Στατιστικά και στρατηγική για αποτελεσματικότερο τμήμα οροφοκομίας housekeeping στα Ξενοδοχεία

χωρίς τίτλο 10

Η καθαριότητα είναι ένα από τα βασικά παραδείγματα ποιότητας στην εμπειρία του επισκέπτη σε ένα ξενοδοχείο. Η καλή διαχείριση της καθαριότητας στα ξενοδοχεία μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία του επισκέπτη, να αυξήσει την αξιοπιστία του ξενοδοχείου και να οδηγήσει σε μεγαλύτερα έσοδα.

Στατιστικά στοιχεία για τη Διαχείριση της Καθαριότητας

Τα στατιστικά στοιχεία σχετικά με τη διαχείριση της καθαριότητας στα ξενοδοχεία δείχνουν ότι:

  • Το 68% των επισκεπτών αξιολογούν σημαντικά την καθαριότητα στην επιλογή ξενοδοχείου.
  • Το 75% των επισκεπτών θα συστήσουν ένα ξενοδοχείο με καλή καθαριότητα
  • Το 80% των επισκεπτών θα επανέλθουν στο ξενοδοχείο με καλή διαχείριση της καθαριότητας.
  • Το 83% των επισκεπτών θα αξιολογούν θετικά ένα ξενοδοχείο με καλή διαχείριση της καθαριότητας.

Για να επιτύχετε αποτελεσματικότερο τμήμα οροφοκομίας (housekeeping) στα ξενοδοχεία, υπάρχουν ορισμένες στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν:

  1. Στατιστική ανάλυση εργασιών: Με την συλλογή δεδομένων σχετικά με τον αριθμό των δωματίων, το χρόνο που απαιτείται για την καθαριότητα και το αριθμό των εργαζομένων, μπορείτε να εκτιμήσετε την απαιτούμενη απόδοση και να σχεδιάσετε στατιστικά τον απαραίτητο αριθμό προσωπικού.
  2. Διαχείριση αποθεμάτων: Είναι σημαντικό να διατηρήσετε σωστά τα απόθεματα, όπως τα πετσέτες, τα σανίδια και τα προϊόντα καθαριότητας, για να αποφευχθούν επαναλαμβανόμενες δαπανήσεις και να διασφαλίζεται η απαραίτητη ποιότητα της καθαριότητας.
  3. Προγραμματισμός εργασιών: Προγραμματισμός των εργασιών καθαριότητας με βάση τον αριθμό των δωματίων και τη διάρκεια που απαιτείται για την καθαριότητα του κάθε δωματίου, μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή της υπερφόρτωσης των εργαζομένων και να διασφαλίζει ότι όλα τα δωμάτια θα είναι καθαρά κατά την άφιξη των επισκεπτών.
  4. Εκπαίδευση του προσωπικού: Εκπαίδευση του προσωπικού για την αποτελεσματική εκτέλεση των εργασιών καθαριότητας και τη χρήση αποτελεσματικών πρακτικών και τεχνικών, μπορεί να βελτιώσει την απόδοση του τμήματος καθαριότητας.
  5. Συντονισμός μεταξύ τμημάτων: Επικοινωνία και συντονισμός μεταξύ του τμήματος οροφοκομίας και άλλων σχετικών τμημάτων

., Στατιστικά και στρατηγική για αποτελεσματικότερο τμήμα οροφοκομίας housekeeping στα Ξενοδοχεία

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top