Ίσως την παρακάτω ιστορία να την έχετε ακούσει ξανά καθώς είναι από το 2017, όμως θα είναι για πάντα μια μοναδική περίπτωση την οποία δύσκολα θα συναντήσουμε ξανά.
Το εστιατόριο “Shed at Dulwich” στο Λονδίνο έχει μια εντυπωσιακή ιστορία που αποτελεί ένα ενδιαφέρον κεφάλαιο στην ανάπτυξη του ψηφιακού μάρκετινγκ και της επιρροής των κοινωνικών μέσων. Η ιστορία του Shed at Dulwich είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά παραδείγματα του πώς η δύναμη του διαδικτύου μπορεί να δημιουργήσει φαινόμενα και να επηρεάσει την κοινή γνώμη.
Ένας δημοσιογράφος από το Λονδίνο εν ονόματι Oobah Butler, αποφάσισε να δείξει πόσο εύκολο είναι το να χειργαγωγήσεις ιστοσελίδες κριτικής όπως είναι π.χ. το Trip Advisor, ενώ έβαλε τους φίλους του να γράψουν μερικές εξαιρετικές κριτικές για ενα εστιατόριο που υπότιθεται ότι βρίσκεται σε μια από τις πιο μοδάτες περιοχές της πόλης του, χωρίς όμως να υπάρχει πραγματικά
Παράλληλα, ανέβασε ψεύτικες φωτογραφίες των πιάτων του The Shed, αναμιγνύοντας κρέμα ξυρίσματος, ταμπλέτες πλυσίματος ρούχων, κι ό,τι άλλο βάζει ο νους σας για να αποτυπωθούν στον φωτογραφικό φακό οι υποτιθέμενες γκουρμεδιές. Στη συνέχεια, ξεκίνησε να καλεί ανθρώπους να κάνουν κρατήσεις μέσω του τηλεφώνου. Η αντίδραση ήταν απίστευτη. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, το Shed at Dulwich έγινε το πρώτο εστιατόριο στο Λονδίνο με λίστα αναμονής με εκατοντάδες πελάτες.
Eφτασε στο σημείο όχι μόνο να είναι κορυφαίο στην κατάταξη του Tripadvisor για δύο εβδομάδες αλλά να είναι και ρεζερβέ για περίπου έξι εβδομάδες.
Η δύναμη του διαδικτύου αποδεικνύεται εκπληκτική. Με απλές κινήσεις, μπορεί να δημιουργήσει φαινόμενα που ξεγελούν τον καθένα. Από εστιατόρια που δεν υπάρχουν μέχρι προσωπικότητες που διαμορφώνονται στα social media, η διαδικτυακή παρουσία μπορεί να δημιουργήσει εντυπωσιακά σενάρια. Αυτό το φαινόμενο αναδεικνύει τη σημασία της κριτικής σκέψης και του ελέγχου πληροφοριών στην εποχή της υπερ-σύνδεσης