6 λόγοι για τους οποίους η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι σημαντική

Είναι σύνηθες σήμερα πολλές επιχειρήσεις, αναζητώντας νέους πελάτες, να παραμελούν τους ήδη υπάρχοντες, τους οποίους συχνά θεωρούν δεδομένους. Η αλήθεια όμως είναι ότι οι τωρινοί πελάτες συνιστούν ένα από τα πιο σημαντικά κεφάλαια οποιασδήποτε επιχείρησης και ως τέτοιοι πρέπει να αντιμετωπισθούν. Πώς μπορεί να γίνει αυτό; Παρέχοντας υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών.

Η άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη είναι ιδιαίτερα σημαντική για οποιαδήποτε επιχείρηση, στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε, για έξι λόγους:

1.      Είναι αυτό που θυμούνται οι πελάτεςΟλοι μας πιο εύκολα ανακαλούμε στη μνήμη μας εμπειρίες με υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών. Ο λόγος είναι απλός: δεν συμβαίνει συχνά. Ανακαλούμε όμως με ευκολία και αρνητικές εμπειρίες εξυπηρέτησης (π.χ. τον αγενή υπάλληλο ενός ξενοδοχείου), καθότι λόγω της φύσης μας οτιδήποτε αρνητικό χαράσσεται στη μνήμη μας.

2.      Τους δείχνετε ότι νοιάζεστεΚάποτε ο Theodore Roosevelt είχε πει: «Nobody cares how much you know until they know how much you care» (τους ανθρώπους δεν τους νοιάζει πόσα ξέρεις, μέχρι να τους δείξεις πόσο νοιάζεσαι). Δείξτε τους ότι δεν είστε στην αγορά απλώς για να βγάλετε περισσότερα χρήματα, αλλά και ότι νοιάζεστε για αυτούς και αναζητάτε την ανατροφοδότηση.

3.      Χτίζετε την εμπιστοσύνη και ενδυναμώνετε τη μάρκα σαςΠαρέχοντας υποδειγματική εξυπηρέτηση, θέτετε τις βάσεις για μία σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό σας, κάτι που νομοτελειακά θα ενδυναμώσει (και σε σύντομο χρονικό διάστημα) την πιστότητά τους. Αντιθέτως, μια μέτρια ή κακή εξυπηρέτηση θα ρίξει τη φήμη σας στα τάρταρα.

4.      Σας βοηθάει να ξεχωρίσετε από τη μάζαΑν και είναι λυπηρό, εντούτοις είναι η αλήθεια. Το να παρέχεις εξαιρετική εξυπηρέτηση σε κάνει να ξεχωρίζεις. Δυστυχώς (ή ευτυχώς) οι περισσότεροι αναλώνονται με άλλα θέματα, όχι με την εξυπηρέτηση του πελάτη. Αν λοιπόν επιθυμείτε, στο έντονα ανταγωνιστικό τοπίο στο οποίο δραστηριοποιήστε, να ξεχωρίσετε, η άψογη εξυπηρέτηση είναι η λύση.

5.      Η καλύτερη διαφήμιση είναι το word of mouthΟι πελάτες που γίνονται αποδέκτες άψογης εξυπηρέτησης θα σας εξυμνήσουν τόσο με τον παραδοσιακό τρόπο (από στόμα σε στόμα) όσο και με τον σύγχρονο (κάνοντας αναρτήσεις ή/και γράφοντας εκθειαστικές κριτικές). Πρόκειται για τον πιο αποδοτικό και συνάμα οικονομικό τρόπο προώθησης, με τους ενθουσιασμένους πελάτες σας να μετατρέπονται, χωρίς να κάνετε τίποτα, σε πωλητές-πρεσβευτές σας.

6.      Οδηγεί σε καλύτερες συνεργασίεςΗ καλή φήμη που έχετε αποκτήσει στην εξυπηρέτηση σας βοηθάει να προσελκύσετε καλύτερους συνεργάτες (π.χ. προμηθευτές, διανομείς), οι οποίοι θα γνωρίζουν ότι απέναντί τους έχουν έναν σωστό επαγγελματία, με ήθος και ακεραιότητα.

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

Παρακολούθησε τώρα το σεμινάριο “Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών” απο την άνεση του σπιτιού σου στον παρακάτω σύνδεσμο

hoteltraining
Uncategorized
sarras

Εξ Αποστάσεως Σεμινάρια Τουριστικών Επαγγελμάτων

Τα σεμινάρια εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για επαγγελματίες του τουρισμού έχουν αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το τελευταίο καιρό. Και αυτό διότι η σημασία του τουρισμού σε πολλές χώρες έχει οδηγήσει σε αύξηση της κατάρτισης και της επαγγελματικής ανάπτυξης του εργατικού δυναμικού. Αν

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

Ο λόγος για το Oasia Hotel Downtown στην Σιγκαπούρη που βρίσκεται στην κεντρική επιχειρηματική περιοχή της υπερσύγχρονης πόλης, ολοκληρώθηκε το 2016 και το concept εξαρχής ηταν ενα “πράσινο” με όλη την σημασία της λέξης ξενοδοχείο. Εξωτερικά το ξενοδοχείο καλύπτεται από

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

Η ιστορία του απεριόριστων διαδρομών εφ’ όρου ζωής αεροπορικού εισιτηρίου αξίας 250.000$

Στα τέλη της δεκαετίας του 1970 η αεροπορική εταιρεία American Airlines δεν τα πήγαινε και τόσο καλά, παρά τη μεγάλη της φήμη, η αεροπορική βιομηχανία γινόταν πολύ ανταγωνιστική, με νέες εταιρείες να δημιουργούνται κάθε χρόνο, πράγμα που σήμαινε ότι ο

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top