Σε ένα κοινωνικό πείραμα 8 έφηβοι παρήγγειλαν πιάτο εκτός μενού σε ένα εστιατόριο αφού στοχοποιήθηκαν από Influencers, ράδιο και αφίσες

camera, phone, girl-1869430.jpg
  • Το κοινωνικό πείραμα πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Bite Back 2030. Aποκάλυψε πόσο γρήγορα επηρεαζόμαστε απο την διαφήμιση στον χώρο του επισιτισμού (και όχι μόνο)χωρίς καν να το καταλάβουμε.
  • Το πείραμα το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε και στο παρακάτω βίντεο δείχνει 8 έφηβους να παραγγέλνουν ένα πιάτο εκτός μενού. Xωρίς να γνωρίζουν ότι η επιλογή τους είχε ήδη προβλεφθεί επειδή είχαν βομβαρδιστεί από διαφημίσεις ΜΟΝΟ εκείνο το πρωινό

Zητήθηκε από 8 έφηβους στο Ηνωμένο Βασίλειο να επισκεφτούν και να φάνε σε ένα εστιατόριο χωρίς να γνωρίζουν ότι το πείραμα είχε ήδη ξεκινήσει πολύ πριν καθίσουν, από νωρίς το πρωί.

Στο εστιατόριο ήταν όλοι οι εργαζόμενοι συνεννοημένοι με τους διοργανωτές να κάνουν ότι κάνουν καθημερινά

Στους 8 εφήβους που συμετείχαν στο κοινωνικό πείραμα τους ζητήθηκε να παραγγείλουν ένα πιάτο από το μενού. Ενα πιάτο εκτός μενού είχε ήδη διαφημιστεί επιθετικά. Κατα την διαδρομή τους με το ταξί για το εστιατόριο με αφίσες, banners, ράδιο, και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω διαφημίσεων αλλά και posts.

., Σε ένα κοινωνικό πείραμα 8 έφηβοι παρήγγειλαν πιάτο εκτός μενού σε ένα εστιατόριο αφού στοχοποιήθηκαν από Influencers, ράδιο και αφίσες

Kάθε έφηβος που συμμετείχε στο πείραμα παρήγγειλε ένα πιάτο που ονομαζόταν «triple dipped chicken», παρόλο που υπήρχαν πάνω από 50 αλλα πιάτα για να διαλέξουν στο μενού που τους έδωσε ο σερβιτόρος.

Μόλις παρήγγειλαν και έφτασε το πιάτο, ένας από τους διοργανωτές του πειράματος τους είπε να ανοίξουν έναν φάκελο που είχαν βάλει στην θέση τους στο τραπέζι. Κάθε κάρτα μέσα στον φάκελο έγραφε «triple dipped chicken».

“Σοβαρολογείς?” είπε ένας από τους έφηβους μόλις συνειδητοποίησε ότι παρήγγειλε ότι είχαν προβλέψει. “Ω Θεέ μου.”

«Είναι τόσο περίεργο, πώς το έκανες αυτό;» ρώτησε ένας άλλος.

Η Pamela Rutledge(Μedia Psychologist) ανέφερε ότι αν κάποιος διψά και βλέπει διαφημίσεις για κόλα, ακόμα κι αν δεν θυμάται ότι έχει δει τις διαφημίσεις κόλα, είναι πιο πιθανό να παραγγείλει μια κόλα»

Δείτε το Βίντεο

Η διαφήμιση ενός εστιατορίου, για να καταστεί επιτυχημένη στη σύγχρονη εποχή, απαιτεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση και την αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων μέσων. Ο ανταγωνισμός στον χώρο του επισιτιστικού κλάδου και ειδικά μεταξύ εστιατορίων είναι τεράστιος. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλοί διαθέσιμοι τρόποι για να προωθήσετε και να διαφημίσετε ένα εστιατόριο. Ωστόσο οι μέθοδοι που θα επιλέξετε θα πρέπει να βασιστούν στις δικές σας ανάγκες και τους στόχους που έχετε θέσει.

Παρακολουθήστε το εξ αποστάσεως ασύγχρονο σεμινάριο Marketing στην εστίαση με τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

., Σε ένα κοινωνικό πείραμα 8 έφηβοι παρήγγειλαν πιάτο εκτός μενού σε ένα εστιατόριο αφού στοχοποιήθηκαν από Influencers, ράδιο και αφίσες

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top