Οι προϊστάμενοι πρέπει να είναι “προπονητές” κι όχι κριτές του προσωπικού τους.

waiters training

Ορισμένοι επαγγελματίες εκπαιδευτές λένε ότι οι διευθυντές των τμημάτων δεν μπορούν και δεν πρέπει να προσπαθούν να προπονήσουν τους υπαλλήλους τους. Κάποιοι άλλοι λένε οτι θα πρέπει να συντηρούν απλώς, αυτά που ήδη έμαθαν οι υπάλληλοι τους σε εκπαιδεύσεις της εταιρείας. Είναι αλήθεια όμως αυτό;

Τι είναι η προπόνηση των υπαλλήλων ή αλλιώς, η επαγγελματική καθοδήγηση που μπορεί να γίνει από τον υπεύθυνο;

Το coaching – καθοδήγηση, είναι η ικανότητα και οι τεχνικές, του να βοηθάς κάποιον να βελτιώσει την απόδοσή του και να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές του. 

Οι δεξιότητες της καθοδήγησης περιλαμβάνουν:

  • Κλασσική διδασκαλία
  • Συμβουλευτική υποστήριξη
  • Ερωτήσεις 
  • Ζήτηση προτάσεων

Η πραγματική μαγεία της καθοδήγησης,  είναι όταν ο διευθυντής, ακολουθεί μια μη κατευθυνόμενη προσέγγιση κάνοντας ανορθόδοξες ερωτήσεις και ακούγοντας πως το άτομο που έχει απέναντι του σκέφτεται για την επίλυση των προβλημάτων.

Όταν οι άνθρωποι βρουν τις δικές τους λύσεις, και η διεύθυνση προτείνει μικρές διορθώσεις, είναι πιο πιθανό να εφαρμοστούν. Επιπλέον, αυτή η εμπειρία επίλυσης προβλημάτων βοηθά τα άτομα να αναπτύξουν αυτοπεποίθηση για την επίλυση παρόμοιων προβλημάτων όταν βρεθούν μόνα τους.

Ακολουθούν συμβουλές για διευθυντές που θέλουν να καθοδηγήσουν τους υπαλλήλους τους.

◉ Σταματήστε να θεωρείστε αυθεντίες

Οι διευθυντές τις περισσότερες φορές νομίζουν οτι τα ξέρουν όλα. Είναι έτσι η ανθρώπινη φύση. Όλοι θέλουμε να δίνουμε λύσεις, όσον αφορά τα προβλήματα άλλων ανθρώπων. Το πρόβλημα είναι όμως οτι όταν δεν δίνετε στους υπαλλήλους την ευκαιρία να λύσουν τα δικά τους προβλήματα, δεν αναπτύσσονται. Αντ ‘αυτού, εξαρτώνται από τον προϊστάμενο  και ποτέ δεν αξιοποιούν πλήρως τις δυνατότητές τους.

◉ Μην ακολουθείτε τη γρήγορη οδό

Είναι πιο γρήγορο βέβαια και απλούστερο να λέτε συμβουλές. Η καθοδήγηση χρειάζεται λίγο περισσότερο χρόνο όμως και υπομονή. Επίσης χρειάζεται πολύ εξάσκηση για να γίνει αποτελεσματική. Ωστόσο, είναι μια επένδυση, γιατί οι άνθρωποι μαθαίνουν, αναπτύσσονται, βελτιώνεται η απόδοση τους, είναι πιο ικανοποιημένοι και αφοσιωμένοι και οι επιχειρήσεις είναι πιο επιτυχημένες.

◉ Μπείτε ξανά στα θρανία

Για να μάθουν πώς να καθοδηγούν, οι διευθυντές πρέπει να βιώσουν πώς είναι να εκπαιδεύονται από κάποιον που είναι πραγματικά καλός σε αυτό. Στη συνέχεια, ας διαβάσουν ένα καλό βιβλίο επί του θέματος. Στη συνέχεια, ας εξασκηθούν ξανά και ξανά. 

◉  Συμπέρασμα

Μετά από λίγο καιρό, οι διευθυντές θα εξαρτώνται λιγότερο από ένα τυπικό γραμμικό πλαίσιο εκπαίδευσης και θα αρχίσουν να αναπηδούν άνετα από το ένα θέμα στο άλλο. Θα νιώσουν τη χαρά του να βλέπουν έναν υπάλληλο να χτίζει δεξιότητες που οι ίδιοι ανακάλυψαν και ενδυνάμωσαν. Ταυτόχρονα θα ανακαλύψουν και τις δυνατότητες που έχουν οι ίδιοι πέρα από το ελεγκτικό ή συντονιστικό κομμάτι της δουλειάς τους. 

Το άρθρο αναδημοσιεύεται από το fnb-pro.gr

, Οι προϊστάμενοι πρέπει να είναι “προπονητές” κι όχι κριτές του προσωπικού τους.

DAYcation Greece
Uncategorized
papadakispaul

Τι είναι η νέα τάση στον τουρισμό “Daycation” και τι διαφορές έχει από το “Staycation”

Ο τουρισμός συνεχώς εξελίσσεται, προσφέροντας νέες και καινοτόμες εμπειρίες στους ταξιδιώτες. Τελευταία, οι όροι “Daycation” και “Staycation” έχουν γίνει δημοφιλείς, αντανακλώντας νέες τάσεις στην αναψυχή και τον τουρισμό. τι ακριβώς είναι ομως το “Daycation”, πώς διαφέρει από το “Staycation” Τι

Διάβασε το άρθρο
sunbedwar
Uncategorized
sarras

Η μάχη της ξαπλώστρας σε ξενοδοχείο όπως δεν την έχετε ξαναδεί(Video)

Κάθε πρωί, ενώ ο ήλιος μόλις αρχίζει να ανατέλλει, ένα μοναδικό φαινόμενο εκτυλίσσεται σε πολλά ξενοδοχεία ανά τον κόσμο. Οι επισκέπτες, οπλισμένοι με πετσέτες, καπέλα και σαγιονάρες, ξεκινούν έναν ανελέητο αγώνα για να εξασφαλίσουν τις καλύτερες ξαπλώστρες στην πισίνα. Η

Διάβασε το άρθρο
staffrooms
Uncategorized
sarras

Δωμάτια Προσωπικού(Staff Rooms) Ξενοδοχείου: Επένδυση στη Συνολική Απόδοση και Ικανοποίηση του Προσωπικού

Η παροχή κατάλληλων συνθηκών διαβίωσης για το προσωπικό ενός ξενοδοχείου δεν είναι απλώς μια ένδειξη φροντίδας, αλλά αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την ευημερία και την απόδοση του προσωπικού. Ένα ευτυχισμένο και ικανοποιημένο προσωπικό μεταφράζεται σε καλύτερες υπηρεσίες προς τους πελάτες

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top