Το Οργανόγραμμα στο τμήμα της Οροφοκομίας, καθήκοντα και ευθύνες του Οροφοκόμου

2

Η Οροφοκομία Housekeeping αποτελεί ένα από τμήματα που επηρεάζει σημαντικά την εμπειρία του επισκέπτη και κατ’ επέκταση τα reviews.

Το οργανόγραμμα του τμήματος οροφοκομίας δείχνει την ιεραρχική δομή των βαθμών και εξασφαλίζει ότι οι εργαζόμενοι θα λάβουν οδηγίες μόνο από τα κατάλληλα άτομα.

Το οργανόγραμμα του τμήματος οροφοκομίας παρέχει όχι μόνο τη συστηματική ιεράρχηση των βαθμών, αλλά προστατεύει επίσης τους εργαζομένους από τη λήψη οδηγιών από μη εντεταλμένα άτομα. Δείχνει ότι κάθε εργαζόμενος πρέπει να λαμβάνει εντολές μόνο από τον άμεσο προϊστάμενό του.

Επίσης, αντίγραφο του οργανογράμματος θα πρέπει να αναρτάται σε κάποιον χώρο, ώστε όλο το προσωπικό της υπηρεσίας οροφοκομίας να μπορεί να δει ποια είναι η θέση του στη συνολική οργάνωση της υπηρεσίας. Στην ιδανική περίπτωση όλα τα ξενοδοχεία τοποθετούν το οργανόγραμμα είτε στο γραφείο ελέγχου καθαριότητας ή στο σημείο όπου γίνεται συνήθως η πρωινή συνάντηση των οροφοκόμων

.οροφοκομία, Το Οργανόγραμμα στο τμήμα της Οροφοκομίας, καθήκοντα και ευθύνες του Οροφοκόμου

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΡΟΦΟΚΟΜΟΥ

Φροντίζει για την καθημερινή καθαριότητα και το σέρβις των δωματίων και των λουτρών υπό την εποπτεία του διευθυντή οροφοκομίας. Οι οροφοκόμοι προωθούν τη θετική εικόνα του ξενοδοχείου στους επισκέπτες και πρέπει να είναι ευχάριστοι, ειλικρινείς, φιλικοί και πρέπει επίσης να είναι σε θέση να ικανοποιήσουν τις επιθυμίες και τα αιτήματα των πελατών.

.οροφοκομία, Το Οργανόγραμμα στο τμήμα της Οροφοκομίας, καθήκοντα και ευθύνες του Οροφοκόμου

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ:

  • Μπαίνει και ετοιμάζει το δωμάτιο για να καθαριστεί.
  • Ετοιμάζει τα κρεβάτια.
  • Ξεσκονίζει το δωμάτιο και τα έπιπλα.
  • Αναπληρώνει τις ελλείψεις στο δωμάτιο και το μπάνιο.
  • Καθαρίζει το μπάνιο.
  • Καθαρίζει τη ντουλάπα.
  • Σκουπίζει και στοιβάζει τις μοκέτες.
  • Ελέγχει και ασφαλίζει τα δωμάτια.
  • Αναπληρώνει τα αναλώσιμα του δωματίου σύμφωνα με τις προδιαγραφές του ξενοδοχείου.
  • Παραδίδει και παραλαμβάνει τα δανειζόμενα είδη για τους επισκέπτες, π.χ. σίδερα και σιδερώστρες.
  • Φροντίζει για την ασφάλεια των δωματίων και την ιδιωτικότητα των πελατών.
  • Εκτελεί τις περιοδικές εργασίες καθαρισμού (π.χ. καθαρισμός
    μοκετών με ατμό, εποχιακός καθαρισμός, γενικός καθαρισμός, κ.λπ.), ανάλογα με τις ανάγκες.
  • Καθαρίζει τα μπάνια και τα υπνοδωμάτια των επισκεπτών, καθώς και τους διαδρόμους των ορόφων.
  • Είναι υπεύθυνος για την αναπλήρωση των μπουκαλιών με νερό που διατίθεται δωρεάν στους επισκέπτες.
  • Είναι υπεύθυνος για την καθαριότητα και τη συντήρηση του χώρου εργασίας του.
  • Είναι υπεύθυνος για τα περιουσιακά στοιχεία του ξενοδοχείου στον χώρο εργασίας του.
  • Ανταποκρίνεται στις κλήσεις, τις επιθυμίες και τα παράπονα των πελατών στον χώρο για τον οποίο είναι υπεύθυνος.
  • Δίνει την έγκρισή του για την είσοδο των καμαριέρων στα δωμάτια για να τα καθαρίσουν ή να τα φρεσκάρουν, ανάλογα με την περίπτωση.
  • Είναι υπεύθυνος για την τήρηση των τυπικών διαδικασιών λειτουργίας.
  • Είναι υπεύθυνος για την επίτευξη και την υπέρβαση του σκορ ικανοποίησης επισκεπτών.

Παρακολούθησε σήμερα το Eξ αποστάσεως Σεμινάριο Οροφοκομία Housekeeping μόνο με 49 Ευρώ μαζι με το Πιστοποιητικό Παρακολούθησης ΕΔΩ

.οροφοκομία, Το Οργανόγραμμα στο τμήμα της Οροφοκομίας, καθήκοντα και ευθύνες του Οροφοκόμου

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top