Επίπληξη ακόμα και απόλυση λόγω…κακής κριτικής στο Tripadvisor

χωρίς τίτλο 2

Ενώ πολλοί ταξιδιώτες απολαμβάνουν τη χρήση του TripAdvisor για να αναζητήσουν κριτικές για ξενοδοχεία και εκδρομές, οι εργαζόμενοι του τουριστικού κλάδου έχουν λόγο να φοβούνται τον δημοφιλή ιστότοπο και τις μη επαληθευμένες κριτικές του. Στην πραγματικότητα πολλοί εργαζόμενοι έχουν απολυθεί η έχουν γίνει στόχος επίπληξης στον χώρο που εργάζονται λόγω των κακών κριτικών και ας δούμε μερικά παραδείγματα

Στην Ρόδο σε εστιατόριο αφού είχε γραφτεί ένα κακό σχόλιο για το κακό σέρβις υπήρξε έντονη λογομαχία μεταξύ ενός εκ των ιδιοκτήτων και των σερβιτόρων το οποίο οδήγησε απομάκρυνση των 5 ατόμων που εργαζόταν σε αυτό,θα θέλαμε εδώ να αναφέρουμε οτι ο συγκεκριμένος συντάκτης της κριτικής είχε καταχωρήσει 18 ακόμα κριτικές στην ιστοσελίδα για διάφορα εστιατόρια και ξενοδοχεία στην Ευρώπη και όλες οι κριτικές ήταν κακές

Πρώην μπάρμαν στην Αμερική για σχεδόν 17 χρόνια, απολύθηκε αφού ήταν ο στόχος μιας κριτικής στο TripAdvisor.”Δεν έχω ακούσει ποτέ για κανέναν να στοχεύεται συγκεκριμένα και να απολύεται από μια κριτική στο TripAdvisor”, δήλωσε στα τοπικά μέσα . “Θέλω να αποτρέψω αυτό να συμβεί σε κανέναν στο μέλλον.”

., Επίπληξη ακόμα και απόλυση λόγω…κακής κριτικής στο Tripadvisor

Στην Ιταλία σε γνωστό ξενοδοχειακό όμιλο λίγο πριν την έλευση του Covid προχώρησαν οι εργαζόμενοι σε στάση εργασίας.Ο λόγος ήταν ότι ασκούνταν υπερβολική ψυχολογική πίεση από την διεύθυνση μετά από συνεχιζομενες κακές κριτικές στο Tripadvisor , μάλιστα οι εργαζόμενοι τόνισαν κατά την διάρκεια της διαμαρτυρίας τους ότι δεν έχουν κανένα πρόβλημα να δεχτούν κακές κριτικές ,έχουν όμως πρόβλημα να δέχονται μη επαληθευμενες κακές κριτικές.Και για την ιστορία. Οι 413 κριτικές των τελευταίων 13 ετών ήταν τέλειες και σε έναν μηνά δέχτηκαν 28 κακές κριτικές που τους έκανε να υποψιαστούν οτι κάτι δεν πάει καλά και αδίκως δέχονται την πίεση από την διεύθυνση

Kαλώς ή κακώς τα σχόλια στο διαδίκτυο είναι η νέα πραγματικότητα, καθώς πλέον οι καταναλωτές τα συμβουλεύονται,άποψη της Hoteltraining είναι οτι καλό είναι να υπάρχουν κριτικές καθώς μας κάνουν καλύτερους επαγγελματίες όμως να είναι 100% επαληθευμένες

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top