.

Ο Jean-Pierre Beaudoin είπε στο καναδικό γαλλόφωνο κανάλι TVA Nouvelles ότι πετούσε σε business class τον Μάρτιο από το Quebec στο Fort Lauderdale της Φλόριντα και τον εξυπηρέτηαε μια αεροσυνοδός που μιλούσε μόνο αγγλικά.

., Επιβάτης αεροσκάφους εξοργισμένος καθώς η αεροσυνοδός δεν τον εξυπηρέτησε στην Γαλλική γλώσσα

Ο επιβάτης απαίτησε να τον εξυπηρετήσει δίγλωσση αεροσυνοδός για να επικοινωνήσει στην Γαλλική γλώσσα.

Ο Beaudoin είπε στο κανάλι ότι η αεροσυνοδός μετά το αίτημα του να εξυπηρετηθεί στην γαλλική γλώσσα μίλησε σε έναν συνάδελφο και στη συνέχεια κατευθύνθηκε σε αυτόν και και του είπε “στα αγγλικά, “Κύριε, αυτό είναι το τμήμα μου. Έχετε το δικαίωμα να φύγετε από το αεροπλάνο ή αλλιώς θα πρέπει να σας εξυπηρετήσω εγω”.

Ο Beaudoin είπε: “Έκανε το αίμα μου να βράσει. Σκεφτόμουν, “Είμαστε στο Κεμπέκ. Η πτήση προέρχεται από το Κεμπέκ”. Δεν ήταν επιλογή για μένα να φύγω από το αεροπλάνο».

Η επίσημη γλώσσα αυτής του Καναδά είναι η γαλλική, η οποία θεωρείται η μητρική γλώσσα του 80% του πληθυσμού της περιοχής.

Ο Beaudoin, ο οποίος μιλά και γαλλικά και αγγλικά, είπε στο TVA ότι αποφάσισε να μείνει στο αεροπλάνο και να απαντήσει μόνο στα γαλλικά όταν το πλήρωμα του μίλησε στα αγγλικά. Περιέγραψε την πράξη της εξέγερσης ως «θέμα αρχής».

Ανέφερε επίσης στο κανάλι ότι έχει υποβάλει γραπτή καταγγελία παραπόνων στην αρμόδια αρχή του Κεμπέκ επίσης είπε ότι δεν παραπονέθηκε στην Air Canada επειδή δεν εμπιστευόταν τη διαδικασία τους, αντ’ αυτού κλιμάκωσε το θέμα σε αρμόδιες αρχές.

Eκπρόσωπος της Air Canada δήλωσε ότι δύο από τα τρία μέλη του πληρώματος καμπίνας στην πτήση μπορούσαν να μιλούν γαλλικά.

., Επιβάτης αεροσκάφους εξοργισμένος καθώς η αεροσυνοδός δεν τον εξυπηρέτησε στην Γαλλική γλώσσα

Hoteltraining.gr 37
Uncategorized
papadakispaul

Luxury Hotels. Μην το Διατυμπανίζετε, η Αληθινή Πολυτέλεια δεν Χρειάζεται Ετικέτες

Έχετε παρατηρήσει ότι τα ξενοδοχεία που επαναλαμβάνουν συνεχώς τη λέξη luxury σπάνια την προσφέρουν πραγματικά; Τα αυθεντικά πολυτελή brands, όπως JW Mariott Four Seasons,One and Only, δεν βασίζονται σε λέξεις για να πείσουν. Το όνομά τους και οι εμπειρίες που προσφέρουν αρκούν

Διάβασε το άρθρο
price souvlaki Hoteltraining Greece
Uncategorized
papadakispaul

Η τιμή του σουβλακιού στο μικροσκόπιο. Είναι πράγματι ακριβό ή πρόκειται για μια τίμια επιλογή

Το σουβλάκι είναι ίσως το πιο δημοφιλές street food της Ελλάδας, ένας θεσμός που συνδυάζει γεύση, ταχύτητα και παράδοση. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η τιμή του έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και… έντονων αντιπαραθέσεων. Ας δούμε, όμως, αν πραγματικά αξίζει τόση

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 7 service
Uncategorized
papadakispaul

Εξειδικευμένα Σεμινάρια για Επιχειρήσεις και Ξενοδοχεία – B2B

Η Hoteltraining.gr, κορυφαίος φορέας εκπαίδευσης, παρουσιάζει μια νέα σειρά εξειδικευμένων σεμιναρίων που προσφέρουν ουσιαστική αξία στις επιχειρήσεις. Με εξειδίκευση στη διοργάνωση τόσο δια ζώσης όσο και online σεμιναρίων, καλύπτουμε τις ανάγκες επιχειρήσεων και εργαζομένων σε Ελλάδα και εξωτερικό με επαγγελματισμό και

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top