Αυτό το εστιατόριο προσφέρει έκπτωση εώς και 100% ανάλογα με το σωματότυπο σας

hoteltraining2023
Όσο πιο αδύνατος είσαι τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση! Αυτή είναι η ασυνήθιστη ιδέα που χρησιμοποιεί το Mongolias Master στο Kuching, ένα εστιατόριο στη Μαλαισία. Οι ειδικές εκπτώσεις είναι πολύ δημοφιλείς στα εστιατόρια. Ειδικά τώρα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τα εστιατόρια στην Μαλισία προσπαθούσαν να προσελκύσουν τους πελάτες τους χρησιμοποιώντας διάφορα ειδικά μοντέλα εκπτώσεων: αγοράστε δύο πιάτα, πληρώστε μόνο για ένα. ξοδέψτε 50€ και λάβετε πίσω ένα κουπόνι 10€. αγοράστε ένα κυρίως πιάτο και λάβετε το επιδόρπιο δωρεάν. Αλλά αυτές οι εκπτώσεις ακούγονται λογικές.

., Αυτό το εστιατόριο προσφέρει έκπτωση εώς και 100% ανάλογα με το σωματότυπο σας

Στο Mongolian Master όμως η έκπτωση εξαρτάται από τη διάσταση της κοιλιάς σας! οι πελάτες πρέπει να περάσουν από ενα κάθετο πέρασμα όρθιοι: Όσο πιο λεπτή είναι η είσοδος από την οποία μπορούν να περάσουν οι πελάτες, τόσο λιγότερα θα πληρώσουν για το γεύμα τους. Στην είσοδο του εστιατορίου υπάρχουν 5 κάθετα περάσματα με διαφορετικές διαστάσεις. Κάθε πέρασμα συνδέεται με διαφορετικό ποσοστό έκπτωσης. Υπάρχει έκπτωση ακόμα και 100%, το οποίο σχετίζεται με ένα μικροσκοπικό πέρασμα σχεδόν αδύνατο να περάσει, αλλά υπάρχει και ένα "εύκολο"με το οποίο παίρνεις 10% έκπτωση. Ενδιάμεσα, υπάρχουν εκπτώσεις 20, 30 ή 50%.

., Αυτό το εστιατόριο προσφέρει έκπτωση εώς και 100% ανάλογα με το σωματότυπο σας

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top