Τι χρειάζεται για να είσαι ένας καλός Guest Relations Manager ενός Ξενοδοχείου.

χωρίς τίτλο 4

Οι αρμοδιότητες ενος Guest Relations Manager είναι πολλές και η θέση κρίσιμη για μια ξενοδοχειακή μονάδα.

Θα πρέπει να  έχει έφεση στην επικοινωνία και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων με έγκαιρο και ακριβή τρόπο. Ουσιαστικά διαχειρίζεται  το Customer Service και την εικόνα του ξενοδοχείου εκπληρώνοντας τα αιτήματα των πελατών και διασφαλίζοντας ότι οι επισκέπτες  είναι ικανοποιημένοι.

., Τι χρειάζεται για να είσαι ένας καλός Guest Relations Manager ενός Ξενοδοχείου.

 Ανάμεσα στους ρόλους του Guest Relations Manager περιλαμβάνεται και η  υποδοχή των πελατών κατά την άφιξή τους, το συντονισμό των τσεκ ιν τους στα δωμάτια που τους έχουν παραχωρηθεί, και την ενημέρωσή τους για τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου.

Διασφαλίζει επίσης ότι το προσωπικό υποδοχής , συμπεριλαμβανομένων των Ρεσεψιονίστ, προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών και παρέχουν αξέχαστες εμπειρίες φιλοξενίας στους πελάτες του Ξενοδοχείου.

Πρέπει να δείχνει Ζήλο στην εξυπηρέτηση πελατών, εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας ,ενεργής ακρόασης επίλυσης προβλημάτων και διεκπεραίωσης πολλών εργασιών ταυτόχρονα.

Οι αρμοδιότητες πολλές  αλλά σήμερα θα τονίσουμε τις βασικότερες.

  • Προσεκτική καταγραφή των λεγομένων και επίλυση παραπόνων
  • Παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών σε ειδικές κατηγορίες πελατών, όπως είναι τα άτομα με αναπηρία, οι ηλικιωμένοι, τα παιδιά και οι VIP
  • Δημιουργία φιλικών σχέσεων με όλους τους φιλοξενούμενους   και όχι μονο τους τακτικούς πελάτες του ξενοδοχείου όπως είθισται στα Ξενοδοχεία.
  • Συντονισμός και διαχείριση επικοινωνίας μεταξύ πελατών και προσωπικού, ώστε να διασφαλίζεται ότι επιλύονται τα ζητήματα που απασχολούν τους πελάτες
  • Πρέπει να προσφέρει  εξυπηρέτησης ανώτατου επιπέδου των πελατών καθ’ όλη τη διάρκεια της διαμονής τους
  • Να διασφαλίζει την κατάλληλη υποδοχή των πελατών κατά την άφιξή τους
  • Πρέπει να γνωρίζει πώς να αναλύει τα σχόλια των πελατών από το βιβλίο επισκεπτών του ξενοδοχείου και τις διαδικτυακές κριτικές, και υποβολή προτάσεων για τη βελτίωση των αξιολογήσεων

.

Αναφέραμε μια πολύ γρήγορη ματιά της θέσης του Guests Relations Manager η όποια απουσιάζει από πολλές μονάδες όμως τώρα στην μετα-Covid εποχή θα είναι πιο αναγκαία από ποτέ για να παρέχει το Ξενοδοχείο υπηρεσίες υψηλού επίπεδου. Παρακάτω μπορείτε να ενημερωθείτε για τα δυο σεμινάρια που προφέρει η Hoteltraining.gr για να αποδώσετε σαν Guest Relations  αλλά είναι χρήσιμα επίσης για όλους τους εργαζόμενους ενός Ξενοδοχείου .

Διαχείριση Παράπονων και Εξυπηρέτηση πελατών από τον Κύριο Ιωάννη Πρωτοπαπαδάκη.

., Τι χρειάζεται για να είσαι ένας καλός Guest Relations Manager ενός Ξενοδοχείου.

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top