Uncategorized

Πώς να απαντήσετε σε κριτική 1 αστεριού

Η ακόλουθη κριτική, διανθισμένη με άφθονα θαυμαστικά, είναι για ένα ξενοδοχείο 3 αστέρων στην Λευκάδα: No value for money (1 αστέρι) «Ξενοδοχείο με ωραία θέα αλλά πολλά σκαλιά για τα οποία δεν
Uncategorized

Πελάτες που σας εξυμνούν. Αξία ανεκτίμητη (και αναξιοποίητη)…

Η απάντηση είναι μάλλον προφανής: τον ευχαριστούμε είτε απαντώντας στο σχόλιό του (αν και πολλοί δεν το κάνουν ούτε αυτό ή απλώς στέλνουν μία τυποποιημένη απάντηση) είτε πρόσωπο με πρόσωπο.
Uncategorized

Πώς τα ξενοδοχεία μπορούν να αναχαιτίσουν την Airbnb

Πρόκειται για μία εταιρεία που άλλαξε τα δεδομένα στο χώρο των διακοπών. Μία εταιρεία που στη σχετικά σύντομη ιστορία της (από το 2008) έχει τα χαρακτηριστικά οδοστρωτήρα, που ισοπεδώνει ότι
Uncategorized

Τι ερώτηση έκανε ένας παρατηρητικός σερβιτόρος…

Μία από τις βασικές αρχές της εξυπηρέτησης πελατών είναι η έμφαση στη λεπτομέρεια. Είναι αυτό που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε στο μυαλό του πελάτη σας και θα μείνει βαθιά χαραγμένο
Hotel

Ξενοδοχείο έκανε μήνυση πελάτη που ανέβασε αρνητικά σχολία …

Όταν λαμβάνεις μία κριτική που μπορεί να θεωρηθεί «ύποπτη», τότε, ιδιαίτερα αν η  νομοθεσία της χώρας το ευνοεί, μπορείς να κινηθείς νομικά εναντίον αυτού που σε δυσφήμισε… Αυτό ακριβώς έπραξε το Sea
Hotel, Uncategorized

Πολυτελές resort αναζητά τον ιδανικό ”ξυπόλυτο βιβλιοπώλη”

Το Soneva Fushi, πολυτελές resort στις Μαλδίβες με οικολογικές ευαισθησίες, προσλαμβάνει έναν «ξυπόλυτο βιβλιοπώλη» για να εργαστεί, για έξι μήνες, στο βιβλιοπωλείο του, που λειτουργεί από το 2018.Ο ξυπόλυτος βιβλιοπώλης, που θα ξεκινήσει να εργάζεται
Scroll to Top