Κανόνες λειτουργίας του τμήματος υποδοχής

reception

Η υποδοχή ξενοδοχείου είναι το πιο κρίσιμο τμήμα λειτουργίας αφού έχει επαφή με τον πελάτη πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διαμονή του στο ξενοδοχείο. Με τα επιμέρους τμήματα και αρμοδιότητες των διαφορετικών ειδικότητων, που υπάγονται στο τμήμα υποδοχής, έχει μία σφαιρική και ολοκληρωμένη επικοινωνία με τον πελάτη.

Για τους παραπάνω λόγους, το τμήμα υποδοχής οφείλει να έχει κανόνες λειτουργίας μετρήσιμους και σαφώς ορισμένους από τον προϊστάμενο προς όλο το προσωπικό. Άλλωστε, οι λειτουργικοί κανόνες αποτελούν και τη βασική προϋπόθεση για την επιτυχημένη λειτουργία κάθε τμήματος οποιασδήποτε επιχείρησης.

Οι 10 πιο σημαντικοί κανόνες λειτουργίας του τμήματος υποδοχής – concierge

1.Γνώση και συμμόρφωση των γενικών κανόνων λειτουργίας του ξενοδοχείου, των διαδικασιών που ακολουθούνται ανά τμήμα αλλά και οι ηθικοί κανόνες λειτουργίας μεταξύ του προσωπικού του ξενοδοχείου.

2.Γνώση και συμμόρφωση με τους κανόνες ένδυσης, συμπεριφοράς και εξυπηρέτησης στον πελάτη καθώς και διαδικασιών κατά τη διαχείριση παραπόνων και διάφορων αιτήματων πλέον των τυπικών διαδικασιών του τμήματος υποδοχής.

3.Έγκαιρη προσέλευση στο χώρο εργασίας προκειμένου να υπάρξει ενημέρωση κατά τη παράδοση βάρδιας και να γίνει παραλαβή ταμείου.

4.Έγκαιρη ενημέρωση του προϊσταμένου σε περίπτωση καθυστέρησης και ασθένειας καθώς και συνέπεια στο ωράριο και το περιθώριο διαλειμμάτων.

5.Συντήρηση του χώρου εργασίας αισθητικά και λειτουργικά για ομαλή λειτουργία από όλους τους συναδέλφους καθώς και ορθή χρήση όλου του μηχανολογικού και ηλεκτρολογικού εξοπλισμού.

6.Συμμόρφωση με όλους τους κανόνες υγιεινής, πυροπροστασίας και ασφάλειας του ξενοδοχείου.

7.Παρουσία και συμμετοχή στα τακτικά meeting που ορίζονται από τον προϊστάμενο υποδοχής ή τον διευθυντή του ξενοδοχείου.

8.Καθημερινή ενημέρωση για όλες τις εκδηλώσεις και τα ειδικά γεγονότα που πραγματοποιούνται στο ξενοδοχείο.

9.Ενημέρωση για σημαντικά γεγονότα στη πόλη, πληροφορίες σχετικά με τη μετακίνηση των πελατών εντός της πόλης και πληροφορίες σχετικά με εκδρομές, μουσεία και συναφής δραστηριότητες.

10.Απόλυτη συμμόρφωση σχετικά με τους κανόνες συλλογής και επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων πελατών, προσωπικού και επιχείρησης.

Το άρθρο υπογράφει η ομάδα της touristhings.gr

., Κανόνες λειτουργίας του τμήματος υποδοχής

hotelstafftraininggreece
Hospitality
papadakispaul

Επέκταση Ταμείου Ανεργίας, Αύξηση Μισθών Ξενοδοχοϋπαλλήλων: Ώρα για Ουσιαστικές Παρεμβάσεις στην Εποχική Εργασία

Ο τουριστικός κλάδος αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες της Ελληνικής οικονομίας. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η έλλειψη προσωπικού έχει αναδείξει βαθιές δυσλειτουργίες στο σύστημα εποχικής απασχόλησης, αναγκάζοντας επιχειρήσεις και πολιτεία να επανεξετάσουν τις συνθήκες εργασίας στον κλάδο. Η υποχρεωτική

Διάβασε το άρθρο
icon
Uncategorized
sarras

Travel Cuisine: Ένα νέο περιοδικό βιωματικών εμπειριών φιλοξενίας και γαστρονομίας

Το Τravel Cuisine είναι ένα νέο περιοδικό με premium περιεχόμενο για τον τουρισμό και τη γαστρονομία της Ελλάδας που απευθύνεται σε επιχειρηματίες φιλοξενίας και εστίασης αλλά και σε ταξιδιώτες που επιθυμούν να ζήσουν τη δυναμική της Ελληνικής φιλοξενίας και να γνωρίσουν

Διάβασε το άρθρο
Opera pms seminar greece
Uncategorized
papadakispaul

Opera PMS: Το Νέο Ασύγχρονο Σεμινάριο Ξενοδοχειακού Λογισμικού στην Hoteltraining.gr

Η Hoteltraining.gr ανακοινώνει την έναρξη ενός νέου εξ αποστάσεως σεμιναρίου για το Opera Property Management System (PMS), το οποίο θα είναι διαθέσιμο μέσα στον Απρίλιο. Το σεμινάριο θα είναι ασύγχρονο, επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να το παρακολουθήσουν με τον δικό τους ρυθμό, όποτε και

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top