7 λόγοι για τον οποίο ικανοί υπάλληλοι αφήνουν τα ξενοδοχεία

χωρίς τίτλο 5


Τα ξενοδοχεία ξοδεύουν σημαντικά χρηματικά ποσά και πολύτιμο χρόνο ώστε να προσλάβουν και να εκπαιδεύσουν τους υπαλλήλους τους. Τότε γιατί τα ξενοδοχεία μετά από όλα αυτά χάνουνε τους ικανούς υπαλλήλους τους; Παρακάτω θα δούμε 7 σημαντικούς  λόγους για τους  οποίους συνήθως χάνει μερικούς από τους καλύτερους υπαλλήλους ένα ξενοδοχείο.

Το ερωτηματολόγιο συμπληρώθηκε απο 230 εργαζομένους που απασχολούνται σε ξενοδοχεία

., 7 λόγοι για τον οποίο ικανοί  υπάλληλοι αφήνουν τα ξενοδοχεία

1) Δεν προσφέρεται το πρόγραμμα εργασίας στην ώρα του. Ένα ξενοδοχείο θα πρέπει να προσφέρει το πρόγραμμα εργασίας τουλάχιστον 2 εβδομάδες πριν. Οι εργαζόμενοι που συμμετείχαν απάντησαν ότι έχουνε και αυτοί ζωές έξω από το ξενοδοχείο όποτε θέλουνε να προγραμματίσουν και αυτοι την προσωπική τους ζωή.

Προσφέροντας το πρόγραμμα εργασίας στους εργαζόμενους πολύ νωρίτερα δείχνει στον εργαζόμενο ότι ενδιαφέρεται το ξενοδοχείο για αυτόν

2) Ένα μεγάλο ποσοστό των εργαζομένων επίσης απάντησαν ότι δεν έχουνε σταθερή μέρα που να πληρώνονται αλλά και ορισμένες φορές δεν πληρώνονται την  υπερωρία  ή κάποιο ρεπό που χάνεται.

3) Το ξενοδοχείο δεν επενδύει στο να  εκπαιδεύσει τον υπάλληλο και να τον κάνει να νιώσει πολύτιμος.

4) Δεν προάγει το υπαρχων προσωπικό και προτιμάει να φέρει εξωτερικό στέλεχος και όχι από τους ηδη εργαζομένους.

5) Διακρίσεις στις κατανομή εργασιών

6) Μη τήρηση των συμφωνιών

7) Κακή συμπεριφορά προϊσταμένου

Αν θες να κρατήσεις τους καλύτερους ανθρώπους σου, θα πρέπει να σκεφτείς πιο προσεκτικά πώς τους συμπεριφέρεσαι. Ενώ οι καλοί εργαζόμενοι είναι πολύ καλοί, το ταλέντο τους τούς δίνει μια αφθονία επιλογών εργασίας. Θα πρέπει να τους κάνεις να θέλουν να δουλέψουν μόνο για σένα και να μην μπαίνουν κάνει στον διαδικασία να αναζητήσουν άλλη εργασία .

Τώρα όλα τα ξενοδοχειακά σεμινάρια που διοργανώνει η Hoteltraining με εξ αποστάσεως παρακολούθηση μέσω της πλέον εύχρηστης πλατφόρμας .

Η Hoteltraining παρέχει την δυνατότητα στους ανθρώπους που έχουν επιβαρυμένο πρόγραμμα ή διαμένουν σε απομακρυσμένες περιοχές την δυνατότητα να παρακολουθήσουν κάθε σεμινάριο που υλοποιεί με μόλις ένα κλικ από τον υπολογιστή τους. 

Δείτε Εδώ τα τρέχοντα προγράμματα

., 7 λόγοι για τον οποίο ικανοί  υπάλληλοι αφήνουν τα ξενοδοχεία

staffrooms
Uncategorized
sarras

Δωμάτια Προσωπικού(Staff Rooms) Ξενοδοχείου: Επένδυση στη Συνολική Απόδοση και Ικανοποίηση του Προσωπικού

Η παροχή κατάλληλων συνθηκών διαβίωσης για το προσωπικό ενός ξενοδοχείου δεν είναι απλώς μια ένδειξη φροντίδας, αλλά αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την ευημερία και την απόδοση του προσωπικού. Ένα ευτυχισμένο και ικανοποιημένο προσωπικό μεταφράζεται σε καλύτερες υπηρεσίες προς τους πελάτες

Διάβασε το άρθρο
Lost&Found
Uncategorized
sarras

Διαδικασία Lost and Found στα ξενοδοχεία

Σύμφωνα με δεδομένα από τον ξενοδοχειακό κλάδο, το 52% των ταξιδιωτών παραδέχονται ότι ξεχνάνε αντικείμενα μετά την αναχώρηση τους από το ξενοδοχείο που διαμένανε Mια υπηρεσία που τα ξενοδοχεία συνήθως δεν δίνουν την δέουσα προσοχή είναι η αναζήτηση και εύρεση

Διάβασε το άρθρο
fightfofood
Hospitality
papadakispaul

Δικαστήριο καταδίκασε γυναίκα που πεταξε burrito σε υπαλληλο καταστήματος γρήγορης εστίασης να εργαστεί 2 μήνες σε fast-food (Video)

Ενας δικαστής στο Οχαιο διέταξε τη Ρόζμαρι Χέιν να εργαστεί σε κατάστημα fast food για δύο μήνες. Η Χέιν καταγράφηκε σε ένα βίντεο να ουρλιάζει σε μια υπάλληλο της ταχυφαγείου πριν πετάξει το φαγητό της στο πρόσωπο της άτυχης εργαζόμενης

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top