Πως και γιατί θα αυξηθούν οι μισθοί των εργαζομένων στον τουριστικό κλάδο

blog


Η επαναλειτουργία των ξενοδοχείων παγκοσμίως που επηρέασε η πανδημία και η αυξητική ζήτηση για τουρισμό οδήγησε πολλούς επαγγελματίες του τουρισμού να προσπαθούν να στελεχώσουν επειγόντως τις επιχειρήσεις τους καθώς πολλοί πρώην εργαζόμενοι αποχώρησαν από τον συγκεκριμένο κλάδο την περίοδο της κρίσης του Covid .

Το αποτέλεσμα σε πολλές περιπτώσεις ακόμα και την φετινή σαιζόν ήταν η αύξηση των μισθών καθώς οι εργοδότες προσπαθούν να δελεάσουν τους εναπομείναντες εργαζομένους με οποίο τρόπο μπορούν κάτι το οποίο αναμένεται να συνεχιστεί και τα επόμενα χρονιά

., Πως και γιατί θα αυξηθούν οι μισθοί των εργαζομένων στον τουριστικό κλάδο

Σε αυτό το σημείο θα αναλύσουμε τον νόμο που χρησιμοποιούν κατά κόρον οικονομολόγοι σε όλο τον κόσμo ,. τον νόμο της προσφοράς και της ζήτησης.Η προσφορά και η ζήτηση είναι έννοιες ποσοτικές που αφορούν δύο ανθρώπινες ομάδες: στην παρούσα φάση τους ξενοδόχους που διαμορφώνουν με τις κρατήσεις τους τη ζήτηση εργαζομένων , και τους εργαζόμενους που καθορίζουν την προσφορά. Η ζήτηση μιας υπηρεσίας είναι η επιθυμία του ξενοδόχου να προσλάβει εργαζόμενους με συγκεκριμένο μισθό  και ορισμένη χρονική περίοδο. Η προσφορά εκφράζει την επιθυμία του εργαζόμενου να προσφέρει τις υπηρεσίες του με συγκεκριμένο αυξητικό σε σχέση με άλλα χρόνια μισθό καθώς η ζήτηση για εργαζόμενους είναι μεγάλη .

Βέβαια θα πρέπει να τονίσουμε ότι είναι ασαφές εάν η ισχυρή ανάπτυξη στον τουρισμό και τη φιλοξενία θα συνεχιστεί φέτος και αυτός είναι ο λόγος ότι οι πρώην εργαζόμενοι είναι διστακτικοί στο να επανέλθουν σε έναν κλάδο ο οποίος κρέμεται από μια κλωστή λόγω του Covid

Μια έρευνα από την Joblist διαπίστωσε ότι περίπου το 39% των πρώην εργαζομένων φιλοξενίας δεν σκέφτονταν να επιστρέψουν στη βιομηχανία. Για να βοηθήσουν στην προσέλκυση νέων εργαζομένων, οι εργοδότες που αγωνίζονται να προσλάβουν αύξησαν τις αμοιβές

Η έλλειψη προσωπικού ενισχύεται και από την άρνηση της νέας γενιάς να σπουδάσουν ξενοδοχειακά τα τελευταία χρόνια καθώς εκτός του ότι οι μισθοί δεν ήταν δελεαστικοί, τους νεκρούς μήνες οι εκάστοτε κυβερνώντες δεν επιδοτούσαν την ανεργία στον κλάδο

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top