Στατιστικά και στρατηγική για αποτελεσματικότερο τμήμα οροφοκομίας housekeeping στα Ξενοδοχεία

χωρίς τίτλο 10

Η καθαριότητα είναι ένα από τα βασικά παραδείγματα ποιότητας στην εμπειρία του επισκέπτη σε ένα ξενοδοχείο. Η καλή διαχείριση της καθαριότητας στα ξενοδοχεία μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία του επισκέπτη, να αυξήσει την αξιοπιστία του ξενοδοχείου και να οδηγήσει σε μεγαλύτερα έσοδα.

Στατιστικά στοιχεία για τη Διαχείριση της Καθαριότητας

Τα στατιστικά στοιχεία σχετικά με τη διαχείριση της καθαριότητας στα ξενοδοχεία δείχνουν ότι:

  • Το 68% των επισκεπτών αξιολογούν σημαντικά την καθαριότητα στην επιλογή ξενοδοχείου.
  • Το 75% των επισκεπτών θα συστήσουν ένα ξενοδοχείο με καλή καθαριότητα
  • Το 80% των επισκεπτών θα επανέλθουν στο ξενοδοχείο με καλή διαχείριση της καθαριότητας.
  • Το 83% των επισκεπτών θα αξιολογούν θετικά ένα ξενοδοχείο με καλή διαχείριση της καθαριότητας.

Για να επιτύχετε αποτελεσματικότερο τμήμα οροφοκομίας (housekeeping) στα ξενοδοχεία, υπάρχουν ορισμένες στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν:

  1. Στατιστική ανάλυση εργασιών: Με την συλλογή δεδομένων σχετικά με τον αριθμό των δωματίων, το χρόνο που απαιτείται για την καθαριότητα και το αριθμό των εργαζομένων, μπορείτε να εκτιμήσετε την απαιτούμενη απόδοση και να σχεδιάσετε στατιστικά τον απαραίτητο αριθμό προσωπικού.
  2. Διαχείριση αποθεμάτων: Είναι σημαντικό να διατηρήσετε σωστά τα απόθεματα, όπως τα πετσέτες, τα σανίδια και τα προϊόντα καθαριότητας, για να αποφευχθούν επαναλαμβανόμενες δαπανήσεις και να διασφαλίζεται η απαραίτητη ποιότητα της καθαριότητας.
  3. Προγραμματισμός εργασιών: Προγραμματισμός των εργασιών καθαριότητας με βάση τον αριθμό των δωματίων και τη διάρκεια που απαιτείται για την καθαριότητα του κάθε δωματίου, μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή της υπερφόρτωσης των εργαζομένων και να διασφαλίζει ότι όλα τα δωμάτια θα είναι καθαρά κατά την άφιξη των επισκεπτών.
  4. Εκπαίδευση του προσωπικού: Εκπαίδευση του προσωπικού για την αποτελεσματική εκτέλεση των εργασιών καθαριότητας και τη χρήση αποτελεσματικών πρακτικών και τεχνικών, μπορεί να βελτιώσει την απόδοση του τμήματος καθαριότητας.
  5. Συντονισμός μεταξύ τμημάτων: Επικοινωνία και συντονισμός μεταξύ του τμήματος οροφοκομίας και άλλων σχετικών τμημάτων

., Στατιστικά και στρατηγική για αποτελεσματικότερο τμήμα οροφοκομίας housekeeping στα Ξενοδοχεία

icon
Uncategorized
sarras

Travel Cuisine: Ένα νέο περιοδικό βιωματικών εμπειριών φιλοξενίας και γαστρονομίας

Το Τravel Cuisine είναι ένα νέο περιοδικό με premium περιεχόμενο για τον τουρισμό και τη γαστρονομία της Ελλάδας που απευθύνεται σε επιχειρηματίες φιλοξενίας και εστίασης αλλά και σε ταξιδιώτες που επιθυμούν να ζήσουν τη δυναμική της Ελληνικής φιλοξενίας και να γνωρίσουν

Διάβασε το άρθρο
Opera pms seminar greece
Uncategorized
papadakispaul

Opera PMS: Το Νέο Ασύγχρονο Σεμινάριο Ξενοδοχειακού Λογισμικού στην Hoteltraining.gr

Η Hoteltraining.gr ανακοινώνει την έναρξη ενός νέου εξ αποστάσεως σεμιναρίου για το Opera Property Management System (PMS), το οποίο θα είναι διαθέσιμο μέσα στον Απρίλιο. Το σεμινάριο θα είναι ασύγχρονο, επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να το παρακολουθήσουν με τον δικό τους ρυθμό, όποτε και

Διάβασε το άρθρο
@hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Το Σύνδρομο της “Άψυχης Πολυτέλειας”. Πάσχουν πολλά ξενοδοχεία και εστιατόρια στην Ελλάδα

Η πολυτέλεια είναι έννοια που πολλοί επιθυμούν να προσφέρουν και να απολαμβάνουν. Όμως, υπάρχει μια παγίδα που παραμονεύει στη βιομηχανία της φιλοξενίας και της εστίασης: το σύνδρομο της άψυχης πολυτέλειας. Είναι η κατάσταση στην οποία ένας χώρος φαίνεται πολυτελής, έχει

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top