Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενου
Σε ένα ξενοδοχείο το προσωπικό έχει σαν βασικό αντικείμενο την ικανοποίηση του πελάτη παρέχοντάς τους όσο γίνεται καλύτερες υπηρεσίες.Αν το προσωπικό είναι ευχαριστημένο στον χώρο εργασίας τους, τότε στην συναναστροφή τους με τον πελάτη αυτό αντικατοπτρίζεται..
Υπάρχουν πολλά στοιχεία στο πόση διαφορά μπορεί να κάνει ένα ευχαριστημένο προσωπικό από ένα απλά αδιάφορο προσωπικο…Μερικά στατιστικά είναι ότι το ευχαριστημένο προσωπικό είναι 31% πιο παραγωγικό και 3 φορές πιο δημιουργικό από έναν δυσαρεστημένο υπαλλήλο.
Επίσης τα έσοδα του ξενοδοχείου μπορεί να αυξηθούν ακόμα και στο +12% .
Το πώς μπορούμε να έχουμε ικανοποιημένο το προσωπικό μας
1)Να υπάρχει ένα ευχάριστο αλλά ταυτόχρονα επαγγελματικό περιβάλλον.
2)Να δείχνουμε στους υπαλλήλους ότι τους στηρίζουμε με αναβαθμίσεις και εκπαιδεύσεις.
3) Ανταμοιβή στους καλούς υπαλλήλους είτε χρηματική είτε υλική και να τους ανακοινώνετε τα καλά σχόλια των πελατών.Αυτο θα τους κάνει να αισθάνονται ότι οι κόποι αναγνωρίζονται και από τον πελάτη και από εσάς.
4)Νά τους κάνουμε να νιώθουν επαγγελματική σιγουριά στον χώρο εργασίας τους..Δηλαδή ότι είναι στο χέρι τους να μείνουν αρκετά χρόνια στην συγκεκριμένη επιχείρηση.
5)Να τους προμηθεύουμε με τα απαραίτητα σύγχρονα εργαλεία για να κάνουν την εργασία τους ευκολότερη και καλύτερη.
Ένα νέο πρόγραμμα κρατήσεων ίσως…ένα καλό μπλέντερ στον μπάρμαν η και ένα pda στον σερβιτόρο…