Ιδιοκτήτης Εστιατορίου – “22 άτομα δεν ήρθαν στην προγραμματισμένη συνέντευξη ή δεν εμφανίστηκαν την πρώτη μέρα εργασίας τους, μέσα σε έναν μήνα”.

χωρίς τίτλο 2021 12 03T102621.230

Ένας ιδιοκτήτης εστιατορίου στην Βιρτζίνια(Αμερική) αναφέρει ότι 22 υποψήφιοι για εργασία δεν εμφανίστηκαν ποτέ στις προγραματισμένες συνεντεύξεις και δεν εμφανίστηκαν στις πρώτες βάρδιες μετά την πρόσληψη,και όλα αυτα μέσα σε έναν μήνα.

Ο Mikey Reisenberg, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης του κορεατικού εστιατορίου Mashita, είπε ότι τον περασμένο μήνα 22 υποψήφιοι που είχαν κάνει αίτηση για θέσεις εργασίας δεν εμφανίστηκαν στις συνεντεύξεις, έχασαν τις πρώτες τους βάρδιες και υπάρχει περίπτωση που εγκατέλειψε εργαζόμενος μισή ώρα μέτα που έπιασε δουλειά την πρώτη μέρα εργασίας.

«Δεν μπορώ να σας πω πόσα χρήματα έχω σπαταλήσει φέτος γιατί έφερα ανθρώπους που πίστευα ότι μπορούσα να εκπαιδεύσω» είπε ο Ράιζενμπεργκ.

Το συγκεκριμένο εστιατόριο εχει εξαιρετικές κριτικές για το σέρβις και την ποιότητα του φαγητού απο τους πελάτες αλλα και όσοι έχουν εργαστεί στο συγκεκριμένο εστιατόριο αναφέρουν τα καλύτερα για συνθήκες εργασίας και οικονομικές απολαβές

Οι επιχειρήσεις σε όλες τις ΗΠΑ(και όχι μόνο) δυσκολεύονται επί του παρόντος τόσο να προσλάβουν αλλα και να διατηρήσουν προσωπικό.

«Σε συζητήσεις μεταξύ των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων που συναντώ, το βασικό θέμα συζήτησης είναι ότι κανείς δεν θέλει να εργαστεί», είπε ο Reisenberg. «Κανείς δεν νοιάζεται να δουλέψει».

., Ιδιοκτήτης Εστιατορίου – “22 άτομα δεν ήρθαν στην προγραμματισμένη συνέντευξη ή δεν εμφανίστηκαν την πρώτη μέρα εργασίας τους, μέσα σε έναν μήνα”.

Είναι κάτι που έχουν επαναλάβει πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αλλά οι Αμερικανοί εργαζόμενοι λένε στη συντριπτική τους πλειοψηφία ότι θέλουν να εργαστούν, μόνο για καλύτερους μισθούς, επιδόματα και συνθήκες εργασίας. Κάποιοι εργαζόμενοι στον επισιτιστικό κλάδο λένε ότι υπάρχει έλλειψη μισθών, όχι έλλειψη εργατικού δυναμικού. Βέβαια ο μέσος μισθός στην Αμερική εινα κατα μέσο όροι 12 ευρώ ανα ώρα ενώ τα tips ειναι γύρω στα 40 ευρώ την ημέρα, οπότε τι να πούμε στην Ελλάδα…

Εκτός από την εγκατάλειψη για παρόμοιες και καλύτερες θέσεις εργασίας, ορισμένοι εργαζόμενοι επέστρεψαν στην εκπαίδευση σε άλλο αντικείμενο, άλλαξαν κλάδο ή συνταξιοδοτήθηκαν πρόωρα.

Το προσωπικό της φιλοξενίας ανέφερε επίσης τις πολλές ώρες εργασίας, τους αγενείς πελάτες ή και τους φόβους να κολλήσουν τον COVID-19 ως λόγους για τους οποίους έχουν εγκαταλείψει τη δουλειά τους.

Είναι δεδομένο ότι η ανάπτυξη στον κλάδο της φιλοξενίας θα φέρει αύξηση της ζήτησης υπαλλήλων η οποία πρέπει να καλυφθεί με την αντίστοιχη προσφορά απο τους εργοδότες.

Εκτίμηση μας είναι ότι παγκόσμια θα υπάρξει ανοδική τάση των μισθών στον επιστιστικό κλάδο αλλα και της φιλοξενίας που αργά ή γρήγορα θα επεκταθεί και στο μη εξειδικευμένο προσωπικό ώστε να καλυφθεί η ζήτηση.

., Ιδιοκτήτης Εστιατορίου – “22 άτομα δεν ήρθαν στην προγραμματισμένη συνέντευξη ή δεν εμφανίστηκαν την πρώτη μέρα εργασίας τους, μέσα σε έναν μήνα”.

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top