Το Voyaging The World είναι κάτι περισσότερο από μια ταξιδιωτική σελίδα. Είναι μια κοινότητα που εμπνέει ανθρώπους να γνωρίσουν τον κόσμο, να ανακαλύψουν προορισμούς με πολιτισμική ταυτότητα και να οργανώσουν μόνοι τους το επόμενο ταξίδι τους. Μέσα από το site τους θα βρεις οδηγούς για διαμονή, γαστρονομία, ψυχαγωγία και αξιοθέατα, αλλά και μοναδικά travel deals, έξυπνους συνδυασμούς αεροπορικών εισιτηρίων και ξενοδοχείων που κάνουν το ταξίδι πιο προσιτό από ποτέ.
Να ξεκαθαρίσουμε σε αυτό το σημείο ότι το άρθρο αυτό δεν είναι διαφημιστικό, αλλά αποτυπώνει τη δική μας προσωπική εμπειρία. Δεν έχουμε καμία συνεργασία ή σχέση με το συγκεκριμένο site· απλώς πιστεύουμε πως όταν γίνεται καλή δουλειά, πρέπει να επιβραβεύεται
Πρόσφατα μάλιστα βρήκαμε μέσα από το Voyaging The World εντυπωσιακές προτάσεις, όπως:
- 4 μέρες στη Βιέννη για την 28η Οκτωβρίου από 153€ (αεροπορικά και διαμονή σε ξενοδοχείο 4*)*
- 5 μέρες στην Κωνσταντινούπολη από 140€ (αεροπορικά και διαμονή)
Αξίζει να σημειώσουμε ότι αυτού του είδους οι προσφορές μπορεί να είναι διαθέσιμες τη μία στιγμή και να εξαφανιστούν την επόμενη, λόγω υψηλής ζήτησης. Για αυτό και χρειάζεται λίγη προσοχή και γρήγορη απόφαση από τον ταξιδιώτη που θέλει να τις εκμεταλλευτεί.
Η ομάδα μας στη Hoteltraining δηλώνει φανατικά ταξιδιάρικη και έχει ακολουθήσει πολλές φορές τις συμβουλές τους. Το αποτέλεσμα; Πάντα τέλειο! Όμως, αν ρίξει κανείς μια ματιά στη σελίδα τους στο Facebook, θα διαπιστώσει ότι δεν είναι όλοι οι Έλληνες έτοιμοι να ανοίξουν τους ορίζοντές τους. Για την ακρίβεια, στα σχόλια βλέπουμε τον κλασικό «ταξιδιώτη του καναπέ» , αυτόν που δεν ταξιδεύει, αλλά ξέρει να σχολιάζει τα πάντα.
Όπως συνηθίζουμε να λέμε, «η ζωή είναι ένα καλό βιβλίο και όποιος δεν ταξιδεύει έχει διαβάσει μόνο μία σελίδα του». Δυστυχώς, πολλοί προτιμούν να μείνουν σε αυτή τη μία σελίδα, αντί να πάρουν έστω ένα οικονομικό εισιτήριο για να γνωρίσουν τον κόσμο αλλά ξέρουν να σχολιάζουν.
Ακολουθούν μερικά από τα αυθεντικά σχόλια που βλέπουμε κάτω από αναρτήσεις προσφορών (αυτούσια με τα ορθογραφικά λάθη τους, φυσικά):
- «ουτε ξεβρακωτος δεν πας με 76 ευρω»
- «ναι κοροιδεψτε τον κοσμο με βλακειες»
- «logia aeros ke otan kitas den iparhun»
- «ψευτες εινε ολοι τους δεν τρεπονται»
- «30 ευρο το εισιτήριο και 60 χειραποσκευή, κλέφτες»
- «πιλότο θα έχει μέσα»
- «παραμύθια, ποτέ δεν βρήκα οικονομικό»
Κι ανάμεσα σε όλα αυτά, φυσικά, οι κλασικές ατάκες για τις αεροπορικές εταιρείες: η Aegean είναι «ακριβή», η Ryanair «δεν σερβίρει ούτε νερό και κουλουράκι» και «δεν αφήνει να πάρεις βαλίτσα». Παραλείπουν βέβαια να πουν ότι όταν επιλέγεις μια low cost εταιρεία, είναι λογικό να γνωρίζεις τις πολιτικές της και να προσαρμοστείς αναλόγως.
And the Oscar goes to… Ο διαχειριστής της σελίδας του Voyaging The World δεν χάνει ποτέ την ψυχραιμία του. Αντιθέτως, οι απαντήσεις του είναι για… Όσκαρ. Ευγενικές, με χιούμορ και πάντα στοχευμένες, αποτελούν μάθημα διαχείρισης κοινού στα social media.
Η ομάδα του Voyaging The World κάνει εξαιρετική δουλειά και αξίζει πολλά συγχαρητήρια. Γιατί ενώ άλλοι βλέπουν εμπόδια, εκείνοι προσφέρουν λύσεις. Ενώ άλλοι μένουν στον καναπέ, εκείνοι μας δείχνουν τον δρόμο για να γεμίσουμε τις σελίδες του «βιβλίου» της ζωής μας με εμπειρίες, εικόνες και ταξιδιωτικές αναμνήσεις.
