Housekeeping:Τα απαραίτητα για το μπάνιο

bathroom of hotel room

Το τμήμα housekeeping είναι αρμόδιο για την τοποθέτηση και την ανανέωση όλων των αναλώσιμων στα δωμάτια των πελατών, μεταξύ άλλων. Ποια είναι τα απαραίτητα για να έχουμε πλήρη εξυπηρέτηση των πελατών μας;

Όπως ήδη έχουμε αναφέρει, το τμήμα του Housekeeping είναι ένα από τα σημαντικότερα και μεγαλύτερα σε αριθμό ατόμων τμήματα στα ξενοδοχεία. (Πόσο μάλλον σε λειτουργία σε εποχή πανδημίας που φαίνεται να είναι το πιο σημαντικό τμήμα…).

Οι ευθύνες πολλές για όλους στο τμήμα, και πολύ περισσότερο για τον/την υπεύθυνο που χρειάζεται να είναι οργανωτικός και μεθοδικός έτσι ώστε να γίνεται ορθός έλεγχος κάθε δωματίου πριν την παράδοση στον πελάτη.

Ένα λοιπόν από τα πράγματα που είναι απαραίτητο να υπάρχει στην checkpoint list του/της housekeeping manager είναι τα αναλώσιμα που πρέπει να υπάρχουν στο χώρο του μπάνιου.

Πάμε να δούμε λοιπόν τα απαραίτητα που πρέπει να υπάρχουν σε κάθε μπάνιο καταλύματος…

  1. Dispenser (λόγω πολιτικής κατάργησης πλαστικών μίας χρήσης) ή ατομικά μπουκαλάκια με σαμπουάν, αφρόλουτρο, conditioner
  2. Ατομικό σαπούνι χεριών ή αντίστοιχα dispenser
  3. Μπουρνούζι, πετσέτες πρόσωπου-σώματος
  4. Πατάκι μπάνιου
  5. 2 ρολά χαρτί υγείας (ένα που θα φαίνεται προς χρήση και ένα εφεδρικό)

Απαραίτητα, φυσικά, είναι και τα collateral που βρίσκονται σε κάθε τουαλέτα σχετικά με την ενημέρωση των πελατών, αλλά το πλήθος και το είδος αυτών εξαρτάται από τον κάθε διευθυντή-ιδιοκτήτη ξενοδοχείου.

Επιπλέον, φυσικά, μπορούν να προστεθούν, για αναβάθμιση υπηρεσιών τα παρακάτω:

  1. Ατομικό σκουφάκι μαλλιών και
  2. Ατομικό βαμβάκι προς ντεμακιγιάζ
  3. Πιστολάκι μαλλιών (τουλάχιστον 1300 watt)
  4. Καθρέφτης με μεγεθυντικό φακό και τηλέφωνο μπάνιου (όπου συνήθως υπάρχει από κατασκευής μόνιμα στο μπάνιο)
  5. Ξυραφάκι μίας χρήσης
  6. Οδοντόβουρτσα και οδοντοκρέμα μίας χρήσης
  7. Σακουλάκι υγιεινής μίας χρήσης

Το άρθρο υπογράφει η ομάδα της touristhings.gr

hotel training σεμιναρια
Uncategorized
sarras

Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη

Customer service. 4 πιο συνηθισμένα λάθη. Οι περισσότερες εταιρείες δεν φημίζονται για την ποιοτική τους εξυπηρέτηση.  Ουκ ολίγες φορές υποπίπτουν σε σφάλματα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να απογοητεύσουν τους πελάτες τους. Τα

Διάβασε το άρθρο
seminars hoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

Εργαζόμενοι στον τουρισμό επιλέγουν να κάνουν Career Break (Διάλειμμα απο την καριέρα): Τάσεις και Λόγοι

Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που συχνά σχετίζεται με την εργασία υπό πίεση, Δύσκολες συνθήκες εργασίας , Συχνές αλλεπάλληλες και βραδινές βάρδιες καθως και αλλα πολλα. Ολο και περισσότερα στελέχη στον χώρο του τουρισμού επιλέγουν να κάνουν “career break,” δηλαδή να

Διάβασε το άρθρο
Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top