Τι μας διδάσκει το “Silent Night Policy” ενός ξενοδοχείου

Στη φιλοξενία, η σιωπή μερικές φορές ειναι είναι χρυσός, ειδικά μετά τις 10 το βράδυ. Το ξενοδοχείο La Quinta Inns & Suites το πήγε ένα βήμα παραπέρα, αναρτώντας μια “Silent Night Policy” που έχει γίνει viral για τον ευθύ της χαρακτήρα.

Η πολιτική ξεκινά αυστηρά:
«Zero tolerance regarding noise after 9 p.m.»
Με λίγα λόγια, αν κάνεις φασαρία, υπάρχει πιθανότητα να αποχωρήσεις χωρίς επιστροφή χρημάτων. Το μήνυμα είναι σαφές: η ηρεμία των επισκεπτών δεν είναι διαπραγματεύσιμη.

Ακολουθούν μερικές έξυπνες και ταυτόχρονα επαγγελματικές λεπτομέρειες:

  • Αν κάποιος ενοχληθεί από εσένα και διεκδικήσει compensation, το κόστος της αποζημίωσης θα χρεωθεί στον λογαριασμό σου.
  • Η πολιτική καλύπτει όλους τους κοινόχρηστους χώρους, διαδρόμους, σκάλες και ασανσέρ.
  • Και φυσικά, καμία δυνατή μουσική μετά τις 9 το βράδυ.
silent night hotel policy

Το ωραιότερο σημείο, όμως, είναι η πινελιά χιούμορ:

“Everyone needs their beauty sleep; well maybe not you, but our other respected guests may.”

Μια φράση που καταφέρνει να “μαλακώσει” το αυστηρό μήνυμα, υπενθυμίζοντας πως η φιλοξενία δεν είναι μόνο κανόνες, αλλά και τρόπος επικοινωνίας. Η ευγένεια και το χιούμορ μπορούν να κάνουν ακόμα και μια πολιτική απαγόρευσης… φιλόξενη.

Το μήνυμα πίσω από την πινακίδα

Η συγκεκριμένη πολιτική αποτελεί παράδειγμα για κάθε ξενοδοχείο:

  • Σαφήνεια: Οι κανόνες πρέπει να είναι ξεκάθαροι, χωρίς περιθώρια παρερμηνείας.
  • Συνέπεια: Η “μηδενική ανοχή” πρέπει να εφαρμόζεται χωρίς εξαιρέσεις.
  • Επικοινωνία με στυλ: Ο τρόπος διατύπωσης μπορεί να μετατρέψει μια αυστηρή οδηγία σε φιλική υπενθύμιση.

Η ησυχία δεν είναι μόνο θέμα κανονισμών· είναι δείγμα σεβασμού και πολιτισμού. Σε έναν χώρο όπου οι άνθρωποι πληρώνουν για να ξεκουραστούν, η “σιωπή” είναι μια υπηρεσία, και μάλιστα ανεκτίμητη.

Όπως κλείνει το μήνυμα του La Quinta:

“We want everyone to feel their best in the morning.”

Και πράγματι, αυτός είναι ο πραγματικός σκοπός κάθε ξενοδοχείου.

Scroll to Top