Οι προϊστάμενοι πρέπει να είναι “προπονητές” κι όχι κριτές του προσωπικού τους.

Ορισμένοι επαγγελματίες εκπαιδευτές λένε ότι οι διευθυντές των τμημάτων δεν μπορούν και δεν πρέπει να προσπαθούν να προπονήσουν τους υπαλλήλους τους. Κάποιοι άλλοι λένε οτι θα πρέπει να συντηρούν απλώς, αυτά που ήδη έμαθαν οι υπάλληλοι τους σε εκπαιδεύσεις της εταιρείας. Είναι αλήθεια όμως αυτό;

Τι είναι η προπόνηση των υπαλλήλων ή αλλιώς, η επαγγελματική καθοδήγηση που μπορεί να γίνει από τον υπεύθυνο;

Το coaching – καθοδήγηση, είναι η ικανότητα και οι τεχνικές, του να βοηθάς κάποιον να βελτιώσει την απόδοσή του και να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές του. 

Οι δεξιότητες της καθοδήγησης περιλαμβάνουν:

  • Κλασσική διδασκαλία
  • Συμβουλευτική υποστήριξη
  • Ερωτήσεις 
  • Ζήτηση προτάσεων

Η πραγματική μαγεία της καθοδήγησης,  είναι όταν ο διευθυντής, ακολουθεί μια μη κατευθυνόμενη προσέγγιση κάνοντας ανορθόδοξες ερωτήσεις και ακούγοντας πως το άτομο που έχει απέναντι του σκέφτεται για την επίλυση των προβλημάτων.

Όταν οι άνθρωποι βρουν τις δικές τους λύσεις, και η διεύθυνση προτείνει μικρές διορθώσεις, είναι πιο πιθανό να εφαρμοστούν. Επιπλέον, αυτή η εμπειρία επίλυσης προβλημάτων βοηθά τα άτομα να αναπτύξουν αυτοπεποίθηση για την επίλυση παρόμοιων προβλημάτων όταν βρεθούν μόνα τους.

Ακολουθούν συμβουλές για διευθυντές που θέλουν να καθοδηγήσουν τους υπαλλήλους τους.

◉ Σταματήστε να θεωρείστε αυθεντίες

Οι διευθυντές τις περισσότερες φορές νομίζουν οτι τα ξέρουν όλα. Είναι έτσι η ανθρώπινη φύση. Όλοι θέλουμε να δίνουμε λύσεις, όσον αφορά τα προβλήματα άλλων ανθρώπων. Το πρόβλημα είναι όμως οτι όταν δεν δίνετε στους υπαλλήλους την ευκαιρία να λύσουν τα δικά τους προβλήματα, δεν αναπτύσσονται. Αντ ‘αυτού, εξαρτώνται από τον προϊστάμενο  και ποτέ δεν αξιοποιούν πλήρως τις δυνατότητές τους.

◉ Μην ακολουθείτε τη γρήγορη οδό

Είναι πιο γρήγορο βέβαια και απλούστερο να λέτε συμβουλές. Η καθοδήγηση χρειάζεται λίγο περισσότερο χρόνο όμως και υπομονή. Επίσης χρειάζεται πολύ εξάσκηση για να γίνει αποτελεσματική. Ωστόσο, είναι μια επένδυση, γιατί οι άνθρωποι μαθαίνουν, αναπτύσσονται, βελτιώνεται η απόδοση τους, είναι πιο ικανοποιημένοι και αφοσιωμένοι και οι επιχειρήσεις είναι πιο επιτυχημένες.

◉ Μπείτε ξανά στα θρανία

Για να μάθουν πώς να καθοδηγούν, οι διευθυντές πρέπει να βιώσουν πώς είναι να εκπαιδεύονται από κάποιον που είναι πραγματικά καλός σε αυτό. Στη συνέχεια, ας διαβάσουν ένα καλό βιβλίο επί του θέματος. Στη συνέχεια, ας εξασκηθούν ξανά και ξανά. 

◉  Συμπέρασμα

Μετά από λίγο καιρό, οι διευθυντές θα εξαρτώνται λιγότερο από ένα τυπικό γραμμικό πλαίσιο εκπαίδευσης και θα αρχίσουν να αναπηδούν άνετα από το ένα θέμα στο άλλο. Θα νιώσουν τη χαρά του να βλέπουν έναν υπάλληλο να χτίζει δεξιότητες που οι ίδιοι ανακάλυψαν και ενδυνάμωσαν. Ταυτόχρονα θα ανακαλύψουν και τις δυνατότητες που έχουν οι ίδιοι πέρα από το ελεγκτικό ή συντονιστικό κομμάτι της δουλειάς τους. 

Το άρθρο αναδημοσιεύεται από το fnb-pro.gr

hoteltraining
Uncategorized
sarras

Εξ Αποστάσεως Σεμινάρια Τουριστικών Επαγγελμάτων

Τα σεμινάρια εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για επαγγελματίες του τουρισμού έχουν αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το τελευταίο καιρό. Και αυτό διότι η σημασία του τουρισμού σε πολλές χώρες έχει οδηγήσει σε αύξηση της κατάρτισης και της επαγγελματικής ανάπτυξης του εργατικού δυναμικού. Αν

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

Ο λόγος για το Oasia Hotel Downtown στην Σιγκαπούρη που βρίσκεται στην κεντρική επιχειρηματική περιοχή της υπερσύγχρονης πόλης, ολοκληρώθηκε το 2016 και το concept εξαρχής ηταν ενα “πράσινο” με όλη την σημασία της λέξης ξενοδοχείο. Εξωτερικά το ξενοδοχείο καλύπτεται από

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

Η ιστορία του απεριόριστων διαδρομών εφ’ όρου ζωής αεροπορικού εισιτηρίου αξίας 250.000$

Στα τέλη της δεκαετίας του 1970 η αεροπορική εταιρεία American Airlines δεν τα πήγαινε και τόσο καλά, παρά τη μεγάλη της φήμη, η αεροπορική βιομηχανία γινόταν πολύ ανταγωνιστική, με νέες εταιρείες να δημιουργούνται κάθε χρόνο, πράγμα που σήμαινε ότι ο

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top