Housekeeping:Τα απαραίτητα για το μπάνιο

bathroom of hotel room

Το τμήμα housekeeping είναι αρμόδιο για την τοποθέτηση και την ανανέωση όλων των αναλώσιμων στα δωμάτια των πελατών, μεταξύ άλλων. Ποια είναι τα απαραίτητα για να έχουμε πλήρη εξυπηρέτηση των πελατών μας;

Όπως ήδη έχουμε αναφέρει, το τμήμα του Housekeeping είναι ένα από τα σημαντικότερα και μεγαλύτερα σε αριθμό ατόμων τμήματα στα ξενοδοχεία. (Πόσο μάλλον σε λειτουργία σε εποχή πανδημίας που φαίνεται να είναι το πιο σημαντικό τμήμα…).

Οι ευθύνες πολλές για όλους στο τμήμα, και πολύ περισσότερο για τον/την υπεύθυνο που χρειάζεται να είναι οργανωτικός και μεθοδικός έτσι ώστε να γίνεται ορθός έλεγχος κάθε δωματίου πριν την παράδοση στον πελάτη.

Ένα λοιπόν από τα πράγματα που είναι απαραίτητο να υπάρχει στην checkpoint list του/της housekeeping manager είναι τα αναλώσιμα που πρέπει να υπάρχουν στο χώρο του μπάνιου.

Πάμε να δούμε λοιπόν τα απαραίτητα που πρέπει να υπάρχουν σε κάθε μπάνιο καταλύματος…

  1. Dispenser (λόγω πολιτικής κατάργησης πλαστικών μίας χρήσης) ή ατομικά μπουκαλάκια με σαμπουάν, αφρόλουτρο, conditioner
  2. Ατομικό σαπούνι χεριών ή αντίστοιχα dispenser
  3. Μπουρνούζι, πετσέτες πρόσωπου-σώματος
  4. Πατάκι μπάνιου
  5. 2 ρολά χαρτί υγείας (ένα που θα φαίνεται προς χρήση και ένα εφεδρικό)

Απαραίτητα, φυσικά, είναι και τα collateral που βρίσκονται σε κάθε τουαλέτα σχετικά με την ενημέρωση των πελατών, αλλά το πλήθος και το είδος αυτών εξαρτάται από τον κάθε διευθυντή-ιδιοκτήτη ξενοδοχείου.

Επιπλέον, φυσικά, μπορούν να προστεθούν, για αναβάθμιση υπηρεσιών τα παρακάτω:

  1. Ατομικό σκουφάκι μαλλιών και
  2. Ατομικό βαμβάκι προς ντεμακιγιάζ
  3. Πιστολάκι μαλλιών (τουλάχιστον 1300 watt)
  4. Καθρέφτης με μεγεθυντικό φακό και τηλέφωνο μπάνιου (όπου συνήθως υπάρχει από κατασκευής μόνιμα στο μπάνιο)
  5. Ξυραφάκι μίας χρήσης
  6. Οδοντόβουρτσα και οδοντοκρέμα μίας χρήσης
  7. Σακουλάκι υγιεινής μίας χρήσης

Το άρθρο υπογράφει η ομάδα της touristhings.gr

cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gronlinecourses
Uncategorized
sarras

Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία

Η Google έχει αρχίσει να λαμβάνει αυστηρά μέτρα κατά των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (και όχ μόνο)που εμπλέκονται σε ψεύτικες κριτικές στο Google. Η νέα αυτή πολιτική επιβάλλει κυρώσεις σε προφίλ που παραβιάζουν τους κανονισμούς για τις κριτικές, όπως η προσωρινή αφαίρεση

Διάβασε το άρθρο
do not rent this reservation room hoteltraining
Uncategorized
sarras

DNR-Do Not Rent: Όταν τα Ξενοδοχεία Λένε «Όχι» σε Ανεπιθύμητους Επισκέπτες

Το DNR (Do Not Rent ή Do Not Reserve) στην ξενοδοχειακή ορολογία αναφέρεται σε μια λίστα ατόμων στους οποίους δεν επιτρέπεται να κάνουν κράτηση δωματίου ή να μείνουν στο ξενοδοχείο. Πρόκειται για ένα εργαλείο που χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία προκειμένου να

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top