Ξενοδοχείο έκανε μήνυση πελάτη που ανέβασε αρνητικά σχολία …

Όταν λαμβάνεις μία κριτική που μπορεί να θεωρηθεί «ύποπτη», τότε, ιδιαίτερα αν η  νομοθεσία της χώρας το ευνοεί, μπορείς να κινηθείς νομικά εναντίον αυτού που σε δυσφήμισε…

Αυτό ακριβώς έπραξε το Sea View Resort στο νησί Koh Chang της Ταϊλάνδης (που είναι διάσημο για τις ειδυλλιακές παραλίες και τα τιρκουάζ νερά του), το οποίο άσκησε δίωξη σε βάρος ενός Αμερικανού υπηκόου, του Wesley Barnes, ο οποίος ανάρτησε επικριτικό σχόλιο στο TripΑdvisor. Αν ο Barnes, που είναι κάτοικος Ταϊλάνδης, κριθεί ένοχος, κινδυνεύει με ποινή κάθειρξης μέχρι δύο έτη (!).

Ο εν λόγω επισκέπτης απογοητεύτηκε από την υποδοχή που του επιφύλαξαν, χαρακτηρίζοντας το, στο σχόλιο που άφησε, ως «ψυχρό, σαν να μην ήθελε να βλέπει κανέναν».

Προφανώς δεν γνώριζε ότι η νομοθεσία στην Ταϊλάνδη για συκοφαντική δυσφήμηση είναι ιδιαίτερα αυστηρή: φυλάκιση μέχρι δύο χρόνια και πρόστιμο 5.500 δολαρίων. Ως εκ τούτου, τέθηκε υπό κράτηση και κατόπιν αφέθηκε ελεύθερος με εγγύηση.

Το ξενοδοχείο τον μήνυσε επειδή διατείνεται ότι «έπληξε τη φήμη του» και επειδή ήρθε σε ρήξη με το προσωπικό καθώς αρνήθηκε να πληρώσει πρόστιμο που του επιβλήθηκε επειδή έφερε αλκοόλ στο ξενοδοχείο.

Επίσης, ισχυρίστηκε ότι ο εν λόγω τουρίστας έχει γράψει διάφορες κριτικές σε διάφορα sites τις τελευταίες εβδομάδες. Σε μία από αυτές κατηγόρησε το ξενοδοχείο για «modern day slavery» (σύγχρονη δουλεία), σχόλιο το οποίο αποσύρθηκε μετά από μία εβδομάδα.  

Το άρθρο δημοσιεύτηκε πρώτη φορά στο Marketing Tips

  • Βρείτε μας στα Social

  • Uncategorized
    papadakispaul

    Πώς να εντυπωσιάσετε σε μια συνέντευξη μέσω Video Call

    Στα ξενοδοχεία πλέον οι «παραδοσιακές» συνεντεύξεις έχουν αντικατασταθεί με τη συνέντευξη μέσω νέων τεχνολογιών και το Video Call είναι ο πρωταγωνιστής. Η Hoteltraining.gr σας δείχνει τους τρόπους ώστε να ξεχωρίσετε σε μια Online συνέντευξη. Επαγγελματική Παρουσία Στο σπίτι οπου και

    Διάβασε το άρθρο
    Uncategorized
    Vassilios Canellos

    Συμβουλές για να πετύχεις ένα καλύτερο service στο εστιατόριο.

    Συντάκτης άρθρου :Vassilios Canellos Πολλές φορές αναρωτιέσαι, πως θα μπορούσες να γίνεις καλύτερος σερβιτόρος. Τι διαφορά έχει από εσένα ο συνάδελφος σου, ο οποίος βγάζει καλύτερα tips, λαμβάνει θετικές αξιολογήσεις στο internet με το όνομα του και χαίρει εκτίμησης από

    Διάβασε το άρθρο
    Uncategorized
    papadakispaul

    Digital detox. Προορισμοί που δεν επιτρέπουν την χρήση κινητού τηλεφώνου ακόμα και Wifi.

    Σε πόσους απο εμάς δεν έχει τύχει να είμαστε διακοπές σε μια παραλία η σε μια πισίνα και να υπάρχει ένας φωνακλάς που να μιλάει αδιάκοπα στο τηλέφωνο του χώρίς να τον ενδιαφέρει εαν ενοχλεί τους τριγύρω του. Μια πρόσφατη

    Διάβασε το άρθρο
    Scroll to Top