Η εύρεση προσωπικού θα είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που έχουν να αντιμετωπίσουν τα ξενοδοχεία το 2022

Untitled design 17

Δύσκολη αποστολή για ξενοδοχεία και resorts αποδεικνύεται το “κυνήγι” προσωπικού.

To πρόβλημα εύρεσης προσωπικού δεν είναι τωρινό, επιδεινώθηκε όμως με την πανδημία, δεν πρόκειται μόνο για δυσκολία στην εύρεση εποχικού προσωπικού, αλλά και στην προσέλκυση μόνιμων εργαζομένων στην εστίαση και στη φιλοξενία 

Πρόκειται για ένα φαινόμενο το οποίο θα μπορούσε κάποιος να το χαρακτηρίσει παράδοξο εξαιτίας της υψηλής ανεργίας που επικρατεί. Ξενοδόχοι έχουν πολλές φορές επισημάνει το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν. Ενώ προσφέρουν υψηλότερους μισθούς απ’ αυτούς που επικρατούν στην αγορά αδυνατούν να βρουν προσωπικό για να καλύψουν τις θέσεις εργασίας.

., Η εύρεση προσωπικού θα είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που έχουν να αντιμετωπίσουν τα ξενοδοχεία το 2022

Ας δούμε παρακάτω τι οδήγησε στις ελλείψεις προσωπικού στον τουριστικό κλάδο

  • Η Πανδημία του Covid-19

Το άνοιγμα και κλείσιμο ξενοδοχείων, εστιατορίων και μπαρ κατά τη διάρκεια της πανδημίας έχει δημιουργήσει μεγάλη αβεβαιότητα γι ‘αυτό οι εργαζόμενοι στον τουρισμό αναζήτησαν και συνεχίζουν να αναζητούν άλλους τύπους θέσεων εργασίας άσχετες με το αντικείμενο μεν άλλα με σταθερότητα δεν

  • Απουσία επαγγελματισμού από μερίδα ξενοδόχων

Η νοοτροπία μερίδας των επαγγελματιών του τουρισμού που αρέσκονται να απασχολούνται μόνο μερικούς μήνες με μειωμένο προσωπικό. Αθέτηση συμφωνιών χωρίς να σκέφτονται ότι μακροπρόθεσμα αυτό θα επηρεάσει και τις μελλοντικές προσλήψεις τους. Αυτα φανερώνουν αν μη τι άλλο έλλειψη επαγγελματισμού το οποίο οδήγησε σε κακοχαρακτηρισμό του κλάδου

  • Απουσία επαγγελματισμού από μερίδα εργαζομένων στον τουρισμό

Δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε την απουσία επαγγελματισμου απο τους ίδιους τους εργαζομένους. Και ενω η συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων του τουρισμού διακρίνονται για το ήθος, τον επαγγελματισμό, την υπευθυνότητα, και την εντιμότητα που χαρακτήριζαν την πραγμάτωση του έργου τους υπάρχει και η μικρή μερίδα αυτών η οποία δημιουργεί εσωτερικά προβλήματα τα οποία επηρεάζουν αρνητικά όλη την ομάδα

  • Η οικονομική κρίση επηρέασε τις σπουδές τουριστικών επαγγελμάτων

Η  πανδημία του κορωνοïού εκτός από το υγειονομικό και οικονομικό πρόβλημα που έχει δημιουργήσει στην κοινωνία, έχει επηρεάσει και σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο σκέψης των νέων για τις επιλογές σπουδών τους. Δύσκολα θα επιλέξει για σπουδές ένας νέος τον τουριστικό κλάδο ο οποίος χτυπήθηκε πιο πολύ από όλους τους άλλους.

  • Το κράτος δεν ενισχύει την ανεργία κατά τους νεκρούς μήνες

Η πλειοψηφία των εργαζόμενων στον ξενοδοχειακό κλάδο εργάζονται εποχιακά. 6 μήνες τον χρόνο και παίρνει 3.5 μήνες ταμείο ανεργίας το οποίο δεν επαρκεί για αξιοπρεπή διαβίωση

  • Ο αριθμός των ξενοδοχείων συνεχώς αυξάνεται

Ενώ ο αριθμός των ξενοδοχείων αυξάνεται συνεχώς βλέπουμε οτι ο αριθμός των εργαζομένων παραμένει σταθερός η και μειώνεται και δεν μπορεί να καλυφτεί η ζήτηση

Ο Τουρισμός είναι ο βασικότερος πυλώνας της οικονομίας και ευχόμαστε να προσφέρει περισσότερες θέσεις εργασίας σε ένα ασφαλές και φιλικό περιβάλλον προς τον εργαζόμενο με βασικό γνώμονα την καλύτερη παροχή υπηρεσιών φιλοξενίας

kariera
Uncategorized
papadakispaul

Hoteltraining.gr: Συμμετοχή στο Tourism Meeting Point 2025

Η Hoteltraining.gr με μεγάλη χαρά συμμετέχει στο Tourism Meeting Point 2025, που διοργανώνεται από το Kariera.gr και τη Workathlon στις 8 Φεβρουαρίου 2025 Στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα στο Ξενοδοχείο Galaxy. Το event, που θα πραγματοποιηθεί με στρατηγικούς συνεργάτες την Bar Academy και την Hoteltraining.gr και Gold Sponsor Domes Resorts, αποτελεί την

Διάβασε το άρθρο
Employee feeling good hotels
Uncategorized
papadakispaul

Εργασία σε Ξενοδοχείο: Πώς να Ζήσεις και Όχι Απλά να Επιβιώσεις

Το παρακάτω άρθρο μας το έστειλε ένας συνεργάτης μας, ένας επαγγελματίας που εργάζεται χρόνια στον ξενοδοχειακό κλάδο και έχει βιώσει όλες τις δυσκολίες αλλά και τις προκλήσεις αυτής της απαιτητικής δουλειάς. Μοιράστηκε μαζί μας τις σκέψεις και τις εμπειρίες του

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining Housekeeping
Uncategorized
papadakispaul

Οροφοκομία. Το Άλφα και το Ωμέγα στην λειτουργία ενός ξενοδοχείου

Η οροφοκομία δεν είναι απλώς μια υπηρεσία καθαρισμού. Είναι μια κρίσιμη λειτουργία που βρίσκεται στον πυρήνα της επιτυχημένης λειτουργίας ενός ξενοδοχείου. Εξασφαλίζει την άνεση, την υγιεινή και την ασφάλεια των επισκεπτών, ενώ διαμορφώνει καθοριστικά την εικόνα του καταλύματος. Παρά την

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top