
Hospitality News
Γιατί το παράπονο είναι δώρο…
Ο όρος “παράπονο”, που μεταφράζεται ως η έκφραση δυσαρέσκειας επειδή οι προσδοκίες του πελάτη δεν ικανοποιήθηκαν, είναι ανέκαθεν συνυφασμένος με κάτι αρνητικό, κάτι δυσάρεστο. Οι περισσότεροι επαγγελματίες (και το προσωπικό τους)
Το Artificial Intelligence (AI) που θα αγαπήσουν οι ταξιδιώτες και τους βοηθάει να προγραμματίσουν τις διακοπές τους
Για μερικούς η προετοιμασία ενός ταξίδιαύ είναι μια πραγματική στιγμή χαράς και πάθους, για άλλους αυτή η δραστηριότητα είναι ένας πραγματικός πονοκέφαλος . Όταν προγραμματίζετε ένα ταξίδι, είναι εύκολο να
Posted
by
papadakispaul
on
May 9, 2023
Comments Off on Το Artificial Intelligence (AI) που θα αγαπήσουν οι ταξιδιώτες και τους βοηθάει να προγραμματίσουν τις διακοπές τους
Like
Δωρεάν Σεμινάριο : Σχεδιασμός και Κατασκευή Εστιατορίου
Μια κατασκευή ή μια ολική ανακαίνηση εστιατορίου είναι ένα πολύπλοκο θέμα και μια δαπανηρή διαδικασία. Αν δεν γίνει με τον προβλεπόμενο τρόπο σίγουρα θα προκαλέσει δυσλειτουργίες, προβλήματα και απρόβλεπτες αρνητικές συνέπειες
Posted
by
papadakispaul
on
April 30, 2023
Comments Off on Δωρεάν Σεμινάριο : Σχεδιασμός και Κατασκευή Εστιατορίου
Like
Να εκπαιδεύει κανείς το προσωπικό του ή όχι
Εάν μια επιχείρηση θέλει να πετύχει, θα χρειαστεί σίγουρα καλά εκπαιδευμένους υπάλληλους. Οι πιο μικρές επιχειρήσεις συχνά δεν περιλαμβάνουν την κατάρτιση των εργαζομένων στον προϋπολογισμό τους όταν πρέπει ειδικά να
Posted
by
papadakispaul
on
April 27, 2023
Comments Off on Να εκπαιδεύει κανείς το προσωπικό του ή όχι
Like
Καμαριέρα σε ξενοδοχείο: Τι πρέπει να γνωρίζετε για να επιτύχετε στην καριέρα σας
Η εργασία της καμαριέρας σε ξενοδοχείο είναι μια από τις πιο απαιτητικές στον τομέα της φιλοξενίας. Ωστόσο, αν είστε προσηλωμένοι και πρόθυμοι να εργαστείτε σκληρά, μπορείτε να κάνετε μια επιτυχημένη
Posted
by
papadakispaul
on
April 27, 2023
Comments Off on Καμαριέρα σε ξενοδοχείο: Τι πρέπει να γνωρίζετε για να επιτύχετε στην καριέρα σας
Like
Επιβάτης αεροσκάφους εξοργισμένος καθώς η αεροσυνοδός δεν τον εξυπηρέτησε στην Γαλλική γλώσσα
Ένας επιβάτης της αεροπορικής εταιρείας Air Canada υπέβαλε γραπτή καταγγελία καθώς μια αεροσυνοδός δεν μπόρεσε να τον εξυπηρετήσει στην Γαλλική γλώσσα.Ο Jean-Pierre Beaudoin είπε στο καναδικό γαλλόφωνο κανάλι TVA Nouvelles
Posted
by
sarras
on
April 22, 2023
Comments Off on Επιβάτης αεροσκάφους εξοργισμένος καθώς η αεροσυνοδός δεν τον εξυπηρέτησε στην Γαλλική γλώσσα
Like
Media Partners
Hospitality Ambassadeurs
Μέσο ενημέρωσης για την προώθηση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος
-
Uncategorized
Σεμινάριο “PROTEL Hotel Software”
€140,00Original price was: €140,00.€59,00Current price is: €59,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Barista Skills”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Διαχείριση Παραπόνων”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Ξενοδοχειακό Bar”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Wine Seminar”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο ” Σύνταξη Βιογραφικου και Προετοιμασία για Συνέντευξη”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “HEALTH AND SAFETY”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