Διευθυντής Ξενοδοχείου: Σημαντικά Καθήκοντα για επιτυχημένη λειτουργία

χωρίς τίτλο 2023 02 13T091826.861

Η κύρια ευθύνη του διευθυντή ξενοδοχείου είναι να διαχειρίζεται τη λειτουργία του ξενοδοχείου ώστε να εξασφαλίζεται η ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών και η επιτυχή λειτουργία του ξενοδοχείου. Παρακάτω είναι ορισμένα από τα σημαντικά καθήκοντα του διευθυντή ξενοδοχείου:

  1. Διαχείριση του Προσωπικού: Ο διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση του προσωπικού, συμπεριλαμβανομένων των στελεχών και των εργαζομένων του ξενοδοχείου.
  2. Διαχείριση του Προϊόντος: Ο διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένων των δωματίων, των υπηρεσιών και των παροχών του ξενοδοχείου
  3. Διαχείριση του Καθαριότητας: Ο διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση της καθαριότητας στο ξενοδοχείο, συμπεριλαμβανομένων των δωματίων, των κοινόχρηστων περιοχών και πισίνας.
  4. Διαχείριση : Ο διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των ταξιδιωτι΄κών θεμάτων των πελατών, συμπεριλαμβανομένων της κράτησης των δωματίων, της επίλυσης προβλημάτων και της εξυπηρέτησης επιπλέον αιτημάτων.
  5. Διαχείριση των εσόδων: Ο διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των εσόδων του ξενοδοχείου, συμπεριλαμβανομένων της συλλογής των πληρωμών, αλλα και των υπολοίπων
  6. Διαχείριση του Προσωπικού: Ο διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση του προσωπικού του ξενοδοχείου, συμπεριλαμβανομένων της ανάθεσης των καθηκόντων, της εκπαίδευσης του προσωπικού και της διαχείρισης των σχέσεων με τους εργαζόμενους.

Σημαντικό να γνωρίζει το PMS (Property Management System) Protel

Ενας επιτυχημένος διευθυντής ξενοδοχείου, είναι σημαντικό να χειρίζεσται το PMS (Property Management System) Protel. Αυτό το σύστημα είναι ένα από τα πιο διάσημα και προσιτά συστήματα διαχείρισης ιδιοκτησίας στην αγορά, και μπορεί να βοηθήσει τον διευθυντή ξενοδοχείου να ελέγχει και να διαχειρίζεται τα σημαντικά στοιχεία του ξενοδοχείου

., Διευθυντής Ξενοδοχείου: Σημαντικά Καθήκοντα για επιτυχημένη λειτουργία

kariera
Uncategorized
papadakispaul

Hoteltraining.gr: Συμμετοχή στο Tourism Meeting Point 2025

Η Hoteltraining.gr με μεγάλη χαρά συμμετέχει στο Tourism Meeting Point 2025, που διοργανώνεται από το Kariera.gr και τη Workathlon στις 8 Φεβρουαρίου 2025 Στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα στο Ξενοδοχείο Galaxy. Το event, που θα πραγματοποιηθεί με στρατηγικούς συνεργάτες την Bar Academy και την Hoteltraining.gr και Gold Sponsor Domes Resorts, αποτελεί την

Διάβασε το άρθρο
Employee feeling good hotels
Uncategorized
papadakispaul

Εργασία σε Ξενοδοχείο: Πώς να Ζήσεις και Όχι Απλά να Επιβιώσεις

Το παρακάτω άρθρο μας το έστειλε ένας συνεργάτης μας, ένας επαγγελματίας που εργάζεται χρόνια στον ξενοδοχειακό κλάδο και έχει βιώσει όλες τις δυσκολίες αλλά και τις προκλήσεις αυτής της απαιτητικής δουλειάς. Μοιράστηκε μαζί μας τις σκέψεις και τις εμπειρίες του

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining Housekeeping
Uncategorized
papadakispaul

Οροφοκομία. Το Άλφα και το Ωμέγα στην λειτουργία ενός ξενοδοχείου

Η οροφοκομία δεν είναι απλώς μια υπηρεσία καθαρισμού. Είναι μια κρίσιμη λειτουργία που βρίσκεται στον πυρήνα της επιτυχημένης λειτουργίας ενός ξενοδοχείου. Εξασφαλίζει την άνεση, την υγιεινή και την ασφάλεια των επισκεπτών, ενώ διαμορφώνει καθοριστικά την εικόνα του καταλύματος. Παρά την

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top