Σύμφωνα με έρευνες, το 65% των υπαλλήλων αισθάνεται ότι τα αφεντικά τους δεν αναγνωρίζουν τις φιλότιμες προσπάθειες που κάνουν στο χώρο εργασίας.
Ένας μάνατζερ της Marriott, ωστόσο, πριν από χρόνια, ακολούθησε μια διαφορετική προσέγγιση. Έστελνε κάθε χρόνο ταχυδρομικά χειρόγραφες ευχητήριες κάρτες στους 200 υπαλλήλους του, με αφορμή τα γενέθλιά τους.
.
Δεν ήταν όμως μια απλή ευχητήρια κάρτα. Σε μια παράγραφο, θέλοντας να τους δείξει πόσο σημαντικοί είναι, τους ευχαριστούσε επίσης για τη δέσμευσή τους στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και για τη συνεισφορά τους στην εταιρεία.
Ο εν λόγω μάνατζερ δεν προτίμησε την εύκολη οδό, που δεν ήταν άλλη από το να παραδώσει ο ίδιος την κάρτα στον υπάλληλο (τα χρόνια εκείνα το e-mail δεν είχε ακόμα αξιοποιηθεί), αντ’ αυτού επέλεξε να την ταχυδρομήσει. Ο λόγος ήταν απλός: η κάρτα θα ανοιγόταν μπροστά στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας, κάτι που θα χαροποιούσε όλους και θα έκανε τον υπάλληλο να νιώσει περήφανος.
Αρκετοί υπάλληλοι εκείνα τα χρόνια ήταν τόσο ενθουσιασμένοι από αυτή την πρωτοβουλία, που φύλαξαν τις κάρτες.
Η δύναμη της αναγνώρισης και δη της χειρόγραφης ευχητήριας-ευχαριστήριας κάρτας, τεράστια…