Seagaia Ocean Dome: Η εσωτερική τεχνητή παραλία στην Ιαπωνία που προσέλκυε 10.000 τουρίστες την ημέρα

Untitled design 1

Οι τεχνητές εσωτερικές παραλίες κερδίζουν συνεχώς δημοτικότητα σε όλο τον κόσμο. Μπορούμε να τα συναντήσουμε στο Μονακό, το Χονγκ Κονγκ, το Παρίσι, το Βερολίνο, το Ρότερνταμ, το Τορόντο και πολλά άλλα μέρη , αλλά το μεγαλύτερο από αυτά ήταν το Seagaia Ocean Dome στο Miyazaki της Ιαπωνίας.

Το Seagaia Ocean Dome:, το οποίο το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες της hoteltraining.gr ήταν τμήμα του Luxury ξενοδοχείου Sheraton Seagaia Resort, είχε μήκος 300 μέτρα και πλάτος 100 μέτρα, περιλαμβάνε ένα ψεύτικο ηφαίστειο με φλόγα, τεχνητή άμμο, τεχνητούς φοίνικες και τη μεγαλύτερη ανασυρόμενη στέγη στον κόσμο, που ειχε μόνιμα γαλάζιο ουρανό ακόμη και σε μια βροχερή μέρα. Η θερμοκρασία του αέρα διατηρείται πάντα γύρω στους 30 βαθμούς Κελσίου και το νερό στους 28 . Το ηφαίστειο ενεργοποιείται κάθε 15 λεπτά και εκτοξεύει φωτιά κάθε ώρα, και απίστευτα κύματα χτυπάνε την παραλία για την απόλαυση των σέρφερ.

Η τεχνητή παραλία μπορούσε να φιλοξενήσει 10.000 τουρίστες και το τρελό είναι ότι υπήρχε μια πραγματική παραλία μόλις 300 μέτρα μακριά.

Άνοιξε το 1993 και ο αριθμός των επισκεπτών κορυφώθηκε το 1995 με 1,25 εκατομμύρια επισκέπτες το χρόνο.

., Seagaia Ocean Dome: Η  εσωτερική τεχνητή παραλία στην Ιαπωνία που προσέλκυε 10.000 τουρίστες την ημέρα

., Seagaia Ocean Dome: Η  εσωτερική τεχνητή παραλία στην Ιαπωνία που προσέλκυε 10.000 τουρίστες την ημέρα

., Seagaia Ocean Dome: Η  εσωτερική τεχνητή παραλία στην Ιαπωνία που προσέλκυε 10.000 τουρίστες την ημέρα

., Seagaia Ocean Dome: Η  εσωτερική τεχνητή παραλία στην Ιαπωνία που προσέλκυε 10.000 τουρίστες την ημέρα

., Seagaia Ocean Dome: Η  εσωτερική τεχνητή παραλία στην Ιαπωνία που προσέλκυε 10.000 τουρίστες την ημέρα

Δυστυχώς, το Seagaia Ocean Dome έκλεισε το 2007. Υπήρχαν διάφοροι λόγοι πίσω από αυτό, όπως το γεγονός ότι δεν χρειάστηκε να πληρώνετε πάνω από είκοσι δολάρια το κεφάλι για να φτάσετε στην πραγματική παραλία που θα μπορούσατε να φτάσετε με μια μικρή βόλτα, και ένα γιγαντιαίο υπόστεγο είναι ακριβό να διατηρείται στους 86 βαθμούς ανά πάσα στιγμή, ειδικά με συρόμενη οροφή.

Hoteltraining.gr 37
Uncategorized
papadakispaul

Luxury Hotels. Μην το Διατυμπανίζετε, η Αληθινή Πολυτέλεια δεν Χρειάζεται Ετικέτες

Έχετε παρατηρήσει ότι τα ξενοδοχεία που επαναλαμβάνουν συνεχώς τη λέξη luxury σπάνια την προσφέρουν πραγματικά; Τα αυθεντικά πολυτελή brands, όπως JW Mariott Four Seasons,One and Only, δεν βασίζονται σε λέξεις για να πείσουν. Το όνομά τους και οι εμπειρίες που προσφέρουν αρκούν

Διάβασε το άρθρο
price souvlaki Hoteltraining Greece
Uncategorized
papadakispaul

Η τιμή του σουβλακιού στο μικροσκόπιο. Είναι πράγματι ακριβό ή πρόκειται για μια τίμια επιλογή

Το σουβλάκι είναι ίσως το πιο δημοφιλές street food της Ελλάδας, ένας θεσμός που συνδυάζει γεύση, ταχύτητα και παράδοση. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η τιμή του έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και… έντονων αντιπαραθέσεων. Ας δούμε, όμως, αν πραγματικά αξίζει τόση

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 7 service
Uncategorized
papadakispaul

Εξειδικευμένα Σεμινάρια για Επιχειρήσεις και Ξενοδοχεία – B2B

Η Hoteltraining.gr, κορυφαίος φορέας εκπαίδευσης, παρουσιάζει μια νέα σειρά εξειδικευμένων σεμιναρίων που προσφέρουν ουσιαστική αξία στις επιχειρήσεις. Με εξειδίκευση στη διοργάνωση τόσο δια ζώσης όσο και online σεμιναρίων, καλύπτουμε τις ανάγκες επιχειρήσεων και εργαζομένων σε Ελλάδα και εξωτερικό με επαγγελματισμό και

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top