Σε ένα κοινωνικό πείραμα 8 έφηβοι παρήγγειλαν πιάτο εκτός μενού σε ένα εστιατόριο αφού στοχοποιήθηκαν από Influencers, ράδιο και αφίσες

camera, phone, girl-1869430.jpg
  • Το κοινωνικό πείραμα πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Bite Back 2030. Aποκάλυψε πόσο γρήγορα επηρεαζόμαστε απο την διαφήμιση στον χώρο του επισιτισμού (και όχι μόνο)χωρίς καν να το καταλάβουμε.
  • Το πείραμα το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε και στο παρακάτω βίντεο δείχνει 8 έφηβους να παραγγέλνουν ένα πιάτο εκτός μενού. Xωρίς να γνωρίζουν ότι η επιλογή τους είχε ήδη προβλεφθεί επειδή είχαν βομβαρδιστεί από διαφημίσεις ΜΟΝΟ εκείνο το πρωινό

Zητήθηκε από 8 έφηβους στο Ηνωμένο Βασίλειο να επισκεφτούν και να φάνε σε ένα εστιατόριο χωρίς να γνωρίζουν ότι το πείραμα είχε ήδη ξεκινήσει πολύ πριν καθίσουν, από νωρίς το πρωί.

Στο εστιατόριο ήταν όλοι οι εργαζόμενοι συνεννοημένοι με τους διοργανωτές να κάνουν ότι κάνουν καθημερινά

Στους 8 εφήβους που συμετείχαν στο κοινωνικό πείραμα τους ζητήθηκε να παραγγείλουν ένα πιάτο από το μενού. Ενα πιάτο εκτός μενού είχε ήδη διαφημιστεί επιθετικά. Κατα την διαδρομή τους με το ταξί για το εστιατόριο με αφίσες, banners, ράδιο, και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω διαφημίσεων αλλά και posts.

., Σε ένα κοινωνικό πείραμα 8 έφηβοι παρήγγειλαν πιάτο εκτός μενού σε ένα εστιατόριο αφού στοχοποιήθηκαν από Influencers, ράδιο και αφίσες

Kάθε έφηβος που συμμετείχε στο πείραμα παρήγγειλε ένα πιάτο που ονομαζόταν «triple dipped chicken», παρόλο που υπήρχαν πάνω από 50 αλλα πιάτα για να διαλέξουν στο μενού που τους έδωσε ο σερβιτόρος.

Μόλις παρήγγειλαν και έφτασε το πιάτο, ένας από τους διοργανωτές του πειράματος τους είπε να ανοίξουν έναν φάκελο που είχαν βάλει στην θέση τους στο τραπέζι. Κάθε κάρτα μέσα στον φάκελο έγραφε «triple dipped chicken».

“Σοβαρολογείς?” είπε ένας από τους έφηβους μόλις συνειδητοποίησε ότι παρήγγειλε ότι είχαν προβλέψει. “Ω Θεέ μου.”

«Είναι τόσο περίεργο, πώς το έκανες αυτό;» ρώτησε ένας άλλος.

Η Pamela Rutledge(Μedia Psychologist) ανέφερε ότι αν κάποιος διψά και βλέπει διαφημίσεις για κόλα, ακόμα κι αν δεν θυμάται ότι έχει δει τις διαφημίσεις κόλα, είναι πιο πιθανό να παραγγείλει μια κόλα»

Δείτε το Βίντεο

Η διαφήμιση ενός εστιατορίου, για να καταστεί επιτυχημένη στη σύγχρονη εποχή, απαιτεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση και την αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων μέσων. Ο ανταγωνισμός στον χώρο του επισιτιστικού κλάδου και ειδικά μεταξύ εστιατορίων είναι τεράστιος. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλοί διαθέσιμοι τρόποι για να προωθήσετε και να διαφημίσετε ένα εστιατόριο. Ωστόσο οι μέθοδοι που θα επιλέξετε θα πρέπει να βασιστούν στις δικές σας ανάγκες και τους στόχους που έχετε θέσει.

Παρακολουθήστε το εξ αποστάσεως ασύγχρονο σεμινάριο Marketing στην εστίαση με τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

., Σε ένα κοινωνικό πείραμα 8 έφηβοι παρήγγειλαν πιάτο εκτός μενού σε ένα εστιατόριο αφού στοχοποιήθηκαν από Influencers, ράδιο και αφίσες

Opera pms seminar greece
Uncategorized
papadakispaul

Opera PMS: Το Νέο Ασύγχρονο Σεμινάριο Ξενοδοχειακού Λογισμικού στην Hoteltraining.gr

Η Hoteltraining.gr ανακοινώνει την έναρξη ενός νέου εξ αποστάσεως σεμιναρίου για το Opera Property Management System (PMS), το οποίο θα είναι διαθέσιμο μέσα στον Απρίλιο. Το σεμινάριο θα είναι ασύγχρονο, επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να το παρακολουθήσουν με τον δικό τους ρυθμό, όποτε και

Διάβασε το άρθρο
@hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Το Σύνδρομο της “Άψυχης Πολυτέλειας”. Πάσχουν πολλά ξενοδοχεία και εστιατόρια στην Ελλάδα

Η πολυτέλεια είναι έννοια που πολλοί επιθυμούν να προσφέρουν και να απολαμβάνουν. Όμως, υπάρχει μια παγίδα που παραμονεύει στη βιομηχανία της φιλοξενίας και της εστίασης: το σύνδρομο της άψυχης πολυτέλειας. Είναι η κατάσταση στην οποία ένας χώρος φαίνεται πολυτελής, έχει

Διάβασε το άρθρο
kariera
Uncategorized
papadakispaul

Hoteltraining.gr: Συμμετοχή στο Tourism Meeting Point 2025

Η Hoteltraining.gr με μεγάλη χαρά συμμετέχει στο Tourism Meeting Point 2025, που διοργανώνεται από το Kariera.gr και τη Workathlon στις 8 Φεβρουαρίου 2025 Στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα στο Ξενοδοχείο Galaxy. Το event, που θα πραγματοποιηθεί με στρατηγικούς συνεργάτες την Bar Academy και την Hoteltraining.gr και Gold Sponsor Domes Resorts, αποτελεί την

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top