Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενου?

χωρίς τίτλο 1

Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενου

Σε ένα ξενοδοχείο το προσωπικό έχει σαν βασικό  αντικείμενο την ικανοποίηση του πελάτη παρέχοντάς τους όσο γίνεται  καλύτερες υπηρεσίες.Αν το προσωπικό είναι ευχαριστημένο στον χώρο εργασίας τους, τότε στην συναναστροφή  τους με τον πελάτη αυτό  αντικατοπτρίζεται..
Υπάρχουν πολλά στοιχεία στο πόση διαφορά μπορεί να κάνει ένα ευχαριστημένο προσωπικό από ένα απλά αδιάφορο προσωπικο…Μερικά στατιστικά είναι ότι το ευχαριστημένο προσωπικό είναι 31% πιο παραγωγικό και 3 φορές πιο δημιουργικό από έναν δυσαρεστημένο υπαλλήλο.
Επίσης τα έσοδα  του ξενοδοχείου μπορεί να αυξηθούν  ακόμα και στο +12% .
Το πώς μπορούμε να έχουμε ικανοποιημένο το προσωπικό μας
1)Να υπάρχει ένα ευχάριστο αλλά ταυτόχρονα επαγγελματικό περιβάλλον.
2)Να δείχνουμε στους υπαλλήλους ότι τους στηρίζουμε με αναβαθμίσεις και εκπαιδεύσεις.
3) Ανταμοιβή στους καλούς υπαλλήλους είτε χρηματική είτε υλική και να τους ανακοινώνετε τα καλά σχόλια των πελατών.Αυτο θα τους κάνει να αισθάνονται ότι οι κόποι αναγνωρίζονται και από τον πελάτη και από εσάς.
4)Νά τους κάνουμε να νιώθουν επαγγελματική σιγουριά στον χώρο εργασίας τους..Δηλαδή ότι είναι στο χέρι τους να μείνουν αρκετά χρόνια στην συγκεκριμένη επιχείρηση.
5)Να τους προμηθεύουμε  με τα απαραίτητα σύγχρονα εργαλεία για να κάνουν την εργασία τους ευκολότερη και καλύτερη.
Ένα νέο πρόγραμμα κρατήσεων ίσως…ένα καλό μπλέντερ στον μπάρμαν η και ένα pda  στον σερβιτόρο… 

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top