Κριτικές για γέλια…

travel reviews 2

From ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ στο marketing-tips.gr

Τουρίστας στην Αφρική, κατά το μήνα του μέλιτος, παραπονέθηκε όταν είδε το διεγερμένο μόριο ενός ελέφαντα. Ισχυρίστηκε ότι αυτό κατέστρεψε τις διακοπές του, καθώς τον έκανε να αισθανθεί «ανεπαρκής». Ανασφάλειες που έχει ο κόσμος…

., Κριτικές για γέλια…

«Χρειαζόταν να πληρώσω δύο ακόμα εισιτήρια για κάθε ένα από τα δύο παιδιά μου».  Αυτό ήταν το παράπονο πατέρα, που προφανώς την επόμενη φορά, για να μην πληρώσει για επιπλέον θέση, θα τα βάλει να ταξιδέψουν στο φτερό…

., Κριτικές για γέλια…

«Επισκεφθήκαμε ένα μεξικάνικο εστιατόριο στη Ρώμη και εκπλαγήκαμε όταν διαπιστώσαμε ότι ο σερβιτόρος ήταν Ιταλός. Μας είχατε διαβεβαιώσει ότι η Ιταλία ήταν το καλύτερο μέρος για μία αυθεντική γαστρονομική εμπειρία». Την άλλη φορά, για αυθεντική εμπειρία, πήγαινε στο Μεξικό.

., Κριτικές για γέλια…

«Δεν θα πρέπει να επιτρέπουν την topless ηλιοθεραπεία στην παραλία. Αποσπούσε την προσοχή του συζύγου μου, που απλώς ήθελε να χαλαρώσει». Κούνια που σε κούναγε…

., Κριτικές για γέλια…

«Γιατί δεν υπάρχουν καγκουρό που χοροπηδούν πέριξ της πόλης του Sydney; Είμαι σφόδρα δυσαρεστημένη». Εφυγαν, μόλις έμαθαν ότι θα έρθεις…

., Κριτικές για γέλια…

«Αν και η μπροσούρα του καταλύματος μιλούσε για πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα, εντούτοις δεν υπήρχε πουθενά αυγοκόπτης». Αυτός ο επισκέπτης έζησε ένα δράμα…

., Κριτικές για γέλια…

«Το νερό στον Κόλπο του Μεξικού ήταν πλούσιο σε αλάτι. Κανείς δεν μας είπε ότι θα υπήρχε αλάτι στο νερό». Αυτός νομίζω ότι το ήπιε…

., Κριτικές για γέλια…

«Επρεπε να διακόψουμε την εκδρομή στο Yellowstone γιατί μας ενημέρωσαν ότι τα ζώα δεν θα βρίσκονται το βράδυ μέσα σε κλουβί. Αυτό είναι επικίνδυνο και μη αποδεκτό». Αν κάποιος πρέπει να βρίσκεται σε κλουβί, αυτός είναι εσύ…

., Κριτικές για γέλια…

«Ο δρόμος είχε λακκούβες, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να διαβάσουμε τον τοπικό οδηγό, στο δρόμο προς το ξενοδοχείο. Ως εκ τούτου, χάσαμε πράγματα που θα έκαναν τις διακοπές μας πιο ευχάριστες».

., Κριτικές για γέλια…

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

., Κριτικές για γέλια…

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top