Υπάρχουν μερικά βήματα που μπορεί να ακολουθήσει για να προσελκύσει καινούργιο προσωπικό στο ξενοδοχείο του:
- Δημοσιεύστε τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας σε διάφορες πλατφόρμες αναζήτησης εργασίας, όπως οι ιστοσελίδες αναζήτησης εργασίας, τα κοινωνικά μέσα και η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου. Σε αυτές τις αγγελίες, προσδιορίστε σαφώς τις απαιτήσεις της θέσης και τα οφέλη που παρέχει η εργασία στο ξενοδοχείο.
- Προσελκύστε ταλαντούχους υποψηφίους προσφέροντας ανταγωνιστικό μισθό και παροχές. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει προγράμματα κατάρτισης, ευέλικτο ωράριο εργασίας, πακέτα υγειονομικής περίθαλψης, διαμονή για εργαζόμενους από μακρινές περιοχές και άλλα.
- Αναπτύξτε μια εταιρική κουλτούρα που επικεντρώνεται στους εργαζομένους και την ανάπτυξη τους. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την παροχή ευκαιριών για εκπαίδευση και κατάρτιση, ανάπτυξη σταδιοδρομίας
- Προαγωγές σε εσωτερικές θέσεις, επικοινωνία και ανοικτή διάλογο με τους εργαζομένους, αναγνώριση και επιβράβευση της επίδοσης και άλλες παρόμοιες πρωτοβουλίες.
- Προωθήστε την εικόνα και το brand του ξενοδοχείου σας, το οποίο μπορεί να επηρεάσει το ενδιαφέρον των υποψηφίων. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω των κοινωνικών μέσων, της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου, των διαφημίσεων στον τοπικό Τύπο και άλλων καναλιών προώθησης.
- Δημιουργήστε μια θετική εμπειρία από την πρώτη επαφή με τους υποψηφίους, με την παροχή αναλυτικών πληροφοριών σχετικά με τη θέση, τις απαιτήσεις και την καταλληλότητα τους, καθώς και μια ευχάριστη και επαγγελματική συνέντευξη.
- Αυτά είναι μερικά από τα βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να προσελκύσετε καινούργιο προσωπικό στο ξενοδοχείο σας. Επιπλέον, μην ξεχνάτε να είστε ευέλικτοι και να προσαρμόζεστε στις ανάγκες των υποψηφίων, καθώς αυτό θα βοηθήσει στο ξενοδοχείο σας να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές σας και να προσελκύσει υψηλής ποιότητας και καταρτισμένο προσωπικό.
- Επίσης, είναι σημαντικό να διατηρείτε μια θετική και υγιή σχέση με τους υπάρχοντες εργαζομένους σας. Μια καλή σχέση με τους υπάρχοντες εργαζομένους σας μπορεί να βοηθήσει να προσελκύσετε και να διατηρήσετε το καλύτερο προσωπικό. Οι ικανοποιημένοι εργαζόμενοι είναι πιο πιθανό να συστήσουν το ξενοδοχείο σας σε άλλους και να παραμείνουν στο ξενοδοχείο σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
- Think outside the box…. Δωστε παροχές που δεν θα βρούν αλλου…. για παράδειγμα κάντε εσωτερικά εναν παιδικό σταθμό για τα παιδιά των πελάτών εαν έχετε χώρους και να μπορούν και οι εργαζ΄΄ομενοι να μπορύν να αφήνουν τα παιδιά τους εκεί κατα την διάρκεια της εργασίας τους
- Προσφέρετε στους εργαζομένους σας πέρα απο την δημόσια ασφάλιση και ιδιωτική.
- Να είστε συνεπείς σε ότι έχετε υποσχεθεί στους εργαζομένους σας
.
Τέλος, είναι σημαντικό να αναγνωρίζετε τη σημασία του προσωπικού σας στην επιτυχία του ξενοδοχείου σας και να τους παρέχετε την υποστήριξη και τα εργαλεία που χρειάζονται για να εκτελέσουν το έργο τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Με τη δέουσα φροντίδα και τη στήριξη του προσωπικού σας, θα έχετε ένα ισχυρότερο και αποτελεσματικότερο ξενοδοχείο.