Οι 8 χώρες με τον καλύτερο μισθό για εργαζόμενους στον Τουριστικό κλάδο.

Hospitality

Μπορεί η κρίση του COVID-19 να έχει επηρεάσει  αρνητικά τον τουρισμό σε ολόκληρο τον πλανήτη όμως μην γελιόμαστε αργά η γρήγορα οι καλές εποχές  του τουρισμού θα επιστρέψουν .και μάλιστα θα επιστρέψουν δυναμικά

Παρακάτω θα σας παραθέσουμε έναν μέσο όρο μισθού που αμείβεται κάποιος ο όποιος εργάζεται  στον τουριστικό κλάδο(μέσος ορος πολλών ειδικοτήτων-ετήσιος μισθός).

Η συλλογή των δεδομένων δεν ήταν εύκολη όμως πήραμε στοιχεία από μεγάλες εταιρείες εύρεσης προσωπικού ανα τον κόσμο σε διαφορετικές ειδικότητες και  τα συγκρίναμε.

Πολλοί θα πουν ότι ένας Σεφ  αμείβεται 10,000 Δολάρια τον μήνα όμως βάζουμε μέσο όρο , Ρεσεψιόν ,Σέρβις ,Μπαρ , Λάντζα ,Γκρουμ  κλπ

8)Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα 26,100 Δολάρια

7)Ιαπωνία 26,850 Δολάρια

6)Νορβηγία  27,230 Δολάρια

5)Γαλλία 28,820 Δολάρια

4)Αγγλία  29,110 Δολάρια

3)Γερμάνια 32,000 Δολάρια

2)Καναδάς 36,760 Δολάρια

1)Αυστραλία 38,220 Δολάρια

Μπορεί η Ελλάδα να είναι μακριά από τέτοιους μισθούς όμως είναι μια εργασία με μέλλον και με προοπτικές εξέλιξης   για ολους.Θα έρθουν καλύτερες μέρες και πρέπει να είμαστε έτοιμοι με μοναδικές ξενοδοχειακές υπηρεσίες και γνώση του αντικειμένου που ειδικευόμαστε.

Η συνεχής εκπαίδευση κάθε εργαζομένου θα ενισχύσει αυτές τις υπηρεσίες , μάθε πως  πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο  Κάνε κλικ εδώ και επέλεξε το πρώτο σεμινάριο που θέλεις να παρακολουθήσεις!

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top