Οταν η υπάλληλος σου λέει “δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!”

customer, expectation, service-1253483.jpg

«Είμαι σε πάρα πολύ γνωστό μπεργκεράδικο, που μάλιστα δαπάνησε πριν χρόνια ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για να κάνει rebranding (και να εστιάσει την προσοχή του στα burgers),  και κατευθύνομαι στο γκισέ, όπου δίνω παραγγελία. Η γλυκιά κοπελίτσα, γύρω στα 17-18, μου λέει: «καθίστε θα σας το φέρουμε». Λέω οκ. Μια χαρά. Μου τα φέρνει και διαπιστώνω πως και τα δύο burgers  είναι σχετικά κρύα. Την φωνάζω, έρχεται και τις λέω (πολύ ευγενικά) τι γίνεται, και με το ίδιο γλυκό ύφος, στέκεται σαν χαζή, και μου λέει: «δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!».

Ο φίλος μου, που μου διηγήθηκε το απίστευτο περιστατικό, είχε μείνει… κάγκελο…

Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα!!! Πάρα πολλές εταιρείες, ακόμη και οι μεγάλες, όταν προσλαμβάνουν προσωπικό, αντί να το εκπαιδεύσουν, το ρίχνουν αμέσως στα βαθιά. Οι δικαιολογίες είναι πολλές: έλλειψη χρόνου, έλλειψη κεφαλαίων, έλλειψη εργατικού δυναμικού, ίσως και η ψευδαίσθηση ότι επειδή διαθέτει εμπειρία θα μπορεί να σταθεί με αξιώσεις στο χώρο. 

Αδυνατούν να αντιληφθούν ότι ο ανεκπαίδευτος εργαζόμενος, μέχρι να μάθει, θα κάνει λάθη, τα οποία φυσικά θα βγουν προς τα έξω, στον πελάτη. Ακόμα και αν είναι έμπειρος, θα πρέπει να εκπαιδευτεί στα standards της εν λόγω επιχείρησης, καθότι κάθε εταιρεία είναι διαφορετική. Συν τοις άλλοις, μπορεί να τα έχει μάθει με λανθασμένο τρόπο, οπότε πάλι απαιτείται εκπαίδευση.

Οι εταιρείες αυτές δεν γνωρίζουν ότι ο υπάλληλος που θα εκπαιδευτεί οπλίζεται με αυτοπεποίθηση, καθώς αντιλαμβάνεται ότι η εταιρεία επενδύει σε αυτόν, με αποτέλεσμα να γίνεται πιο παραγωγικός και φυσικά να αποφεύγει τα λάθη. Γιατί αν αυτή η συμπαθητική κοπελιά είχε εκπαιδευτεί, δεν θα έλεγε ποτέ σε έναν πελάτη «δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό» (από τις πλέον «απαγορευμένες» φράσεις όταν αλληλεπιδράς με τον πελάτη).

Οι εταιρείες αυτές δεν αντιλαμβάνονται ότι με αυτό τον τρόπο υποβαθμίζουν το επίπεδο της παρεχόμενης εξυπηρέτησης, με αποτέλεσμα οι πελάτες να φεύγουν δυσαρεστημένοι. Εξάλλου ο ανταγωνιστής είναι ένα μόλις κλικ μακριά…

., Οταν η υπάλληλος σου λέει “δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!”

,, Οταν η υπάλληλος σου λέει “δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!”

Hoteltraining.gr 37
Uncategorized
papadakispaul

Luxury Hotels. Μην το Διατυμπανίζετε, η Αληθινή Πολυτέλεια δεν Χρειάζεται Ετικέτες

Έχετε παρατηρήσει ότι τα ξενοδοχεία που επαναλαμβάνουν συνεχώς τη λέξη luxury σπάνια την προσφέρουν πραγματικά; Τα αυθεντικά πολυτελή brands, όπως JW Mariott Four Seasons,One and Only, δεν βασίζονται σε λέξεις για να πείσουν. Το όνομά τους και οι εμπειρίες που προσφέρουν αρκούν

Διάβασε το άρθρο
price souvlaki Hoteltraining Greece
Uncategorized
papadakispaul

Η τιμή του σουβλακιού στο μικροσκόπιο. Είναι πράγματι ακριβό ή πρόκειται για μια τίμια επιλογή

Το σουβλάκι είναι ίσως το πιο δημοφιλές street food της Ελλάδας, ένας θεσμός που συνδυάζει γεύση, ταχύτητα και παράδοση. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η τιμή του έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και… έντονων αντιπαραθέσεων. Ας δούμε, όμως, αν πραγματικά αξίζει τόση

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 7 service
Uncategorized
papadakispaul

Εξειδικευμένα Σεμινάρια για Επιχειρήσεις και Ξενοδοχεία – B2B

Η Hoteltraining.gr, κορυφαίος φορέας εκπαίδευσης, παρουσιάζει μια νέα σειρά εξειδικευμένων σεμιναρίων που προσφέρουν ουσιαστική αξία στις επιχειρήσεις. Με εξειδίκευση στη διοργάνωση τόσο δια ζώσης όσο και online σεμιναρίων, καλύπτουμε τις ανάγκες επιχειρήσεων και εργαζομένων σε Ελλάδα και εξωτερικό με επαγγελματισμό και

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top