Κανόνες λειτουργίας του τμήματος υποδοχής

reception

Η υποδοχή ξενοδοχείου είναι το πιο κρίσιμο τμήμα λειτουργίας αφού έχει επαφή με τον πελάτη πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διαμονή του στο ξενοδοχείο. Με τα επιμέρους τμήματα και αρμοδιότητες των διαφορετικών ειδικότητων, που υπάγονται στο τμήμα υποδοχής, έχει μία σφαιρική και ολοκληρωμένη επικοινωνία με τον πελάτη.

Για τους παραπάνω λόγους, το τμήμα υποδοχής οφείλει να έχει κανόνες λειτουργίας μετρήσιμους και σαφώς ορισμένους από τον προϊστάμενο προς όλο το προσωπικό. Άλλωστε, οι λειτουργικοί κανόνες αποτελούν και τη βασική προϋπόθεση για την επιτυχημένη λειτουργία κάθε τμήματος οποιασδήποτε επιχείρησης.

Οι 10 πιο σημαντικοί κανόνες λειτουργίας του τμήματος υποδοχής – concierge

1.Γνώση και συμμόρφωση των γενικών κανόνων λειτουργίας του ξενοδοχείου, των διαδικασιών που ακολουθούνται ανά τμήμα αλλά και οι ηθικοί κανόνες λειτουργίας μεταξύ του προσωπικού του ξενοδοχείου.

2.Γνώση και συμμόρφωση με τους κανόνες ένδυσης, συμπεριφοράς και εξυπηρέτησης στον πελάτη καθώς και διαδικασιών κατά τη διαχείριση παραπόνων και διάφορων αιτήματων πλέον των τυπικών διαδικασιών του τμήματος υποδοχής.

3.Έγκαιρη προσέλευση στο χώρο εργασίας προκειμένου να υπάρξει ενημέρωση κατά τη παράδοση βάρδιας και να γίνει παραλαβή ταμείου.

4.Έγκαιρη ενημέρωση του προϊσταμένου σε περίπτωση καθυστέρησης και ασθένειας καθώς και συνέπεια στο ωράριο και το περιθώριο διαλειμμάτων.

5.Συντήρηση του χώρου εργασίας αισθητικά και λειτουργικά για ομαλή λειτουργία από όλους τους συναδέλφους καθώς και ορθή χρήση όλου του μηχανολογικού και ηλεκτρολογικού εξοπλισμού.

6.Συμμόρφωση με όλους τους κανόνες υγιεινής, πυροπροστασίας και ασφάλειας του ξενοδοχείου.

7.Παρουσία και συμμετοχή στα τακτικά meeting που ορίζονται από τον προϊστάμενο υποδοχής ή τον διευθυντή του ξενοδοχείου.

8.Καθημερινή ενημέρωση για όλες τις εκδηλώσεις και τα ειδικά γεγονότα που πραγματοποιούνται στο ξενοδοχείο.

9.Ενημέρωση για σημαντικά γεγονότα στη πόλη, πληροφορίες σχετικά με τη μετακίνηση των πελατών εντός της πόλης και πληροφορίες σχετικά με εκδρομές, μουσεία και συναφής δραστηριότητες.

10.Απόλυτη συμμόρφωση σχετικά με τους κανόνες συλλογής και επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων πελατών, προσωπικού και επιχείρησης.

Το άρθρο υπογράφει η ομάδα της touristhings.gr

., Κανόνες λειτουργίας του τμήματος υποδοχής

fightfofood
Hospitality
papadakispaul

Δικαστήριο καταδίκασε γυναίκα που πεταξε burrito σε υπαλληλο καταστήματος γρήγορης εστίασης να εργαστεί 2 μήνες σε fast-food (Video)

Ενας δικαστής στο Οχαιο διέταξε τη Ρόζμαρι Χέιν να εργαστεί σε κατάστημα fast food για δύο μήνες. Η Χέιν καταγράφηκε σε ένα βίντεο να ουρλιάζει σε μια υπάλληλο της ταχυφαγείου πριν πετάξει το φαγητό της στο πρόσωπο της άτυχης εργαζόμενης

Διάβασε το άρθρο
restaurantmarketing
Uncategorized
sarras

Πως ανύπαρκτο εστιατόριο έγινε το πιο exclusive και εξεζητημένο εστιατόριο, κορυφαίο στην κατάταξη στο Tripadvisor

Ίσως την παρακάτω ιστορία να την έχετε ακούσει ξανά καθώς είναι από το 2017, όμως θα είναι για πάντα μια μοναδική περίπτωση την οποία δύσκολα θα συναντήσουμε ξανά. Το εστιατόριο “Shed at Dulwich” στο Λονδίνο έχει μια εντυπωσιακή ιστορία που

Διάβασε το άρθρο
itsadeal
Uncategorized
papadakispaul

Περισσότερα κίνητρα για όσους θέλουν να εργαστούν σεζόν είναι η λύση στις κενές θέσεις στα ξενοδοχεία

Οι ελλείψεις σε προσωπικό που καλείται να εργαστεί σε ξενοδοχεία και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των επιχειρήσεων αυτών. Σύμφωνα επίσης με την έρευνα εργατικού δυναμικού της ΕΛΣΤΑΤ:Οι άνεργοι τον Ιανουάριο του 2024 ανήλθαν σε 495.132 άτομα, σημειώνοντας μείωση κατά

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top