Επίπληξη ακόμα και απόλυση λόγω…κακής κριτικής στο Tripadvisor

χωρίς τίτλο 2

Ενώ πολλοί ταξιδιώτες απολαμβάνουν τη χρήση του TripAdvisor για να αναζητήσουν κριτικές για ξενοδοχεία και εκδρομές, οι εργαζόμενοι του τουριστικού κλάδου έχουν λόγο να φοβούνται τον δημοφιλή ιστότοπο και τις μη επαληθευμένες κριτικές του. Στην πραγματικότητα πολλοί εργαζόμενοι έχουν απολυθεί η έχουν γίνει στόχος επίπληξης στον χώρο που εργάζονται λόγω των κακών κριτικών και ας δούμε μερικά παραδείγματα

Στην Ρόδο σε εστιατόριο αφού είχε γραφτεί ένα κακό σχόλιο για το κακό σέρβις υπήρξε έντονη λογομαχία μεταξύ ενός εκ των ιδιοκτήτων και των σερβιτόρων το οποίο οδήγησε απομάκρυνση των 5 ατόμων που εργαζόταν σε αυτό,θα θέλαμε εδώ να αναφέρουμε οτι ο συγκεκριμένος συντάκτης της κριτικής είχε καταχωρήσει 18 ακόμα κριτικές στην ιστοσελίδα για διάφορα εστιατόρια και ξενοδοχεία στην Ευρώπη και όλες οι κριτικές ήταν κακές

Πρώην μπάρμαν στην Αμερική για σχεδόν 17 χρόνια, απολύθηκε αφού ήταν ο στόχος μιας κριτικής στο TripAdvisor.”Δεν έχω ακούσει ποτέ για κανέναν να στοχεύεται συγκεκριμένα και να απολύεται από μια κριτική στο TripAdvisor”, δήλωσε στα τοπικά μέσα . “Θέλω να αποτρέψω αυτό να συμβεί σε κανέναν στο μέλλον.”

., Επίπληξη ακόμα και απόλυση λόγω…κακής κριτικής στο Tripadvisor

Στην Ιταλία σε γνωστό ξενοδοχειακό όμιλο λίγο πριν την έλευση του Covid προχώρησαν οι εργαζόμενοι σε στάση εργασίας.Ο λόγος ήταν ότι ασκούνταν υπερβολική ψυχολογική πίεση από την διεύθυνση μετά από συνεχιζομενες κακές κριτικές στο Tripadvisor , μάλιστα οι εργαζόμενοι τόνισαν κατά την διάρκεια της διαμαρτυρίας τους ότι δεν έχουν κανένα πρόβλημα να δεχτούν κακές κριτικές ,έχουν όμως πρόβλημα να δέχονται μη επαληθευμενες κακές κριτικές.Και για την ιστορία. Οι 413 κριτικές των τελευταίων 13 ετών ήταν τέλειες και σε έναν μηνά δέχτηκαν 28 κακές κριτικές που τους έκανε να υποψιαστούν οτι κάτι δεν πάει καλά και αδίκως δέχονται την πίεση από την διεύθυνση

Kαλώς ή κακώς τα σχόλια στο διαδίκτυο είναι η νέα πραγματικότητα, καθώς πλέον οι καταναλωτές τα συμβουλεύονται,άποψη της Hoteltraining είναι οτι καλό είναι να υπάρχουν κριτικές καθώς μας κάνουν καλύτερους επαγγελματίες όμως να είναι 100% επαληθευμένες

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top