Ξενοδοχείο έκανε μήνυση πελάτη που ανέβασε αρνητικά σχολία …

10

Όταν λαμβάνεις μία κριτική που μπορεί να θεωρηθεί «ύποπτη», τότε, ιδιαίτερα αν η  νομοθεσία της χώρας το ευνοεί, μπορείς να κινηθείς νομικά εναντίον αυτού που σε δυσφήμισε…

Αυτό ακριβώς έπραξε το Sea View Resort στο νησί Koh Chang της Ταϊλάνδης (που είναι διάσημο για τις ειδυλλιακές παραλίες και τα τιρκουάζ νερά του), το οποίο άσκησε δίωξη σε βάρος ενός Αμερικανού υπηκόου, του Wesley Barnes, ο οποίος ανάρτησε επικριτικό σχόλιο στο TripΑdvisor. Αν ο Barnes, που είναι κάτοικος Ταϊλάνδης, κριθεί ένοχος, κινδυνεύει με ποινή κάθειρξης μέχρι δύο έτη (!).

Ο εν λόγω επισκέπτης απογοητεύτηκε από την υποδοχή που του επιφύλαξαν, χαρακτηρίζοντας το, στο σχόλιο που άφησε, ως «ψυχρό, σαν να μην ήθελε να βλέπει κανέναν».

Προφανώς δεν γνώριζε ότι η νομοθεσία στην Ταϊλάνδη για συκοφαντική δυσφήμηση είναι ιδιαίτερα αυστηρή: φυλάκιση μέχρι δύο χρόνια και πρόστιμο 5.500 δολαρίων. Ως εκ τούτου, τέθηκε υπό κράτηση και κατόπιν αφέθηκε ελεύθερος με εγγύηση.

Το ξενοδοχείο τον μήνυσε επειδή διατείνεται ότι «έπληξε τη φήμη του» και επειδή ήρθε σε ρήξη με το προσωπικό καθώς αρνήθηκε να πληρώσει πρόστιμο που του επιβλήθηκε επειδή έφερε αλκοόλ στο ξενοδοχείο.

Επίσης, ισχυρίστηκε ότι ο εν λόγω τουρίστας έχει γράψει διάφορες κριτικές σε διάφορα sites τις τελευταίες εβδομάδες. Σε μία από αυτές κατηγόρησε το ξενοδοχείο για «modern day slavery» (σύγχρονη δουλεία), σχόλιο το οποίο αποσύρθηκε μετά από μία εβδομάδα.  

Το άρθρο δημοσιεύτηκε πρώτη φορά στο Marketing Tips

dubai, burj al arab, sails a ship-939844.jpg
Uncategorized
sarras

To Dubai με 13.000 εστιατόρια και καφέ, έχει καθιερωθεί πλέον ως ένας εμπνευσμένος γαστρονομικός προορισμός

Το Τμήμα Οικονομίας και Τουρισμού του Ντουμπάι βάζει τον επισιτιστικό κλάδο στο επίκεντρο της τουριστικής ανάπτυξης της πόλης του Dubai στην εναρκτήρια έκθεση Dubai Gastronomy Industry Report Το Gastronomy Report το οποίο θα πραγματοποιείται σε ετήσια βάση επιβεβαιώνει τις καταναλωτικές

Διάβασε το άρθρο
chef, dishes, restaurant-5993951.jpg
Uncategorized
Vassilios Canellos

Ανάλυση κόστους εστιατορίου και οι 4 κύριες πηγές δαπανών

Η κατανόηση και ο έλεγχος των 4 πιο βασικών πηγών κόστους ενός εστιατορίου θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προστατεύσουν το αποτέλεσμα τους. Μία από τις κύριες προκλήσεις της λειτουργίας ενός εστιατορίου είναι η κατανόηση και η διαχείριση των διαφόρων δαπανών

Διάβασε το άρθρο
restaurant, furniture, interiors-1837150.jpg
Uncategorized
papadakispaul

Πώς ένα ξενοδοχείο έπληξε ανεπανόρθωτα τη φήμη του…

Ακόμα και σήμερα υπάρχουν επιχειρήσεις που δεν αντιλαμβάνονται ότι το περιβάλλον έχει αλλάξει. Οι εταιρείες αυτές “κλείνουν τα μάτια’’ στην παντοδυναμία των social media και φυσικά των sites που φιλοξενούν κριτικές. Εξακολουθούν να λειτουργούν με όρους που ίσχυαν πριν 20

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top