Πώς ξενοδόχοι και εργαζόμενοι μπορούν να βρουν ξανά την ισορροπία στην απασχόληση στον ξενοδοχειακό κλάδο

news

Ο τουριστικός κλάδος έχει υπάρξει ένας από τους πιο δυναμικούς τομείς της οικονομίας σε πολλές χώρες, προσφέροντας πολυάριθμες θέσεις εργασίας και σημαντικές οικονομικές ευκαιρίες. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, ο τρόπος που λειτουργεί η απασχόληση στον τουρισμό έχει έρθει στο προσκήνιο, κυρίως λόγω της μεγάλης απόκλισης ανάμεσα στις απαιτήσεις των εργοδοτών και τις προσδοκίες των εργαζομένων. Εργοδότες και εργαζόμενοι καλούνται πλέον να επαναπροσδιορίσουν τις σχέσεις εργασίας τους, με σκοπό να δημιουργήσουν ένα πιο βιώσιμο και αρμονικό εργασιακό περιβάλλον.

Στο παρελθόν, πολλοί εργοδότες στον τουρισμό δεν ανταμείβανε σωστά το προσωπικό τους ούτε φρόντιζαν να παρέχουν την απαιτούμενη από τον νόμο κοινωνική ασφάλιση. Αυτό δημιουργούσε συνθήκες εργασίας αβέβαιες και άδικες, με τους εργαζόμενους να εργάζονται πολλές ώρες χωρίς την απαραίτητη αποζημίωση ή ασφαλιστική κάλυψη. Αντίστοιχα, οι εργαζόμενοι συχνά αποδέχονταν αυτή την κατάσταση, είτε λόγω έλλειψης επιλογών είτε λόγω της ανάγκης για άμεσο εισόδημα(το οποίο στην περίπτωση της μαύρης εργασίας ήταν μεγαλύτερο), ενισχύοντας τη στασιμότητα στον τομέα.

Πολλές φορές, οι εργοδότες επικεντρώνονταν στη μείωση των λειτουργικών εξόδων, κάτι που συχνά οδηγούσε σε ανεπαρκείς μισθούς και συνθήκες εργασίας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την απογοήτευση των εργαζομένων, ειδικά όταν οι απαιτήσεις της εργασίας  ήταν υψηλές και οι ώρες  πολλές, χωρίς την ανάλογη ανταμοιβή. Η έλλειψη κινήτρων και η αίσθηση αδικίας ενίσχυαν τη φυγή του ανθρώπινου δυναμικού.

Η απουσία επενδύσεων στην εκπαίδευση και την επαγγελματική ανάπτυξη των εργαζομένων δημιουργούσε ένα περιβάλλον στασιμότητας. Οι εργαζόμενοι στον τουρισμό συχνά ένιωθαν ότι δεν είχαν τη δυνατότητα να εξελιχθούν επαγγελματικά, κάτι που τους οδηγούσε είτε στην αναζήτηση άλλων ευκαιριών είτε στη μείωση της παραγωγικότητας τους.

Πολλοί εργοδότες δεν επιδίωκαν μια ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με τους εργαζομένους τους, με αποτέλεσμα να μην λαμβάνουν υπόψη τις ανησυχίες και τα προβλήματα τους. Αυτή η έλλειψη επικοινωνίας οδηγούσε σε αποξένωση και απογοήτευση, με τους εργαζομένους να αισθάνονται ότι δεν τους υπολογίζουν.

Οι εργοδότες θα πρέπει να επενδύσουν στη βελτίωση των συνθηκών εργασίας, προσφέροντας δίκαιες αμοιβές και επιδόματα που ανταποκρίνονται στις ευθύνες της δουλειάς. Η παροχή ασφαλούς και φιλικού εργασιακού περιβάλλοντος μπορεί να ενισχύσει την ικανοποίηση των εργαζομένων.

Επενδύοντας στην εκπαίδευση και την επαγγελματική ανάπτυξη, οι εργοδότες μπορούν να δώσουν στους εργαζομένους τους κίνητρα για παραμονή και ανάπτυξη στην επιχείρηση . Τα προγράμματα κατάρτισης όχι μόνο ενισχύουν την αποδοτικότητα αλλά και τη δέσμευση του προσωπικού.

