Ξενοδοχείο έκανε μήνυση πελάτη που ανέβασε αρνητικά σχολία …

10

Όταν λαμβάνεις μία κριτική που μπορεί να θεωρηθεί «ύποπτη», τότε, ιδιαίτερα αν η  νομοθεσία της χώρας το ευνοεί, μπορείς να κινηθείς νομικά εναντίον αυτού που σε δυσφήμισε…

Αυτό ακριβώς έπραξε το Sea View Resort στο νησί Koh Chang της Ταϊλάνδης (που είναι διάσημο για τις ειδυλλιακές παραλίες και τα τιρκουάζ νερά του), το οποίο άσκησε δίωξη σε βάρος ενός Αμερικανού υπηκόου, του Wesley Barnes, ο οποίος ανάρτησε επικριτικό σχόλιο στο TripΑdvisor. Αν ο Barnes, που είναι κάτοικος Ταϊλάνδης, κριθεί ένοχος, κινδυνεύει με ποινή κάθειρξης μέχρι δύο έτη (!).

Ο εν λόγω επισκέπτης απογοητεύτηκε από την υποδοχή που του επιφύλαξαν, χαρακτηρίζοντας το, στο σχόλιο που άφησε, ως «ψυχρό, σαν να μην ήθελε να βλέπει κανέναν».

Προφανώς δεν γνώριζε ότι η νομοθεσία στην Ταϊλάνδη για συκοφαντική δυσφήμηση είναι ιδιαίτερα αυστηρή: φυλάκιση μέχρι δύο χρόνια και πρόστιμο 5.500 δολαρίων. Ως εκ τούτου, τέθηκε υπό κράτηση και κατόπιν αφέθηκε ελεύθερος με εγγύηση.

Το ξενοδοχείο τον μήνυσε επειδή διατείνεται ότι «έπληξε τη φήμη του» και επειδή ήρθε σε ρήξη με το προσωπικό καθώς αρνήθηκε να πληρώσει πρόστιμο που του επιβλήθηκε επειδή έφερε αλκοόλ στο ξενοδοχείο.

Επίσης, ισχυρίστηκε ότι ο εν λόγω τουρίστας έχει γράψει διάφορες κριτικές σε διάφορα sites τις τελευταίες εβδομάδες. Σε μία από αυτές κατηγόρησε το ξενοδοχείο για «modern day slavery» (σύγχρονη δουλεία), σχόλιο το οποίο αποσύρθηκε μετά από μία εβδομάδα.  

Το άρθρο δημοσιεύτηκε πρώτη φορά στο Marketing Tips

kariera
Uncategorized
papadakispaul

Hoteltraining.gr: Συμμετοχή στο Tourism Meeting Point 2025

Η Hoteltraining.gr με μεγάλη χαρά συμμετέχει στο Tourism Meeting Point 2025, που διοργανώνεται από το Kariera.gr και τη Workathlon στις 8 Φεβρουαρίου 2025 Στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα στο Ξενοδοχείο Galaxy. Το event, που θα πραγματοποιηθεί με στρατηγικούς συνεργάτες την Bar Academy και την Hoteltraining.gr και Gold Sponsor Domes Resorts, αποτελεί την

Διάβασε το άρθρο
Employee feeling good hotels
Uncategorized
papadakispaul

Εργασία σε Ξενοδοχείο: Πώς να Ζήσεις και Όχι Απλά να Επιβιώσεις

Το παρακάτω άρθρο μας το έστειλε ένας συνεργάτης μας, ένας επαγγελματίας που εργάζεται χρόνια στον ξενοδοχειακό κλάδο και έχει βιώσει όλες τις δυσκολίες αλλά και τις προκλήσεις αυτής της απαιτητικής δουλειάς. Μοιράστηκε μαζί μας τις σκέψεις και τις εμπειρίες του

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining Housekeeping
Uncategorized
papadakispaul

Οροφοκομία. Το Άλφα και το Ωμέγα στην λειτουργία ενός ξενοδοχείου

Η οροφοκομία δεν είναι απλώς μια υπηρεσία καθαρισμού. Είναι μια κρίσιμη λειτουργία που βρίσκεται στον πυρήνα της επιτυχημένης λειτουργίας ενός ξενοδοχείου. Εξασφαλίζει την άνεση, την υγιεινή και την ασφάλεια των επισκεπτών, ενώ διαμορφώνει καθοριστικά την εικόνα του καταλύματος. Παρά την

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top