Ξενοδοχείο έγινε viral για το parking του

hotel σεμιναρια

Πολλοί ξενοδόχοι αντιμετωπίζουν προβλήματα όταν θέλουν να κάνουν προώθηση του ξενοδοχείου τους και δυσκολεύονται να επιτύχουν μεγάλη προβολή μέσα από αυτή καθώς ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος…Ωστόσο ενα ξενοδοχείο στον Καναδά έγινε viral και εκανε τους περαστικούς να μιλούν για αυτό αλλα και σε όσους βλέπουν το παρακάτω βίντεο.

Δείτε το βίντεο που ακολουθεί

Μάλιστα στην πινακίδα του ξενοδοχείου που βρίσκεται στον δρόμο γινόταν και promotion του χώρου στάθμευσης.

., Ξενοδοχείο έγινε viral για το parking του

Η ιδέα ήταν του διευθυντή του ξενοδοχείου και σίγουρα πέτυχε τον σκοπό του…Να γίνει talk of the town

., Ξενοδοχείο έγινε viral για το parking του

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top