Διαδικασία Lost and Found στα ξενοδοχεία

Lost&Found

Σύμφωνα με δεδομένα από τον ξενοδοχειακό κλάδο, το 52% των ταξιδιωτών παραδέχονται ότι ξεχνάνε αντικείμενα μετά την αναχώρηση τους από το ξενοδοχείο που διαμένανε

Mια υπηρεσία που τα ξενοδοχεία συνήθως δεν δίνουν την δέουσα προσοχή είναι η αναζήτηση και εύρεση χαμένων αντικειμένων(lost and found). Ωστόσο, η υπηρεσία αυτη μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την πιστη στο brand και το customer service.

Θα πρέπει να εφαρμοστεί ένα σχέδιο δράσης. Το σχέδιο δράσης για την αντιμετώπιση αυτών των περιστατικών δεν θα σημάνει τίποτα εάν το προσωπικό του ξενοδοχείου δεν είναι ενήμερο γι’ αυτό και δεν μπορεί να το εφαρμόσει αποτελεσματικά. Θα πρέπει να εκπαιδευτεί το σύνολο του προσωπικού σε αυτό το σχέδιο δράσης

Ένα αντικείμενο που ξεχνιέται από έναν επισκέπτη είτε στο δωμάτιο είτε στον κοινόχρηστο χώρο και εντοπίζεται από οποιοδήποτε μέλος του προσωπικου θα πρέπει να χαρακτηρίζεται lost and found.

, Διαδικασία Lost and Found στα ξενοδοχεία

Θα πρέπει να υπάρχει ένας συγκεκριμένος χώρος στον οποίο θα γίνεται η απόθεση αντικειμένων που έχουν χαθεί και βρεθεί Τα χαμένα αντικείμενα πρέπει να φυλάσσονται σε ένα κλειδωμένο ντουλάπι, γραφείο με περιορισμένη πρόσβαση η ακόμα και χρηματοκιβώτιο για αντικείμενα αξίας.

Το προσωπικό εκπαιδεύεται να παραδίδει τα αντικείμενα στο συγκεκριμένο σημείο, με τα πολύτιμα αντικείμενα να λαμβάνουν άμεση προτεραιότητα. Όλα τα αντικείμενα που λαμβάνονται πρέπει να εγγράφονται σε ένα μητρώο αντικειμένων .

Όλα τα αντικείμενα, ανεξαρτήτως αξίας καθώς και αντικείμενα μηδαμινής αξίας μπορεί να έχουν ανεκτίμητη συναισθηματική αξία και πρέπει να εγγράφονται στο μητρώο. Τα αντικείμενα πρέπει να τοποθετούνται σε σακούλα από πλαστικό σημειώνοντας τον αύξων αριθμό από το μητρώο, την τοποθεσία που βρέθηκαν, την ημερομηνία, το όνομα του ατόμου που βρήκε το αντικείμενο κ.λπ.

Για να είναι επαρκώς εκπαιδευμένο το προσωπικό θα πρέπει να είναι σε θέση να απαντάει στις παρακάτω ερωτήσεις

1. Ποια είναι η διαδικασία εάν βρεθεί ένα αντικείμενο

2. Σε ποιον απευθυνόμαστε όταν βρεθεί ένα αντικείμενο

2. Πού φυλάσσονται τα χαμένα αντικείμενα;

3. Γιατί είναι σημαντικό να καταγράφονται όλα τα αντικείμενα στο μητρώο

4. Ποια είναι η διαδικασία για τα μη πολύτιμα αντικείμενα;

Εάν δεν έχει αναζητηθεί καποιο αντικειμενο που βρέθηκε και είναι εφικτό να εντοπιστεί ο κάτοχος θα πρέπει να σταλεί email για να τον ενημερώσει για το χαμένο αντικείμενο . Όταν ένας επισκέπτης καλεί το ξενοδοχείο για να ρωτήσει για καποιο χαμένο αντικείμενο, μόνο συγκεκριμένο εντεταλμένο από την διεύθυνση το οποίο διατηρεί το μητρώο των lost and found πρέπει να ανταποκριθεί στο τηλεφώνημα. Μόλις το αντικείμενο σταλεί στον επισκέπτη / συλλεχθεί από εξουσιοδοτημένο άτομο του επισκέπτη, πρέπει να γίνει κατάλληλη καταχώρηση στο σύστημα.

Υπάρχουν ξενοδοχεία τα οποία εάν δεν εντοπιστεί ο κάτοχος η δεν αναζητηθεί το αντικείμενο μετά την πάροδο συγκεκριμένου χρονικού ορίου(3 μήνες για παράδειγμα) τότε το αντικείμενο παραδίδεται στο άτομο που το βρήκε

, Διαδικασία Lost and Found στα ξενοδοχεία

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top