Βρετανοί τουρίστες νόμιζαν ότι το βραχιολάκι(all inclusive) αγοράζει τα πάντα…

χωρίς τίτλο 55

BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ

Ζευγάρι Βρετανών τουριστών μετέβη σε εστιατόριο στην Παλιά Πόλη, στην πλατεία Ιπποκράτους, θεωρώντας πως μπορεί να φάει και να πιει ελεύθερα, λόγω του πακέτου διακοπών all inclusive που πλήρωσε στο ταξιδιωτικό του πρακτορείο.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας «Η Δημοκρατική» ο ιδιοκτήτης του καταστήματος είπε πως το ζευγάρι  μετέβη στο κατάστημά του παρήγγειλε, έφαγε, και αφού έδωσε συγχαρητήρια για την ποιότητα του φαγητού και τις παρεχόμενες υπηρεσίες, σηκώθηκε να φύγει χωρίς να πληρώσει τον λογαριασμό. Αφού χαιρέτησαν κι αντί να κατευθυνθούν προς το ταμείο κατευθύνθηκαν προς την έξοδο, ο ιδιοκτήτης ευγενικά τους «υπενθύμισε» πως έπρεπε να πληρώσουν. Έκπληκτοι έδειξαν τα βραχιολάκια τους στον ιδιοκτήτη του καταστήματος, λέγοντάς του, πως έχουν πληρώσει πακέτο διακοπών «all inclusive», θεωρώντας προφανώς πως θα είχαν δωρεάν φαγητό και ποτό στα καταστήματα όλου του νησιού.

Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος, τους εξήγησε πως το πακέτο ισχύει μόνο για τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου στο οποίο διαμένουν και τότε το ζευγάρι απορημένο, έβγαλε χρήματα για να πληρώσει τον λογαριασμό και αποχώρησε, αφού συνειδητοποίησε πως τελικά έξω από το ξενοδοχείο, το βραχιολάκι δεν είχε καμιά ισχύ. Όπως δήλωσε ο ιδιοκτήτης, παρόμοιο περιστατικό είχε συμβεί και πέρυσι στο κατάστημά του, πάλι στην αρχή της σεζόν με πελάτες που θεώρησαν ότι το all inclusive πακέτο διακοπών που πλήρωσαν, επεκτείνεται στις επιχειρήσεις όλου του νησιού.  

Πηγή:www.dimokratiki.gr 

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top