
Υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη
72 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες Ο Alton Brown είχε είπε κάποτε: «Good service can save a bad meal,
Μάθε πρώτος αλλαγές, ανακοινώσεις και ενδιαφέροντα θέματα που δεν θες να χάσεις!
72 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες Ο Alton Brown είχε είπε κάποτε: «Good service can save a bad meal,
Το θυρωρείο – Concierge του ξενοδοχείου είναι συνώνυμο με τα πιο υψηλά, εξατομικευμένα επίπεδα εξυπηρέτησης και φιλοξενίας που συναντάμε σε
Συντάκτης άρθρου :Vassilios Canellos Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο καφές είναι το πιο δημοφιλές ρόφημα παγκοσμίως. Με περισσότερα από 400
Ο Υπάλληλος υποδοχής-Ρεσεψιονιστ το πρώτο άτομο που αντικρίζει ο επισκέπτη κατα την άφιξη αλλά και ο τελευταίος που βλέπει κατά
Είναι σύνηθες στην εστίαση τα πράγματα να στραβώνουν, ιδιαίτερα τις μέρες και ώρες αιχμής, με τους επισκέπτες να βιώνουν μία
Όταν Μιλάμε για εστιατόρια με Αστέρι Michelin πρόκειται για τη «βίβλο» της γαστρονομίας. Ο οδηγός Michelin εκδίδεται από την ομώνυμη
Ένα πολύ δυνατό θα μπορούσαμε να πούμε κομμάτι του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια είναι το blog και τα websites και
Με τα νέα εμβόλια πολλοί ελπίζουν ότι οι διεθνείς μεταφορές και ο τουρισμός θα κάνει restart, όμως δεν είναι ακόμα
Συντάκτης άρθρου :Vassilios Canellos Η μπύρα είναι ένα από τα παλαιότερα και πιο διαδεδομένα αλκοολούχα ποτά στον κόσμο και το
«Με το καλησπέρα κάτι δεν πήγαινε καλά, αφού υπήρξε διαπραγμάτευση για την τιμή καθώς ο πελάτης -από το Ισραήλ- ήταν
To marketing-tips.gr απευθύνεται σε όσους ”αγαπούν” το μάρκετινγκ, την εξυπηρέτηση του πελάτη, την επιχειρηματικότητα και τον τουρισμό.
Το FnB-Pro.gr απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage.
Το Kariera.gr είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα εύρεσης εργασίας στην Ελλάδα, συνδέοντας εργοδότες και υποψηφίους μέσα από αγγελίες, συμβουλές καριέρας και εξειδικευμένες υπηρεσίες HR.
© All rights reserved 2025 HotelTraining.gr