Η ιστορία των boutique hotels

χωρίς τίτλο 2021 08 01T194928.689

BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ

Τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας γίνεται πολύ κουβέντα για τα boutique hotels. Στην Αθήνα, αλλά και σε άλλες μεγάλες πόλεις της χώρας, ξεπηδούν σαν τα μανιτάρια. Πολλά, μάλιστα, ιστορικά κτήρια, αφού αναπαλαιώνονται ή ανακατασκευάζονται, διατηρώντας όμως την αύρα της εποχής τους, βαφτίζονται ως historic boutique hotels.

., Η ιστορία των boutique hotels

Ποια ξενοδοχεία χαρακτηρίζονται ως boutique

Τα boutique ξενοδοχεία πρέπει να πληρούν ορισμένες προδιαγραφές. Πρώτα από όλα, έχουν ξεχωριστό concept, μοναδική ταυτότητα (π.χ. ιδιαίτερη αρχιτεκτονική ή θεματολογία). Για παράδειγμα υπάρχουν boutique hotels με κεντρικό θέμα τον οίνο, τα σπορ, τη μόδα, τις τέχνες, τη μουσική κ.λπ. Η αντίληψη ότι απευθύνονται αποκλειστικά σε εύπορη πελατεία συνιστά ένα μύθο.

Δεύτερον, διεγείρουν τις αισθήσεις του επισκέπτη ο οποίος συχνά απολαύει παραμετροποιημένες υπηρεσίες σε ένα ζεστό και φιλικό περιβάλλον (στο εξωτερικό, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο φαγητό και στο ποτό, με τη δημιουργία εξαίρετων εστιατορίων και μπαρ).

Τρίτον, έχουν σχετικά περιορισμένο αριθμό δωματίων (συχνά έχουν και διαφορετική θεματολογία), που ξεκινά από 10 και δεν ξεπερνά τα 100 δωμάτια στο εξωτερικό (με το μέσο όρο να κυμαίνεται γύρω στα 60).

., Η ιστορία των boutique hotels

Ποιος επινόησε τον όρο;

Ο όρος «boutique hotel» γεννήθηκε στα μέσα της δεκαετίας του 1980, μολονότι ήδη από τις αρχές της δεκαετίας είχαν εμφανιστεί τα πρώτα ξενοδοχεία που πληρούσαν τις προδιαγραφές που παρουσιάστηκαν, σε Σαν Φρανσίσκο, Νέα Υόρκη και Λονδίνο.

Τότε ο Αμερικανός επιχειρηματίας Steven Rubell, συνιδιοκτήτης του θρυλικού Studio 54 της Νέας Υόρκης, σύγκρινε το Morgans Hotel, που άνοιξε τις πόρτες του το 1984, το οποίο διατηρούσε με τον συνεργάτη του Ian Schrager, με πιο μαζικά καταλύματα, λέγοντας ότι «είναι σαν μία boutique απέναντι σε ένα πολυκατάστημα».

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά στον Τύπο της εποχής: «Hotels are like department stores. They are trying to be all things to all people. This is different, It is like a boutique»

Το Morgans Hotel, το πρώτο που έφερε το όνομα «boutique hotel», ήταν η απάντηση στα μεγάλα και απρόσωπα ξενοδοχεία της εποχής, που τότε κυριαρχούσαν στο χώρο της φιλοξενίας. Χάρη στην ιδιαίτερη αισθητική του και το εξαίρετο επίπεδο εξυπηρέτησης, το Morgans κατάφερε να προσελκύσει «εκλεπτυσμένη» πελατεία και ουσιαστικά να θέσει τις βάσεις για την καθιέρωση των boutique hotels – σήμερα, ακόμα και μεγάλες αλυσίδες έχουν δημιουργήσει τα δικά τους branded boutique hotels.

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top