6 λόγοι για τους οποίους η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι σημαντική

customer service image on blackboard scaled

Είναι σύνηθες σήμερα πολλές επιχειρήσεις, αναζητώντας νέους πελάτες, να παραμελούν τους ήδη υπάρχοντες, τους οποίους συχνά θεωρούν δεδομένους. Η αλήθεια όμως είναι ότι οι τωρινοί πελάτες συνιστούν ένα από τα πιο σημαντικά κεφάλαια οποιασδήποτε επιχείρησης και ως τέτοιοι πρέπει να αντιμετωπισθούν. Πώς μπορεί να γίνει αυτό; Παρέχοντας υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών.

Η άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη είναι ιδιαίτερα σημαντική για οποιαδήποτε επιχείρηση, στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε, για έξι λόγους:

1.      Είναι αυτό που θυμούνται οι πελάτεςΟλοι μας πιο εύκολα ανακαλούμε στη μνήμη μας εμπειρίες με υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών. Ο λόγος είναι απλός: δεν συμβαίνει συχνά. Ανακαλούμε όμως με ευκολία και αρνητικές εμπειρίες εξυπηρέτησης (π.χ. τον αγενή υπάλληλο ενός ξενοδοχείου), καθότι λόγω της φύσης μας οτιδήποτε αρνητικό χαράσσεται στη μνήμη μας.

2.      Τους δείχνετε ότι νοιάζεστεΚάποτε ο Theodore Roosevelt είχε πει: «Nobody cares how much you know until they know how much you care» (τους ανθρώπους δεν τους νοιάζει πόσα ξέρεις, μέχρι να τους δείξεις πόσο νοιάζεσαι). Δείξτε τους ότι δεν είστε στην αγορά απλώς για να βγάλετε περισσότερα χρήματα, αλλά και ότι νοιάζεστε για αυτούς και αναζητάτε την ανατροφοδότηση.

3.      Χτίζετε την εμπιστοσύνη και ενδυναμώνετε τη μάρκα σαςΠαρέχοντας υποδειγματική εξυπηρέτηση, θέτετε τις βάσεις για μία σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό σας, κάτι που νομοτελειακά θα ενδυναμώσει (και σε σύντομο χρονικό διάστημα) την πιστότητά τους. Αντιθέτως, μια μέτρια ή κακή εξυπηρέτηση θα ρίξει τη φήμη σας στα τάρταρα.

4.      Σας βοηθάει να ξεχωρίσετε από τη μάζαΑν και είναι λυπηρό, εντούτοις είναι η αλήθεια. Το να παρέχεις εξαιρετική εξυπηρέτηση σε κάνει να ξεχωρίζεις. Δυστυχώς (ή ευτυχώς) οι περισσότεροι αναλώνονται με άλλα θέματα, όχι με την εξυπηρέτηση του πελάτη. Αν λοιπόν επιθυμείτε, στο έντονα ανταγωνιστικό τοπίο στο οποίο δραστηριοποιήστε, να ξεχωρίσετε, η άψογη εξυπηρέτηση είναι η λύση.

5.      Η καλύτερη διαφήμιση είναι το word of mouthΟι πελάτες που γίνονται αποδέκτες άψογης εξυπηρέτησης θα σας εξυμνήσουν τόσο με τον παραδοσιακό τρόπο (από στόμα σε στόμα) όσο και με τον σύγχρονο (κάνοντας αναρτήσεις ή/και γράφοντας εκθειαστικές κριτικές). Πρόκειται για τον πιο αποδοτικό και συνάμα οικονομικό τρόπο προώθησης, με τους ενθουσιασμένους πελάτες σας να μετατρέπονται, χωρίς να κάνετε τίποτα, σε πωλητές-πρεσβευτές σας.

6.      Οδηγεί σε καλύτερες συνεργασίεςΗ καλή φήμη που έχετε αποκτήσει στην εξυπηρέτηση σας βοηθάει να προσελκύσετε καλύτερους συνεργάτες (π.χ. προμηθευτές, διανομείς), οι οποίοι θα γνωρίζουν ότι απέναντί τους έχουν έναν σωστό επαγγελματία, με ήθος και ακεραιότητα.

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

Παρακολούθησε τώρα το σεμινάριο “Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών” απο την άνεση του σπιτιού σου στον παρακάτω σύνδεσμο

Caesar salad
Uncategorized
papadakispaul

Η σαλάτα του Καίσαρα γίνεται 100 ετών, ένας αιώνας γαστρονομικής απόλαυσης

Η σαλάτα του Καίσαρα, ένα κλασικό πιάτο σε μενού σε όλο τον κόσμο, γιορτάζει την 100η επέτειό της το 2024. Αυτή η σαλάτα, γνωστή για την απλή αλλά γευστική σύνθεσή του, εφευρέθηκε το 1924 από τον Ιταλοαμερικανό εστιάτορα Καίσαρα Καρντίνι

Διάβασε το άρθρο
DAYcation Greece
Uncategorized
papadakispaul

Τι είναι η νέα τάση στον τουρισμό “Daycation” και τι διαφορές έχει από το “Staycation”

Ο τουρισμός συνεχώς εξελίσσεται, προσφέροντας νέες και καινοτόμες εμπειρίες στους ταξιδιώτες. Τελευταία, οι όροι “Daycation” και “Staycation” έχουν γίνει δημοφιλείς, αντανακλώντας νέες τάσεις στην αναψυχή και τον τουρισμό. τι ακριβώς είναι ομως το “Daycation”, πώς διαφέρει από το “Staycation” Τι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top