Housekeeping:Τα απαραίτητα για το μπάνιο

bathroom of hotel room

Το τμήμα housekeeping είναι αρμόδιο για την τοποθέτηση και την ανανέωση όλων των αναλώσιμων στα δωμάτια των πελατών, μεταξύ άλλων. Ποια είναι τα απαραίτητα για να έχουμε πλήρη εξυπηρέτηση των πελατών μας;

Όπως ήδη έχουμε αναφέρει, το τμήμα του Housekeeping είναι ένα από τα σημαντικότερα και μεγαλύτερα σε αριθμό ατόμων τμήματα στα ξενοδοχεία. (Πόσο μάλλον σε λειτουργία σε εποχή πανδημίας που φαίνεται να είναι το πιο σημαντικό τμήμα…).

Οι ευθύνες πολλές για όλους στο τμήμα, και πολύ περισσότερο για τον/την υπεύθυνο που χρειάζεται να είναι οργανωτικός και μεθοδικός έτσι ώστε να γίνεται ορθός έλεγχος κάθε δωματίου πριν την παράδοση στον πελάτη.

Ένα λοιπόν από τα πράγματα που είναι απαραίτητο να υπάρχει στην checkpoint list του/της housekeeping manager είναι τα αναλώσιμα που πρέπει να υπάρχουν στο χώρο του μπάνιου.

Πάμε να δούμε λοιπόν τα απαραίτητα που πρέπει να υπάρχουν σε κάθε μπάνιο καταλύματος…

  1. Dispenser (λόγω πολιτικής κατάργησης πλαστικών μίας χρήσης) ή ατομικά μπουκαλάκια με σαμπουάν, αφρόλουτρο, conditioner
  2. Ατομικό σαπούνι χεριών ή αντίστοιχα dispenser
  3. Μπουρνούζι, πετσέτες πρόσωπου-σώματος
  4. Πατάκι μπάνιου
  5. 2 ρολά χαρτί υγείας (ένα που θα φαίνεται προς χρήση και ένα εφεδρικό)

Απαραίτητα, φυσικά, είναι και τα collateral που βρίσκονται σε κάθε τουαλέτα σχετικά με την ενημέρωση των πελατών, αλλά το πλήθος και το είδος αυτών εξαρτάται από τον κάθε διευθυντή-ιδιοκτήτη ξενοδοχείου.

Επιπλέον, φυσικά, μπορούν να προστεθούν, για αναβάθμιση υπηρεσιών τα παρακάτω:

  1. Ατομικό σκουφάκι μαλλιών και
  2. Ατομικό βαμβάκι προς ντεμακιγιάζ
  3. Πιστολάκι μαλλιών (τουλάχιστον 1300 watt)
  4. Καθρέφτης με μεγεθυντικό φακό και τηλέφωνο μπάνιου (όπου συνήθως υπάρχει από κατασκευής μόνιμα στο μπάνιο)
  5. Ξυραφάκι μίας χρήσης
  6. Οδοντόβουρτσα και οδοντοκρέμα μίας χρήσης
  7. Σακουλάκι υγιεινής μίας χρήσης

Το άρθρο υπογράφει η ομάδα της touristhings.gr

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top