7 λόγοι για τον οποίο ικανοί υπάλληλοι αφήνουν τα ξενοδοχεία

χωρίς τίτλο 5


Τα ξενοδοχεία ξοδεύουν σημαντικά χρηματικά ποσά και πολύτιμο χρόνο ώστε να προσλάβουν και να εκπαιδεύσουν τους υπαλλήλους τους. Τότε γιατί τα ξενοδοχεία μετά από όλα αυτά χάνουνε τους ικανούς υπαλλήλους τους; Παρακάτω θα δούμε 7 σημαντικούς  λόγους για τους  οποίους συνήθως χάνει μερικούς από τους καλύτερους υπαλλήλους ένα ξενοδοχείο.

Το ερωτηματολόγιο συμπληρώθηκε απο 230 εργαζομένους που απασχολούνται σε ξενοδοχεία

., 7 λόγοι για τον οποίο ικανοί  υπάλληλοι αφήνουν τα ξενοδοχεία

1) Δεν προσφέρεται το πρόγραμμα εργασίας στην ώρα του. Ένα ξενοδοχείο θα πρέπει να προσφέρει το πρόγραμμα εργασίας τουλάχιστον 2 εβδομάδες πριν. Οι εργαζόμενοι που συμμετείχαν απάντησαν ότι έχουνε και αυτοί ζωές έξω από το ξενοδοχείο όποτε θέλουνε να προγραμματίσουν και αυτοι την προσωπική τους ζωή.

Προσφέροντας το πρόγραμμα εργασίας στους εργαζόμενους πολύ νωρίτερα δείχνει στον εργαζόμενο ότι ενδιαφέρεται το ξενοδοχείο για αυτόν

2) Ένα μεγάλο ποσοστό των εργαζομένων επίσης απάντησαν ότι δεν έχουνε σταθερή μέρα που να πληρώνονται αλλά και ορισμένες φορές δεν πληρώνονται την  υπερωρία  ή κάποιο ρεπό που χάνεται.

3) Το ξενοδοχείο δεν επενδύει στο να  εκπαιδεύσει τον υπάλληλο και να τον κάνει να νιώσει πολύτιμος.

4) Δεν προάγει το υπαρχων προσωπικό και προτιμάει να φέρει εξωτερικό στέλεχος και όχι από τους ηδη εργαζομένους.

5) Διακρίσεις στις κατανομή εργασιών

6) Μη τήρηση των συμφωνιών

7) Κακή συμπεριφορά προϊσταμένου

Αν θες να κρατήσεις τους καλύτερους ανθρώπους σου, θα πρέπει να σκεφτείς πιο προσεκτικά πώς τους συμπεριφέρεσαι. Ενώ οι καλοί εργαζόμενοι είναι πολύ καλοί, το ταλέντο τους τούς δίνει μια αφθονία επιλογών εργασίας. Θα πρέπει να τους κάνεις να θέλουν να δουλέψουν μόνο για σένα και να μην μπαίνουν κάνει στον διαδικασία να αναζητήσουν άλλη εργασία .

Τώρα όλα τα ξενοδοχειακά σεμινάρια που διοργανώνει η Hoteltraining με εξ αποστάσεως παρακολούθηση μέσω της πλέον εύχρηστης πλατφόρμας .

Η Hoteltraining παρέχει την δυνατότητα στους ανθρώπους που έχουν επιβαρυμένο πρόγραμμα ή διαμένουν σε απομακρυσμένες περιοχές την δυνατότητα να παρακολουθήσουν κάθε σεμινάριο που υλοποιεί με μόλις ένα κλικ από τον υπολογιστή τους. 

Δείτε Εδώ τα τρέχοντα προγράμματα

., 7 λόγοι για τον οποίο ικανοί  υπάλληλοι αφήνουν τα ξενοδοχεία

hotel training σεμιναρια
Uncategorized
sarras

Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη

Customer service. 4 πιο συνηθισμένα λάθη. Οι περισσότερες εταιρείες δεν φημίζονται για την ποιοτική τους εξυπηρέτηση.  Ουκ ολίγες φορές υποπίπτουν σε σφάλματα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να απογοητεύσουν τους πελάτες τους. Τα

Διάβασε το άρθρο
seminars hoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

Εργαζόμενοι στον τουρισμό επιλέγουν να κάνουν Career Break (Διάλειμμα απο την καριέρα): Τάσεις και Λόγοι

Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που συχνά σχετίζεται με την εργασία υπό πίεση, Δύσκολες συνθήκες εργασίας , Συχνές αλλεπάλληλες και βραδινές βάρδιες καθως και αλλα πολλα. Ολο και περισσότερα στελέχη στον χώρο του τουρισμού επιλέγουν να κάνουν “career break,” δηλαδή να

Διάβασε το άρθρο
Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top