Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενου?

χωρίς τίτλο 1

Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενου

Σε ένα ξενοδοχείο το προσωπικό έχει σαν βασικό  αντικείμενο την ικανοποίηση του πελάτη παρέχοντάς τους όσο γίνεται  καλύτερες υπηρεσίες.Αν το προσωπικό είναι ευχαριστημένο στον χώρο εργασίας τους, τότε στην συναναστροφή  τους με τον πελάτη αυτό  αντικατοπτρίζεται..
Υπάρχουν πολλά στοιχεία στο πόση διαφορά μπορεί να κάνει ένα ευχαριστημένο προσωπικό από ένα απλά αδιάφορο προσωπικο…Μερικά στατιστικά είναι ότι το ευχαριστημένο προσωπικό είναι 31% πιο παραγωγικό και 3 φορές πιο δημιουργικό από έναν δυσαρεστημένο υπαλλήλο.
Επίσης τα έσοδα  του ξενοδοχείου μπορεί να αυξηθούν  ακόμα και στο +12% .
Το πώς μπορούμε να έχουμε ικανοποιημένο το προσωπικό μας
1)Να υπάρχει ένα ευχάριστο αλλά ταυτόχρονα επαγγελματικό περιβάλλον.
2)Να δείχνουμε στους υπαλλήλους ότι τους στηρίζουμε με αναβαθμίσεις και εκπαιδεύσεις.
3) Ανταμοιβή στους καλούς υπαλλήλους είτε χρηματική είτε υλική και να τους ανακοινώνετε τα καλά σχόλια των πελατών.Αυτο θα τους κάνει να αισθάνονται ότι οι κόποι αναγνωρίζονται και από τον πελάτη και από εσάς.
4)Νά τους κάνουμε να νιώθουν επαγγελματική σιγουριά στον χώρο εργασίας τους..Δηλαδή ότι είναι στο χέρι τους να μείνουν αρκετά χρόνια στην συγκεκριμένη επιχείρηση.
5)Να τους προμηθεύουμε  με τα απαραίτητα σύγχρονα εργαλεία για να κάνουν την εργασία τους ευκολότερη και καλύτερη.
Ένα νέο πρόγραμμα κρατήσεων ίσως…ένα καλό μπλέντερ στον μπάρμαν η και ένα pda  στον σερβιτόρο… 

Hoteltraining.gr 37
Uncategorized
papadakispaul

Luxury Hotels. Μην το Διατυμπανίζετε, η Αληθινή Πολυτέλεια δεν Χρειάζεται Ετικέτες

Έχετε παρατηρήσει ότι τα ξενοδοχεία που επαναλαμβάνουν συνεχώς τη λέξη luxury σπάνια την προσφέρουν πραγματικά; Τα αυθεντικά πολυτελή brands, όπως JW Mariott Four Seasons,One and Only, δεν βασίζονται σε λέξεις για να πείσουν. Το όνομά τους και οι εμπειρίες που προσφέρουν αρκούν

Διάβασε το άρθρο
price souvlaki Hoteltraining Greece
Uncategorized
papadakispaul

Η τιμή του σουβλακιού στο μικροσκόπιο. Είναι πράγματι ακριβό ή πρόκειται για μια τίμια επιλογή

Το σουβλάκι είναι ίσως το πιο δημοφιλές street food της Ελλάδας, ένας θεσμός που συνδυάζει γεύση, ταχύτητα και παράδοση. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η τιμή του έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και… έντονων αντιπαραθέσεων. Ας δούμε, όμως, αν πραγματικά αξίζει τόση

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 7 service
Uncategorized
papadakispaul

Εξειδικευμένα Σεμινάρια για Επιχειρήσεις και Ξενοδοχεία – B2B

Η Hoteltraining.gr, κορυφαίος φορέας εκπαίδευσης, παρουσιάζει μια νέα σειρά εξειδικευμένων σεμιναρίων που προσφέρουν ουσιαστική αξία στις επιχειρήσεις. Με εξειδίκευση στη διοργάνωση τόσο δια ζώσης όσο και online σεμιναρίων, καλύπτουμε τις ανάγκες επιχειρήσεων και εργαζομένων σε Ελλάδα και εξωτερικό με επαγγελματισμό και

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top