Η πρώτη υποθαλάσσια βίλα στον κόσμο

bed

Το «Muraka» στις Μαλδίβες είναι η πρώτη υποθαλάσσια βίλα ξενοδοχείου στον κόσμο, η οποία θα κοστολογείται στα 50.000 δολάρια τη βραδιά (περίπου 45.000 ευρώ).
Η διώροφη κατασκευή, που μπορεί να φιλοξενήσει έως εννέα επισκέπτες, βρίσκεται πέντε μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας στη μέση του Ινδικού Ωκεανού και περικλείεται από γυάλινους τοίχους, παρέχοντας τη δυνατότητα στους ενοίκους του να απολαύσουν τον θαυμαστό θαλάσσιο κόσμο.
Ο πρώτος όροφος διαθέτει υπνοδωμάτιο καθιστικό και μπάνιο, ενώ ο δεύτερος υπνοδωμάτιο με δύο μονά κρεβάτια, μπάνιο, γυμναστήριο, ενιαίο σαλόνι, κουζίνα, μπαρ και τραπεζαρία.
Το «Muraka», κοράλλι στη γλώσσα των ντόπιων, συνδέεται με μια μακριά προβλήτα με το θέρετρο Conrad Maldives Rangali Island του Hilton, πού ήδη διαθέτει υποθαλάσσιο εστιατόριο.
Η κατασκευή του κόστισε 15 εκατ. δολάρια, ενώ στα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν περιλαμβάνονται σκυρόδεμα, ατσάλι και ακρυλικό, ιδανικά για να μη διαβρωθούν από το αλάτι.

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

kariera
Uncategorized
papadakispaul

Hoteltraining.gr: Συμμετοχή στο Tourism Meeting Point 2025

Η Hoteltraining.gr με μεγάλη χαρά συμμετέχει στο Tourism Meeting Point 2025, που διοργανώνεται από το Kariera.gr και τη Workathlon στις 8 Φεβρουαρίου 2025 Στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα στο Ξενοδοχείο Galaxy. Το event, που θα πραγματοποιηθεί με στρατηγικούς συνεργάτες την Bar Academy και την Hoteltraining.gr και Gold Sponsor Domes Resorts, αποτελεί την

Διάβασε το άρθρο
Employee feeling good hotels
Uncategorized
papadakispaul

Εργασία σε Ξενοδοχείο: Πώς να Ζήσεις και Όχι Απλά να Επιβιώσεις

Το παρακάτω άρθρο μας το έστειλε ένας συνεργάτης μας, ένας επαγγελματίας που εργάζεται χρόνια στον ξενοδοχειακό κλάδο και έχει βιώσει όλες τις δυσκολίες αλλά και τις προκλήσεις αυτής της απαιτητικής δουλειάς. Μοιράστηκε μαζί μας τις σκέψεις και τις εμπειρίες του

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining Housekeeping
Uncategorized
papadakispaul

Οροφοκομία. Το Άλφα και το Ωμέγα στην λειτουργία ενός ξενοδοχείου

Η οροφοκομία δεν είναι απλώς μια υπηρεσία καθαρισμού. Είναι μια κρίσιμη λειτουργία που βρίσκεται στον πυρήνα της επιτυχημένης λειτουργίας ενός ξενοδοχείου. Εξασφαλίζει την άνεση, την υγιεινή και την ασφάλεια των επισκεπτών, ενώ διαμορφώνει καθοριστικά την εικόνα του καταλύματος. Παρά την

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top