Η ανοιχτή επικοινωνία, η κατανόηση των αναγκών του προσωπικού και η ενεργή υποστήριξη από τους εργοδότες μπορούν να οικοδομήσουν ένα θετικό εργασιακό περιβάλλον. Η καθοδήγηση και η εμπιστοσύνη στο προσωπικό δημιουργούν τις προϋποθέσεις για μια ισχυρή συνεργασία.

Πολλοί εργαζόμενοι στον τουρισμό, επηρεασμένοι από τις δύσκολες συνθήκες, αμελούσαν τις υποχρεώσεις τους και δεν τηρούσαν τους όρους που απαιτούσε η θέση εργασίας τους. Καθυστερήσεις, αδικαιολόγητες απουσίες και έλλειψη αφοσίωσης επιβάρυναν τη λειτουργία μιας επιχείρησης αλλά και το τυπικό προσωπικό

Ενώ είναι ευθύνη των εργοδοτών να παρέχουν εκπαίδευση, είναι και υποχρέωση των εργαζομένων να αναζητούν τρόπους για τη συνεχή βελτίωση τους. Η έλλειψη πρωτοβουλίας από πλευράς εργαζομένων να αναπτύξουν τις δεξιότητες τους μπορούσε να τους αφήσει στάσιμους και να περιορίσει τις επαγγελματικές τους προοπτικές.

Οι εργαζόμενοι πρέπει να είναι συνεπείς και αφοσιωμένοι στις υποχρεώσεις τους, ανταποκρινόμενοι στις απαιτήσεις της θέσης τους. Η τήρηση των ωραρίων, η σωστή εξυπηρέτηση των πελατών και η ομαλή συνεργασία με τους συναδέλφους είναι θεμελιώδεις αξίες για την επιτυχία τους.

Οι εργαζόμενοι πρέπει να αναγνωρίζουν την αξία της αυτοβελτίωση και να αναζητούν ευκαιρίες για να αναπτύξουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες τους. Η επένδυση στον εαυτό τους, τόσο μέσα από την εργασία όσο και έξω από αυτήν, μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη ικανοποίηση και εξέλιξη.

Ο επαναπροσδιορισμός της απασχόλησης στον τουριστικό κλάδο απαιτεί συνεργασία και συνειδητή προσπάθεια τόσο από τους εργοδότες όσο και από τους εργαζομένους. Οι εργοδότες πρέπει να επενδύσουν στο προσωπικό τους, να αναβαθμίσουν τις συνθήκες εργασίας και να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον που υποστηρίζει την ανάπτυξη. Από την άλλη πλευρά, οι εργαζόμενοι πρέπει να είναι υπεύθυνοι, αφοσιωμένοι και πρόθυμοι να αναπτύξουν τις ικανότητες τους. Μόνο μέσα από αυτή τη συνδυαστική προσέγγιση μπορεί ο τουριστικός κλάδος να βρει ξανά την ισορροπία του και να προσφέρει βιώσιμες λύσεις για το μέλλον.

, Πώς ξενοδόχοι και εργαζόμενοι μπορούν να βρουν ξανά την ισορροπία στην απασχόληση στον ξενοδοχειακό κλάδο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gronlinecourses
Uncategorized
sarras

Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία

Η Google έχει αρχίσει να λαμβάνει αυστηρά μέτρα κατά των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (και όχ μόνο)που εμπλέκονται σε ψεύτικες κριτικές στο Google. Η νέα αυτή πολιτική επιβάλλει κυρώσεις σε προφίλ που παραβιάζουν τους κανονισμούς για τις κριτικές, όπως η προσωρινή αφαίρεση

Διάβασε το άρθρο
do not rent this reservation room hoteltraining
Uncategorized
sarras

DNR-Do Not Rent: Όταν τα Ξενοδοχεία Λένε «Όχι» σε Ανεπιθύμητους Επισκέπτες

Το DNR (Do Not Rent ή Do Not Reserve) στην ξενοδοχειακή ορολογία αναφέρεται σε μια λίστα ατόμων στους οποίους δεν επιτρέπεται να κάνουν κράτηση δωματίου ή να μείνουν στο ξενοδοχείο. Πρόκειται για ένα εργαλείο που χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία προκειμένου να

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top