Καθήκοντα και ευθύνες του αχθοφόρου(γκρούμ) η Bellboy

χωρίς τίτλο 2022 09 03T224627.356

Ενα σημαντικό μέλος του front office ειναι ο αχθοφόρος(γκρούμ) η αλλιώς στα αγγλικά Bellboy.

Ειναι το πρώτο μέλος του προσωπικού ενός ξενοδοχείου που συναντά ο πελάτης κατα την είσοδο του αλλα και το τελευταίο που βλεπει κατα την αναχώρηση του, οπότε είναι η βιτρίνα του ξενοδοχείου.

Βασικό καθήκον του ειναι να συνεργάζεται στενά με την υποδοχή του ξενοδοχείου, να ειναι πάντα παρών και σε εγρήγορση ώστε να βοηθήσει κυρίως με την μεταφορά αποσκευών

., Καθήκοντα και ευθύνες του αχθοφόρου(γκρούμ) η Bellboy

Παρακάτω θα δούμε τα βασικότερα καθήκοντα και ευθύνες

Κατά την άφιξη

  • Καλωσορίζει τον επισκέπτη
  • Προσεκτικά βγάζει τις αποσκευές απο το μεταφορικο μέσο που ήρθε ο επισκέπτης χωρίς να τις αφήσει απότομα
  • Δεν αφήνει χωρίς επιβλεψη τις αποσκευές
  • Επιβεβαιιώνει με τον επισκέπτη τον αριθμό των αποσκευών που είναι για μεταφορά,βαζει luggage tags με αριθμό δωματίου και όνομα
  • Εάν παρατηρεί καποια φθορά στις αποσκευές ενημερώνει τον επισκέπτη αλλα και το Log book
  • Παραδίδει το απόκομα των Luggage Tags στον επισκέπτη
  • Μεταφέρει ιδανικά τις αποσκευές με τρόλευ η buggy αφου τις έχει τοποθετήσει προσεκτικα στον αποθηκευτικό χώρο του κάθε μέσου
  • Βάζει πρώτα τις βαρίες αποσκευές και απο πάνω τις πιο ελαφριές αποσκευές
  • Δίνει την δέσουσα προσοχή για εύθραυστα αντικείμενα

Παράδοση αποσκευών στο δωμάτιο

  • Επαληθέυει το όνομα στην λίστα αφίξεων και αριθμό δωματίου με αυτα που είναι στα Luggage Tags
  • Θα πρέπει οι αποσκευές να βρίσκονται στο δωμάτιο το πολύ 12 λεπτά μετά την άφιξη του πελάτη
  • Σταματάει το τρόλευ έξω απο το δωμάτιο
  • Χτυπάει ελαφρά την πόρτα
  • Αφού απαντήσει ο επισκέπτης ζητάει την άδεια να εισέλθει στο δωμάτιο χρησιμοποιώντας το όνομα του επισκέπτη
  • Επιβεβαιώνει τον αριθμό των αποσκευών και τις τοποθετέι μία μία στο δωμάτιο χωρίς να χάνει eye contact
  • Πρίν αποχωρήσει ρώταει τον επισκέπτη αν θα ήθελε κάτι άλλο
  • Εύχεται καλή διαμονή
  • Κάνει δύο βήματα πίσω και κλείνει αποχωρόντας την πόρτα ελαφρά
  • Συμπληρώνει το απαραίτητο έντυπο για την παράδοση

Οι αχθοφόροι είναι εκεί για να καλωσορίσουν με ευγένεια τους πελάτες σας στο ξενοδοχείο. Όταν οι επισκέπτες φτάνουν στο ξενοδοχείο, η εμπειρία τους ξεκίνα προτού ακόμα εισέλθουν σε αυτό. Και το να υπάρχει προσωπικό εκπαιδευμένο για την δουλειά αυτή, έτοιμο να τους βοηθήσει και καλωσορίσει είναι σίγουρα μια ευχάριστη έκπληξη.

., Καθήκοντα και ευθύνες του αχθοφόρου(γκρούμ) η Bellboy

Opera pms seminar greece
Uncategorized
papadakispaul

Opera PMS: Το Νέο Ασύγχρονο Σεμινάριο Ξενοδοχειακού Λογισμικού στην Hoteltraining.gr

Η Hoteltraining.gr ανακοινώνει την έναρξη ενός νέου εξ αποστάσεως σεμιναρίου για το Opera Property Management System (PMS), το οποίο θα είναι διαθέσιμο μέσα στον Απρίλιο. Το σεμινάριο θα είναι ασύγχρονο, επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να το παρακολουθήσουν με τον δικό τους ρυθμό, όποτε και

Διάβασε το άρθρο
@hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Το Σύνδρομο της “Άψυχης Πολυτέλειας”. Πάσχουν πολλά ξενοδοχεία και εστιατόρια στην Ελλάδα

Η πολυτέλεια είναι έννοια που πολλοί επιθυμούν να προσφέρουν και να απολαμβάνουν. Όμως, υπάρχει μια παγίδα που παραμονεύει στη βιομηχανία της φιλοξενίας και της εστίασης: το σύνδρομο της άψυχης πολυτέλειας. Είναι η κατάσταση στην οποία ένας χώρος φαίνεται πολυτελής, έχει

Διάβασε το άρθρο
kariera
Uncategorized
papadakispaul

Hoteltraining.gr: Συμμετοχή στο Tourism Meeting Point 2025

Η Hoteltraining.gr με μεγάλη χαρά συμμετέχει στο Tourism Meeting Point 2025, που διοργανώνεται από το Kariera.gr και τη Workathlon στις 8 Φεβρουαρίου 2025 Στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα στο Ξενοδοχείο Galaxy. Το event, που θα πραγματοποιηθεί με στρατηγικούς συνεργάτες την Bar Academy και την Hoteltraining.gr και Gold Sponsor Domes Resorts, αποτελεί την

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top