Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές της εξυπηρέτησης του πελάτη έχει να κάνει με τη διάγνωση των αναγκών των πελατών, συχνά πριν και οι ίδιοι τις αντιληφθούν. Πρόκειται γι’ αυτές τις στιγμές που μένουν βαθιά χαραγμένες στη μνήμη των πελατών και χτίζουν τη φήμη μιας επιχείρησης.Μία τέτοια εμπειρία είχε μία οικογένεια στο ”The Inn at Palmetto Bluff”, στην Ατλάντα. Ο γιος της οικογένειας έκανε μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί όρθιος πάνω στο ποδήλατο που είχαν δανειστεί από το ξενοδοχείο, όταν τον αντιλήφθηκε η housekeeper, η οποία εκείνη τη στιγμή είχε αναλάβει την τροφοδοσία των δωματίων με αναλώσιμα.Βλέποντας το πρόβλημα που θα μπορούσε να προκύψει αλλά και την αγωνία των γονιών, η Tonya, όπως ήταν το όνομά της, αφήνει τη δουλειά της και φεύγει, για να επιστρέψει μετά από πέντε λεπτά με ένα ποδήλατο με βοηθητικές ρόδες, αλλά και με τη μάνατζερ του τμήματος αναψυχής του ξενοδοχείου, η οποία θα βοηθούσε το μικρό στα πρώτα του ποδηλατικά σκιρτήματα.
Τις επόμενες μέρες, ο μικρός θα διέσχιζε πανευτυχής με το ποδήλατο τις καταπράσινες πλαγιές του ξενοδοχείου απαλλάσσοντας τους γονείς του από τη συνεχή επίβλεψή του. Και όπως λέει και ο κανόνας: παιδιά ικανοποιημένα, γονείς ικανοποιημένοι. Τι κρατάμε από αυτό το περιστατικό; Μία housekeeper αντιλαμβάνεται, με τις ευλογίες φυσικά της διοίκησης του ξενοδοχείου, ότι η δουλειά της είναι επιφορτισμένη με τη δημιουργία ενθουσιασμένων πελατών, που θα ζήσουν αλησμόνητες εμπειρίες. Διείδε μια ανάγκη και σε συνεργασία με ένα στέλεχος από άλλο τμήμα (διότι, όπως γίνεται αντιληπτό, το μάρκετινγκ και η άψογη εξυπηρέτηση μέσα σε μία επιχείρηση είναι ευθύνη όλων), έκανε την υπέρβαση.
Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης
Παρακολούθησε σήμερα το Online σεμινάριο του Κυρίου Πρωτοπαπαδάκη στον Παρακάτω σύνδεσμο