Υπάρχει επί του παρόντος έλλειψη προσωπικού στον κλάδο της φιλοξενίας λόγω της πανδημίας του COVID-19. Καθώς τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια και άλλες εγκαταστάσεις προσπαθούν να ανοίγουν ξανά και να επιστρέψουν στο 100%, της λειτουργίας , η έλλειψη επαρκούς προσωπικού δεν επιτρέπει την ανάπτυξη ενός χώρου.
Η έλλειψη προσωπικού δεν είναι το μόνο πρόβλημα – δεν είναι αδύνατο να βρεθούν άτομα για εργασία. Το πιο δύσκολο είναι να βρεις άτομα με τις κατάλληλες δεξιότητες. πou ίσως διαπιστώσετε ότι οι νέοι υπάλληλοι χρειάζονται περισσότερη εκπαίδευση από ό, τι έχετε συνηθίσει, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό.
.
Μοιραζόμαστε μαζί σας μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να εκπαιδεύσετε τις νέες προσλήψεις σας και να τις προετοιμάσετε για την εργασία
Εκπαιδεύοντας τους υπαλλήλους σας μόνοι σας στον χώρο σας, θα μάθουν τις βέλτιστες πρακτικές για τις εγκαταστάσεις σας, θα γνωρίζουν τι περιμένετε όταν αλληλεπιδρούν με τους συναδελφους και με τους επισκέπτες και θα είναι πιστοί στο brand και την αποστολή σας.
Οι ελλείψεις δεξιοτήτων αποτελούν το 70% των προβλημάτων στο προσωπικό . Αφιερώνοντας χρόνο για να εκπαιδεύσετε σωστά τους νέους υπαλλήλους, μπορείτε να κλείσετε αυτό το κενό και να τους διδάξετε τις δεξιότητες που χρειάζονται για να πετύχουν στον χώρο σας.
Λοιπόν, πώς μπορείτε να εκπαιδεύσετε αποτελεσματικά νέους υπαλλήλους φιλοξενίας;
Έμφαση στην εξυπηρέτηση πελατών
Η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας στον κλάδο του τουρισμού. Χωρίς ικανοποιημένους θαμώνες, η επιχείρησή σας δεν θα πετύχει. Χωρίς εξαιρετικά ικανοποιημένους θαμώνες, δεν θα αναπτυχθεί. Από το πρώτο σημείο επαφής μέχρι την τελευταία στιγμή που ο επισκέπτης κάνει check out, πρέπει να του φέρεστε με σεβασμό και ευγένεια και το προσωπικό σας θα πρέπει να ξέρει ακριβώς πώς να κάνει το κατι παραπάνω απο αυτό που περιμένει ο επισκέπτης . Υποδείξτε τι είναι για εσας η εξυπηρέτηση πελατών στους υπαλλήλους σας πριν ξεκινήσετε την εκπαίδευση, ώστε να γνωρίζουν τι να περιμένουν.
.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να κάνετε την εξυπηρέτηση πελατών προτεραιότητα στην εκπαίδευσή σας.Ειτε ακόμα και μέσω εξωτερικών συνεργατών είτε και με online σεμινάρια. Πρέπει να εκπαιδεύσετε τους νέους υπαλλήλους σας:
- Να ειναι καλοι ακροατές
- Μάθουν πώς να λύνουν αρκετά προβλήματα μόνοι τους
- Να προσαρμόζονται
- Παίρνουν ευθύνες
- Να έχουν άνεση και σαφήνεια στις αλληλεπιδράσεις τους με πελάτες η συναδέλφους τους
- Να βάζουν προτεραιότητες
Αυτά είναι πράγματα που μπορούν να μάθουν με την πάροδο του χρόνου, αλλά πολλά από αυτά απαιτούν δεξιότητες που τείνουν να έρχονται πιο φυσικά και γρήγορα σε κάποιους από κάποιους άλλους.
Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να δείξετε στους νέους υπαλλήλους πώς να συμπεριφέρονται με τους επισκέπτες (και ο ένας με τον άλλον) είναι να τους κάνετε να σκιάζουν έναν τρέχοντα υπάλληλο ή διευθυντή. Τα εγχειρίδια και τα προγράμματα κατάρτισης είναι υπέροχα. Αλλά, βλέποντας έναν έμπειρο εργαζόμενο σε δράση, θα δείξει σε μια νέα πρόσληψη ακριβώς αυτό που πρέπει να κάνουν. Αυτή η απλή διαδικασία θα κάνει τη μεγάλη διαφορά.