Επίπληξη ακόμα και απόλυση λόγω…κακής κριτικής στο Tripadvisor

χωρίς τίτλο 2

Ενώ πολλοί ταξιδιώτες απολαμβάνουν τη χρήση του TripAdvisor για να αναζητήσουν κριτικές για ξενοδοχεία και εκδρομές, οι εργαζόμενοι του τουριστικού κλάδου έχουν λόγο να φοβούνται τον δημοφιλή ιστότοπο και τις μη επαληθευμένες κριτικές του. Στην πραγματικότητα πολλοί εργαζόμενοι έχουν απολυθεί η έχουν γίνει στόχος επίπληξης στον χώρο που εργάζονται λόγω των κακών κριτικών και ας δούμε μερικά παραδείγματα

Στην Ρόδο σε εστιατόριο αφού είχε γραφτεί ένα κακό σχόλιο για το κακό σέρβις υπήρξε έντονη λογομαχία μεταξύ ενός εκ των ιδιοκτήτων και των σερβιτόρων το οποίο οδήγησε απομάκρυνση των 5 ατόμων που εργαζόταν σε αυτό,θα θέλαμε εδώ να αναφέρουμε οτι ο συγκεκριμένος συντάκτης της κριτικής είχε καταχωρήσει 18 ακόμα κριτικές στην ιστοσελίδα για διάφορα εστιατόρια και ξενοδοχεία στην Ευρώπη και όλες οι κριτικές ήταν κακές

Πρώην μπάρμαν στην Αμερική για σχεδόν 17 χρόνια, απολύθηκε αφού ήταν ο στόχος μιας κριτικής στο TripAdvisor.”Δεν έχω ακούσει ποτέ για κανέναν να στοχεύεται συγκεκριμένα και να απολύεται από μια κριτική στο TripAdvisor”, δήλωσε στα τοπικά μέσα . “Θέλω να αποτρέψω αυτό να συμβεί σε κανέναν στο μέλλον.”

., Επίπληξη ακόμα και απόλυση λόγω…κακής κριτικής στο Tripadvisor

Στην Ιταλία σε γνωστό ξενοδοχειακό όμιλο λίγο πριν την έλευση του Covid προχώρησαν οι εργαζόμενοι σε στάση εργασίας.Ο λόγος ήταν ότι ασκούνταν υπερβολική ψυχολογική πίεση από την διεύθυνση μετά από συνεχιζομενες κακές κριτικές στο Tripadvisor , μάλιστα οι εργαζόμενοι τόνισαν κατά την διάρκεια της διαμαρτυρίας τους ότι δεν έχουν κανένα πρόβλημα να δεχτούν κακές κριτικές ,έχουν όμως πρόβλημα να δέχονται μη επαληθευμενες κακές κριτικές.Και για την ιστορία. Οι 413 κριτικές των τελευταίων 13 ετών ήταν τέλειες και σε έναν μηνά δέχτηκαν 28 κακές κριτικές που τους έκανε να υποψιαστούν οτι κάτι δεν πάει καλά και αδίκως δέχονται την πίεση από την διεύθυνση

Kαλώς ή κακώς τα σχόλια στο διαδίκτυο είναι η νέα πραγματικότητα, καθώς πλέον οι καταναλωτές τα συμβουλεύονται,άποψη της Hoteltraining είναι οτι καλό είναι να υπάρχουν κριτικές καθώς μας κάνουν καλύτερους επαγγελματίες όμως να είναι 100% επαληθευμένες

Hoteltraining.gr 37
Uncategorized
papadakispaul

Luxury Hotels. Μην το Διατυμπανίζετε, η Αληθινή Πολυτέλεια δεν Χρειάζεται Ετικέτες

Έχετε παρατηρήσει ότι τα ξενοδοχεία που επαναλαμβάνουν συνεχώς τη λέξη luxury σπάνια την προσφέρουν πραγματικά; Τα αυθεντικά πολυτελή brands, όπως JW Mariott Four Seasons,One and Only, δεν βασίζονται σε λέξεις για να πείσουν. Το όνομά τους και οι εμπειρίες που προσφέρουν αρκούν

Διάβασε το άρθρο
price souvlaki Hoteltraining Greece
Uncategorized
papadakispaul

Η τιμή του σουβλακιού στο μικροσκόπιο. Είναι πράγματι ακριβό ή πρόκειται για μια τίμια επιλογή

Το σουβλάκι είναι ίσως το πιο δημοφιλές street food της Ελλάδας, ένας θεσμός που συνδυάζει γεύση, ταχύτητα και παράδοση. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η τιμή του έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και… έντονων αντιπαραθέσεων. Ας δούμε, όμως, αν πραγματικά αξίζει τόση

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 7 service
Uncategorized
papadakispaul

Εξειδικευμένα Σεμινάρια για Επιχειρήσεις και Ξενοδοχεία – B2B

Η Hoteltraining.gr, κορυφαίος φορέας εκπαίδευσης, παρουσιάζει μια νέα σειρά εξειδικευμένων σεμιναρίων που προσφέρουν ουσιαστική αξία στις επιχειρήσεις. Με εξειδίκευση στη διοργάνωση τόσο δια ζώσης όσο και online σεμιναρίων, καλύπτουμε τις ανάγκες επιχειρήσεων και εργαζομένων σε Ελλάδα και εξωτερικό με επαγγελματισμό και

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top