Οι εξωτερικές εγκαταστάσεις ενός ξενοδοχείου οφείλουν να προϊδεάζουν τον επισκέπτη για το τι να περιμένει. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτό που οι μαρκετίστες αποκαλούν ως physical settings (φυσικές εγκαταστάσεις) ορίζεται ως ένα ακόμη P του μάρκετινγκ.
Το σίγουρο είναι ότι οι εξωτερικές (και όχι μόνο) εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου Hanoi Golden Lake, στο Βιετνάμ (μία χώρα που εσχάτως επενδύει στον τουρισμό), δεν αφήνει περιθώρια σχετικά με την αγορά-στόχο στην οποία απευθύνεται.
Το πολυτελές ξενοδοχείο 6 αστέρων, που θα ανοίξει μέσα στη χρονιά (το εντυπωσιακό εξωτερικό κάλυμμα είναι ήδη έτοιμο, τραβώντας τα βλέμματα των περαστικών), θα είναι εσωτερικά και εξωτερικά καλυμμένο με χρυσό…
Πρόκειται για το πρώτο ξενοδοχείο στον κόσμο που θα είναι καλυμμένο εσωτερικά και εξωτερικά με χρυσό 24 καρατίων – υπάρχουν, ωστόσο, άλλα πολυτελή ξενοδοχεία που έχουν ψήγματα χρυσού στις εγκαταστάσεις τους (π.χ. στην οροφή ή στα παράθυρα).
Διαθέτει επίσης, στους 25 ορόφους του, επιχρυσωμένα έπιπλα, νεροχύτες, μπανιέρες, καθώς και μια σειρά από διακοσμητικά στοιχεία εξίσου καλυμμένα με χρυσό – η μέση τιμή διανυκτέρευσης θα είναι 250 δολάρια (γύρω στα 220 ευρώ).