Ενα σημαντικό μέλος του front office ειναι ο αχθοφόρος(γκρούμ) η αλλιώς στα αγγλικά Bellboy.
Ειναι το πρώτο μέλος του προσωπικού ενός ξενοδοχείου που συναντά ο πελάτης κατα την είσοδο του αλλα και το τελευταίο που βλεπει κατα την αναχώρηση του, οπότε είναι η βιτρίνα του ξενοδοχείου.
Βασικό καθήκον του ειναι να συνεργάζεται στενά με την υποδοχή του ξενοδοχείου, να ειναι πάντα παρών και σε εγρήγορση ώστε να βοηθήσει κυρίως με την μεταφορά αποσκευών
.
Παρακάτω θα δούμε τα βασικότερα καθήκοντα και ευθύνες
Κατά την άφιξη
- Καλωσορίζει τον επισκέπτη
- Προσεκτικά βγάζει τις αποσκευές απο το μεταφορικο μέσο που ήρθε ο επισκέπτης χωρίς να τις αφήσει απότομα
- Δεν αφήνει χωρίς επιβλεψη τις αποσκευές
- Επιβεβαιιώνει με τον επισκέπτη τον αριθμό των αποσκευών που είναι για μεταφορά,βαζει luggage tags με αριθμό δωματίου και όνομα
- Εάν παρατηρεί καποια φθορά στις αποσκευές ενημερώνει τον επισκέπτη αλλα και το Log book
- Παραδίδει το απόκομα των Luggage Tags στον επισκέπτη
- Μεταφέρει ιδανικά τις αποσκευές με τρόλευ η buggy αφου τις έχει τοποθετήσει προσεκτικα στον αποθηκευτικό χώρο του κάθε μέσου
- Βάζει πρώτα τις βαρίες αποσκευές και απο πάνω τις πιο ελαφριές αποσκευές
- Δίνει την δέσουσα προσοχή για εύθραυστα αντικείμενα
Παράδοση αποσκευών στο δωμάτιο
- Επαληθέυει το όνομα στην λίστα αφίξεων και αριθμό δωματίου με αυτα που είναι στα Luggage Tags
- Θα πρέπει οι αποσκευές να βρίσκονται στο δωμάτιο το πολύ 12 λεπτά μετά την άφιξη του πελάτη
- Σταματάει το τρόλευ έξω απο το δωμάτιο
- Χτυπάει ελαφρά την πόρτα
- Αφού απαντήσει ο επισκέπτης ζητάει την άδεια να εισέλθει στο δωμάτιο χρησιμοποιώντας το όνομα του επισκέπτη
- Επιβεβαιώνει τον αριθμό των αποσκευών και τις τοποθετέι μία μία στο δωμάτιο χωρίς να χάνει eye contact
- Πρίν αποχωρήσει ρώταει τον επισκέπτη αν θα ήθελε κάτι άλλο
- Εύχεται καλή διαμονή
- Κάνει δύο βήματα πίσω και κλείνει αποχωρόντας την πόρτα ελαφρά
- Συμπληρώνει το απαραίτητο έντυπο για την παράδοση
Οι αχθοφόροι είναι εκεί για να καλωσορίσουν με ευγένεια τους πελάτες σας στο ξενοδοχείο. Όταν οι επισκέπτες φτάνουν στο ξενοδοχείο, η εμπειρία τους ξεκίνα προτού ακόμα εισέλθουν σε αυτό. Και το να υπάρχει προσωπικό εκπαιδευμένο για την δουλειά αυτή, έτοιμο να τους βοηθήσει και καλωσορίσει είναι σίγουρα μια ευχάριστη έκπληξη.