Uncategorized

6 λόγοι για τους οποίους η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι σημαντική

Είναι σύνηθες σήμερα πολλές επιχειρήσεις, αναζητώντας νέους πελάτες, να παραμελούν τους ήδη υπάρχοντες, τους οποίους συχνά θεωρούν δεδομένους. Η αλήθεια όμως είναι ότι οι τωρινοί πελάτες συνιστούν ένα από τα
Uncategorized

Ένα ρεαλιστικό και ένα υπεραισιόδοξο σενάριο για το πως θα είναι η καλοκαιρινή σεζόν του 2021.

Είμαστε ήδη στον 9ο μήνα σε αυτή την πρωτόγνωρη για τον τουρισμό και όχι μόνο κρίση. Θα κάνουμε ένα ρεαλιστικό σενάριο του πως πιστεύουμε πως θα είναι ο τουρισμός το
Uncategorized

Οι προϊστάμενοι πρέπει να είναι “προπονητές” κι όχι κριτές του προσωπικού τους.

Ορισμένοι επαγγελματίες εκπαιδευτές λένε ότι οι διευθυντές των τμημάτων δεν μπορούν και δεν πρέπει να προσπαθούν να προπονήσουν τους υπαλλήλους τους. Κάποιοι άλλοι λένε οτι θα πρέπει να συντηρούν απλώς,
Uncategorized

7 λόγοι ικανοί υπάλληλοι αφήνουν τα ξενοδοχεία

Τα ξενοδοχεία ξοδεύουν σημαντικά χρηματικά ποσά και πολύτιμο χρόνο ώστε να προσλάβουν και να εκπαιδεύσουν τους υπαλλήλους τους.Τότε γιατί τα ξενοδοχεία μετά από όλα αυτά χάνουνε τους ικανούς υπαλλήλους τους;
Uncategorized

Πως να γίνεις ο Bar Manager που όλοι θα θέλουν να προσλάβουν

Μπορεί να είστε ένας υπάλληλος που εκπληρώνει όλα τα καθήκοντα του όπως ακριβώς τα αναφέρει το job description. Μπορεί να κάνετε ό, τι σας λένε και να επιτυγχάνετε αυτό που
Uncategorized

Τι χρειάζεται για να είσαι ένας καλός Guest Relations Manager ενός Ξενοδοχείου.

Οι αρμοδιότητες ενος Guest Relations Manager είναι πολλές και η θέση κρίσιμη για μια ξενοδοχειακή μονάδα. Θα πρέπει να  έχει έφεση στην επικοινωνία και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων με έγκαιρο και
Scroll to Top