Τι χρειάζεται για να είσαι ένας καλός Guest Relations Manager ενός Ξενοδοχείου.

χωρίς τίτλο 4

Οι αρμοδιότητες ενος Guest Relations Manager είναι πολλές και η θέση κρίσιμη για μια ξενοδοχειακή μονάδα.

Θα πρέπει να  έχει έφεση στην επικοινωνία και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων με έγκαιρο και ακριβή τρόπο. Ουσιαστικά διαχειρίζεται  το Customer Service και την εικόνα του ξενοδοχείου εκπληρώνοντας τα αιτήματα των πελατών και διασφαλίζοντας ότι οι επισκέπτες  είναι ικανοποιημένοι.

., Τι χρειάζεται για να είσαι ένας καλός Guest Relations Manager ενός Ξενοδοχείου.

 Ανάμεσα στους ρόλους του Guest Relations Manager περιλαμβάνεται και η  υποδοχή των πελατών κατά την άφιξή τους, το συντονισμό των τσεκ ιν τους στα δωμάτια που τους έχουν παραχωρηθεί, και την ενημέρωσή τους για τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου.

Διασφαλίζει επίσης ότι το προσωπικό υποδοχής , συμπεριλαμβανομένων των Ρεσεψιονίστ, προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών και παρέχουν αξέχαστες εμπειρίες φιλοξενίας στους πελάτες του Ξενοδοχείου.

Πρέπει να δείχνει Ζήλο στην εξυπηρέτηση πελατών, εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας ,ενεργής ακρόασης επίλυσης προβλημάτων και διεκπεραίωσης πολλών εργασιών ταυτόχρονα.

Οι αρμοδιότητες πολλές  αλλά σήμερα θα τονίσουμε τις βασικότερες.

  • Προσεκτική καταγραφή των λεγομένων και επίλυση παραπόνων
  • Παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών σε ειδικές κατηγορίες πελατών, όπως είναι τα άτομα με αναπηρία, οι ηλικιωμένοι, τα παιδιά και οι VIP
  • Δημιουργία φιλικών σχέσεων με όλους τους φιλοξενούμενους   και όχι μονο τους τακτικούς πελάτες του ξενοδοχείου όπως είθισται στα Ξενοδοχεία.
  • Συντονισμός και διαχείριση επικοινωνίας μεταξύ πελατών και προσωπικού, ώστε να διασφαλίζεται ότι επιλύονται τα ζητήματα που απασχολούν τους πελάτες
  • Πρέπει να προσφέρει  εξυπηρέτησης ανώτατου επιπέδου των πελατών καθ’ όλη τη διάρκεια της διαμονής τους
  • Να διασφαλίζει την κατάλληλη υποδοχή των πελατών κατά την άφιξή τους
  • Πρέπει να γνωρίζει πώς να αναλύει τα σχόλια των πελατών από το βιβλίο επισκεπτών του ξενοδοχείου και τις διαδικτυακές κριτικές, και υποβολή προτάσεων για τη βελτίωση των αξιολογήσεων

.

Αναφέραμε μια πολύ γρήγορη ματιά της θέσης του Guests Relations Manager η όποια απουσιάζει από πολλές μονάδες όμως τώρα στην μετα-Covid εποχή θα είναι πιο αναγκαία από ποτέ για να παρέχει το Ξενοδοχείο υπηρεσίες υψηλού επίπεδου. Παρακάτω μπορείτε να ενημερωθείτε για τα δυο σεμινάρια που προφέρει η Hoteltraining.gr για να αποδώσετε σαν Guest Relations  αλλά είναι χρήσιμα επίσης για όλους τους εργαζόμενους ενός Ξενοδοχείου .

Διαχείριση Παράπονων και Εξυπηρέτηση πελατών από τον Κύριο Ιωάννη Πρωτοπαπαδάκη.

., Τι χρειάζεται για να είσαι ένας καλός Guest Relations Manager ενός Ξενοδοχείου.

kariera
Uncategorized
papadakispaul

Hoteltraining.gr: Συμμετοχή στο Tourism Meeting Point 2025

Η Hoteltraining.gr με μεγάλη χαρά συμμετέχει στο Tourism Meeting Point 2025, που διοργανώνεται από το Kariera.gr και τη Workathlon στις 8 Φεβρουαρίου 2025 Στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα στο Ξενοδοχείο Galaxy. Το event, που θα πραγματοποιηθεί με στρατηγικούς συνεργάτες την Bar Academy και την Hoteltraining.gr και Gold Sponsor Domes Resorts, αποτελεί την

Διάβασε το άρθρο
Employee feeling good hotels
Uncategorized
papadakispaul

Εργασία σε Ξενοδοχείο: Πώς να Ζήσεις και Όχι Απλά να Επιβιώσεις

Το παρακάτω άρθρο μας το έστειλε ένας συνεργάτης μας, ένας επαγγελματίας που εργάζεται χρόνια στον ξενοδοχειακό κλάδο και έχει βιώσει όλες τις δυσκολίες αλλά και τις προκλήσεις αυτής της απαιτητικής δουλειάς. Μοιράστηκε μαζί μας τις σκέψεις και τις εμπειρίες του

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining Housekeeping
Uncategorized
papadakispaul

Οροφοκομία. Το Άλφα και το Ωμέγα στην λειτουργία ενός ξενοδοχείου

Η οροφοκομία δεν είναι απλώς μια υπηρεσία καθαρισμού. Είναι μια κρίσιμη λειτουργία που βρίσκεται στον πυρήνα της επιτυχημένης λειτουργίας ενός ξενοδοχείου. Εξασφαλίζει την άνεση, την υγιεινή και την ασφάλεια των επισκεπτών, ενώ διαμορφώνει καθοριστικά την εικόνα του καταλύματος. Παρά την

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top