Ιδιοκτήτης Εστιατορίου – “22 άτομα δεν ήρθαν στην προγραμματισμένη συνέντευξη ή δεν εμφανίστηκαν την πρώτη μέρα εργασίας τους, μέσα σε έναν μήνα”.

χωρίς τίτλο 2021 12 03T102621.230

Ένας ιδιοκτήτης εστιατορίου στην Βιρτζίνια(Αμερική) αναφέρει ότι 22 υποψήφιοι για εργασία δεν εμφανίστηκαν ποτέ στις προγραματισμένες συνεντεύξεις και δεν εμφανίστηκαν στις πρώτες βάρδιες μετά την πρόσληψη,και όλα αυτα μέσα σε έναν μήνα.

Ο Mikey Reisenberg, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης του κορεατικού εστιατορίου Mashita, είπε ότι τον περασμένο μήνα 22 υποψήφιοι που είχαν κάνει αίτηση για θέσεις εργασίας δεν εμφανίστηκαν στις συνεντεύξεις, έχασαν τις πρώτες τους βάρδιες και υπάρχει περίπτωση που εγκατέλειψε εργαζόμενος μισή ώρα μέτα που έπιασε δουλειά την πρώτη μέρα εργασίας.

«Δεν μπορώ να σας πω πόσα χρήματα έχω σπαταλήσει φέτος γιατί έφερα ανθρώπους που πίστευα ότι μπορούσα να εκπαιδεύσω» είπε ο Ράιζενμπεργκ.

Το συγκεκριμένο εστιατόριο εχει εξαιρετικές κριτικές για το σέρβις και την ποιότητα του φαγητού απο τους πελάτες αλλα και όσοι έχουν εργαστεί στο συγκεκριμένο εστιατόριο αναφέρουν τα καλύτερα για συνθήκες εργασίας και οικονομικές απολαβές

Οι επιχειρήσεις σε όλες τις ΗΠΑ(και όχι μόνο) δυσκολεύονται επί του παρόντος τόσο να προσλάβουν αλλα και να διατηρήσουν προσωπικό.

«Σε συζητήσεις μεταξύ των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων που συναντώ, το βασικό θέμα συζήτησης είναι ότι κανείς δεν θέλει να εργαστεί», είπε ο Reisenberg. «Κανείς δεν νοιάζεται να δουλέψει».

., Ιδιοκτήτης Εστιατορίου – “22 άτομα δεν ήρθαν στην προγραμματισμένη συνέντευξη ή δεν εμφανίστηκαν την πρώτη μέρα εργασίας τους, μέσα σε έναν μήνα”.

Είναι κάτι που έχουν επαναλάβει πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αλλά οι Αμερικανοί εργαζόμενοι λένε στη συντριπτική τους πλειοψηφία ότι θέλουν να εργαστούν, μόνο για καλύτερους μισθούς, επιδόματα και συνθήκες εργασίας. Κάποιοι εργαζόμενοι στον επισιτιστικό κλάδο λένε ότι υπάρχει έλλειψη μισθών, όχι έλλειψη εργατικού δυναμικού. Βέβαια ο μέσος μισθός στην Αμερική εινα κατα μέσο όροι 12 ευρώ ανα ώρα ενώ τα tips ειναι γύρω στα 40 ευρώ την ημέρα, οπότε τι να πούμε στην Ελλάδα…

Εκτός από την εγκατάλειψη για παρόμοιες και καλύτερες θέσεις εργασίας, ορισμένοι εργαζόμενοι επέστρεψαν στην εκπαίδευση σε άλλο αντικείμενο, άλλαξαν κλάδο ή συνταξιοδοτήθηκαν πρόωρα.

Το προσωπικό της φιλοξενίας ανέφερε επίσης τις πολλές ώρες εργασίας, τους αγενείς πελάτες ή και τους φόβους να κολλήσουν τον COVID-19 ως λόγους για τους οποίους έχουν εγκαταλείψει τη δουλειά τους.

Είναι δεδομένο ότι η ανάπτυξη στον κλάδο της φιλοξενίας θα φέρει αύξηση της ζήτησης υπαλλήλων η οποία πρέπει να καλυφθεί με την αντίστοιχη προσφορά απο τους εργοδότες.

Εκτίμηση μας είναι ότι παγκόσμια θα υπάρξει ανοδική τάση των μισθών στον επιστιστικό κλάδο αλλα και της φιλοξενίας που αργά ή γρήγορα θα επεκταθεί και στο μη εξειδικευμένο προσωπικό ώστε να καλυφθεί η ζήτηση.

., Ιδιοκτήτης Εστιατορίου – “22 άτομα δεν ήρθαν στην προγραμματισμένη συνέντευξη ή δεν εμφανίστηκαν την πρώτη μέρα εργασίας τους, μέσα σε έναν μήνα”.

kariera
Uncategorized
papadakispaul

Hoteltraining.gr: Συμμετοχή στο Tourism Meeting Point 2025

Η Hoteltraining.gr με μεγάλη χαρά συμμετέχει στο Tourism Meeting Point 2025, που διοργανώνεται από το Kariera.gr και τη Workathlon στις 8 Φεβρουαρίου 2025 Στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα στο Ξενοδοχείο Galaxy. Το event, που θα πραγματοποιηθεί με στρατηγικούς συνεργάτες την Bar Academy και την Hoteltraining.gr και Gold Sponsor Domes Resorts, αποτελεί την

Διάβασε το άρθρο
Employee feeling good hotels
Uncategorized
papadakispaul

Εργασία σε Ξενοδοχείο: Πώς να Ζήσεις και Όχι Απλά να Επιβιώσεις

Το παρακάτω άρθρο μας το έστειλε ένας συνεργάτης μας, ένας επαγγελματίας που εργάζεται χρόνια στον ξενοδοχειακό κλάδο και έχει βιώσει όλες τις δυσκολίες αλλά και τις προκλήσεις αυτής της απαιτητικής δουλειάς. Μοιράστηκε μαζί μας τις σκέψεις και τις εμπειρίες του

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining Housekeeping
Uncategorized
papadakispaul

Οροφοκομία. Το Άλφα και το Ωμέγα στην λειτουργία ενός ξενοδοχείου

Η οροφοκομία δεν είναι απλώς μια υπηρεσία καθαρισμού. Είναι μια κρίσιμη λειτουργία που βρίσκεται στον πυρήνα της επιτυχημένης λειτουργίας ενός ξενοδοχείου. Εξασφαλίζει την άνεση, την υγιεινή και την ασφάλεια των επισκεπτών, ενώ διαμορφώνει καθοριστικά την εικόνα του καταλύματος. Παρά την

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top