6 λόγοι για τους οποίους η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι σημαντική

customer service image on blackboard scaled

Είναι σύνηθες σήμερα πολλές επιχειρήσεις, αναζητώντας νέους πελάτες, να παραμελούν τους ήδη υπάρχοντες, τους οποίους συχνά θεωρούν δεδομένους. Η αλήθεια όμως είναι ότι οι τωρινοί πελάτες συνιστούν ένα από τα πιο σημαντικά κεφάλαια οποιασδήποτε επιχείρησης και ως τέτοιοι πρέπει να αντιμετωπισθούν. Πώς μπορεί να γίνει αυτό; Παρέχοντας υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών.

Η άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη είναι ιδιαίτερα σημαντική για οποιαδήποτε επιχείρηση, στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε, για έξι λόγους:

1.      Είναι αυτό που θυμούνται οι πελάτεςΟλοι μας πιο εύκολα ανακαλούμε στη μνήμη μας εμπειρίες με υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών. Ο λόγος είναι απλός: δεν συμβαίνει συχνά. Ανακαλούμε όμως με ευκολία και αρνητικές εμπειρίες εξυπηρέτησης (π.χ. τον αγενή υπάλληλο ενός ξενοδοχείου), καθότι λόγω της φύσης μας οτιδήποτε αρνητικό χαράσσεται στη μνήμη μας.

2.      Τους δείχνετε ότι νοιάζεστεΚάποτε ο Theodore Roosevelt είχε πει: «Nobody cares how much you know until they know how much you care» (τους ανθρώπους δεν τους νοιάζει πόσα ξέρεις, μέχρι να τους δείξεις πόσο νοιάζεσαι). Δείξτε τους ότι δεν είστε στην αγορά απλώς για να βγάλετε περισσότερα χρήματα, αλλά και ότι νοιάζεστε για αυτούς και αναζητάτε την ανατροφοδότηση.

3.      Χτίζετε την εμπιστοσύνη και ενδυναμώνετε τη μάρκα σαςΠαρέχοντας υποδειγματική εξυπηρέτηση, θέτετε τις βάσεις για μία σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό σας, κάτι που νομοτελειακά θα ενδυναμώσει (και σε σύντομο χρονικό διάστημα) την πιστότητά τους. Αντιθέτως, μια μέτρια ή κακή εξυπηρέτηση θα ρίξει τη φήμη σας στα τάρταρα.

4.      Σας βοηθάει να ξεχωρίσετε από τη μάζαΑν και είναι λυπηρό, εντούτοις είναι η αλήθεια. Το να παρέχεις εξαιρετική εξυπηρέτηση σε κάνει να ξεχωρίζεις. Δυστυχώς (ή ευτυχώς) οι περισσότεροι αναλώνονται με άλλα θέματα, όχι με την εξυπηρέτηση του πελάτη. Αν λοιπόν επιθυμείτε, στο έντονα ανταγωνιστικό τοπίο στο οποίο δραστηριοποιήστε, να ξεχωρίσετε, η άψογη εξυπηρέτηση είναι η λύση.

5.      Η καλύτερη διαφήμιση είναι το word of mouthΟι πελάτες που γίνονται αποδέκτες άψογης εξυπηρέτησης θα σας εξυμνήσουν τόσο με τον παραδοσιακό τρόπο (από στόμα σε στόμα) όσο και με τον σύγχρονο (κάνοντας αναρτήσεις ή/και γράφοντας εκθειαστικές κριτικές). Πρόκειται για τον πιο αποδοτικό και συνάμα οικονομικό τρόπο προώθησης, με τους ενθουσιασμένους πελάτες σας να μετατρέπονται, χωρίς να κάνετε τίποτα, σε πωλητές-πρεσβευτές σας.

6.      Οδηγεί σε καλύτερες συνεργασίεςΗ καλή φήμη που έχετε αποκτήσει στην εξυπηρέτηση σας βοηθάει να προσελκύσετε καλύτερους συνεργάτες (π.χ. προμηθευτές, διανομείς), οι οποίοι θα γνωρίζουν ότι απέναντί τους έχουν έναν σωστό επαγγελματία, με ήθος και ακεραιότητα.

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

Παρακολούθησε τώρα το σεμινάριο “Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών” απο την άνεση του σπιτιού σου στον παρακάτω σύνδεσμο

dubai hospitality Greece
Uncategorized
papadakispaul

Γαστρονομία Αυστηρά Χωρίς Αλκοόλ, Τι Αλλάζει για τους Σεφ τα Ξενοδοχεία και τα Εστιατόρια σύμφωνα με Νέο Νόμο

Στο Ντουμπάι, πλέον απαγορεύεται η παρασκευή φαγητού που περιέχει αλκοόλ ως συστατικό. Αυτό σημαίνει ότι πιάτα όπως η σάλτσα κρασιού, τα γλυκά που περιέχουν λικέρ ή ακόμα και το αγαπημένο τιραμισού, πλέον δεν επιτρέπονται. Η απαγόρευση αυτή βασίζεται σε έναν

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 33
Uncategorized
papadakispaul

Vοucher Τουρισμού, Ποια είναι τα Επόμενα Βήματα για το Πρόγραμμα Κατάρτισης; Συχνές ερωτήσεις

Το Επιδοτούμενο Πρόγραμμα Κατάρτισης με Εκπαιδευτικό Επίδομα 1.250€ για εργαζόμενους και ανέργους στον τομέα του τουρισμού συγκέντρωσε τεράστιο ενδιαφέρον, και οι αιτήσεις έκλεισαν απροσδόκητα γρήγορα 1.5 ημέρα μετά το άνοιγμα γιατί συμπληρώθηκε ο προβλεπόμενος αριθμός αιτήσεων. Πληροφορίες που έχουμε δείχνουν

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 32
Uncategorized
papadakispaul

Δωμάτιο Ξενοδοχείου με 1 μόνο Δολάριο την ημέρα στο Asahi Ryokan με μοναδική προϋπόθεση το Live Streaming

Στην πόλη Φουκουόκα της Ιαπωνίας, το Asahi Ryokan προσφέρει μια ενδιαφέρουσα προσφορά: μια διανυκτέρευση με μόνο 100 γιεν (περίπου 1 δολάριο). Ωστόσο, αυτή η χαμηλή τιμή συνοδεύεται από μια ασυνήθιστη προυπόθεση, η διαμονή μεταδίδεται ζωντανά μέσω live streaming. Το επιχειρηματικό αυτό μοντέλο, το

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top