Το μυστικό επιτυχίας της Marriott: Υπάλληλοι ικανοποιημένοι = πελάτες ικανοποιημένοι…

λήψης 1

Η ιστορία, που είναι λίγο πολύ γνωστή στους ξενοδοχειακούς κύκλους, σχετίζεται με τον τρόπο επιλογής μάνατζερ για να διευθύνουν κάποιο από τα ξενοδοχεία της Marriott. 

Ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας, Bill Marriott Jr., ενημερώνει τους υποψηφίους ότι το ξενοδοχείο θέλει να ικανοποιήσει τρεις διαφορετικές ομάδες: τους πελάτες, τους υπαλλήλους και τους μετόχους. Μολονότι όλες οι ομάδες είναι εξίσου σημαντικές, τους ρωτάει με ποια σειρά οι ομάδες πρέπει να ικανοποιηθούν.Οι περισσότεροι υποψήφιοι πέφτουν στην παγίδα και δηλώνουν με αυτοπεποίθηση ότι πρώτη προτεραιότητα αποτελούν οι πελάτες. Ωστόσο, ο Marriott έχει διαφορετική άποψη και την τεκμηριώνει.Πρώτα οι υπάλληλοι πρέπει να ικανοποιηθούν. Αν τους αρέσει η δουλειά τους και αισθάνονται περήφανοι γι’ αυτήν, θα εξυπηρετήσουν σωστά τους πελάτες. Οι ικανοποιημένοι πελάτες θα επιστρέψουν ξανά σε κάποιο από τα ξενοδοχεία της Marriott. Επιπρόσθετα, η αλληλεπίδραση με ικανοποιημένους πελάτες θα κάνει τους υπαλλήλους πιο ικανοποιημένους, με αποτέλεσμα να προσφέρουν ακόμη καλύτερες υπηρεσίες.Αυτό μεταφράζεται σε ακόμη περισσότερους επαναλαμβανόμενους πελάτες, τουτέστιν αύξηση στην κερδοφορία της εταιρείας, γεγονός που θα χαροποιήσει, εν τέλει, και τους μετόχους της Marriott.

 Αυτή ήταν και η βασική αρχή της Marriott. Υπάλληλοι ικανοποιημένοι = πελάτες ικανοποιημένοι. Χάρη σε αυτή την αρχή, σύμφωνα με τον έγκυρο Forbes, η εταιρεία «μεταλλάχθηκε» από ένα μικρό μαγαζάκι που σέρβιρε μπίρες και αναψυκτικά σε μια παγκόσμια αλυσίδα στο χώρο της φιλοξενίας.

Πηγή: Προδημοσίευση από την 4η έκδοση του βιβλίου Τουριστικό Μάρκετινγκ του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη
hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top